Published on 10.10.2017 | by Катерина Афанасьєва

    Магазин приймає особисті дані в якості оплати

    У соціальному експерименті «The Data Dollar Store» використали цифрові екрани, щоб показати, наскільки люди цінують свої особисті дані.

    Компанія «Kaspersky Lab» разом із відомим британським поп-арт художником Беном Айном відкрила невеликий магазин у Лондоні, який працював протягом двох днів — 6 і 7 вересня 2017 року.

    Магазин приймає особисті дані в якості оплати

    Бэн Айн (newsofthehour.co.ukjpg)

    Замість доларів клієнтам пропонували розраховуватися за покупку новою валютою — «інфодоларами» — своїми фотографіями зі смартфона та фрагментами особистих листувань. Дані публічно відображалися на двох цифрових екранах, розташованих на вітрині магазину. В середньому щоденний потік людей біля магазину становив близько 70 000 осіб.

    Чашку можна було придбати за три фотографії на ваш вибір або за скріншот листування з Whatsapp, SMS, електронної пошти; футболку — за останні три фотографії або повідомлення. А щоб отримати товар з унікальним оригінальним дизайном, потрібно було передати телефон співробітнику магазину, і він сам вибирав п’ять будь-яких фотографій або три скріншота листувань для трансляції на вітрині.

    The Data Dollar Store

    jealousgallery.com

    Проект був розроблений за допомогою британського рекламного агентства Radley Yeldar (RY). Компанія також створила спеціальний символ для нової валюти і запустила хештег — #dataiscurrency. Основною метою проекту було підкреслити, що люди не розуміють, наскільки цінними є їхні персональні дані.

    У цьому проекті кожен сам вирішував, чи варто ділитися своїми особистими даними в обмін на товар. Але сьогодні компанії, які збирають інформацію про споживачів, часто продають її третій стороні. Причому це відбувається без згоди клієнтів, що є порушенням конфіденційності.

    Kaspersky

    cdn.techjuice.pk

    «Люди не дуже добре захищають свої телефони від хакерів, хоча вони такі ж вразливі, як і комп’ютери. Зловмисники можуть взяти що завгодно: від особистих фотографій і листувань до банківських реквізитів. Цей проект допомагає людям визнати, що їх особисті дані мають реальну цінність і потребують захисту», — коментує Джеффрі Барретт, креативний директор RY.

    Сьогодні тема захисту інформації дуже актуальна, особливо в умовах активного розвитку сфери IoT (Інтернет Речей). А найкращий спосіб привернути до неї увагу і ефективно донести думку до широкої аудиторії — використати можливості Digital Signage.

    За матеріалами: kaspersky.com, mastersofmedia.hum.uva.nl, digitalsignageconnection.com, promomarketing.infocnet.com

    Відео: YouTube-канал Kaspersky Lab

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи: ,


    About the Author

    Головний редактор Digital Signage UA Review — єдиного в Україні медіа про цифрові вивіски, інтерактивні технології та маркетингові комунікації.



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: