Published on 02.10.2017 | by Катерина Афанасьєва

    Інтерактивні зупинки перетворюються на «розумні будинки»

    Компанія Google перетворила інтерактивні зупинки на справжні «розумні будинки», щоб споживачі самі оцінили переваги додатку Google Home.

    Агентства зовнішньої реклами JCDecaux, Monster Media, 72andSunny та медіаальянс PHD OOH створили на чотирьох автобусних зупинках в центрі Чикаго мініатюрні smart home з оригінальною архітектурою і затишним домашнім інтер’єром.

    Інтерактивні зупинки перетворюються на «розумні будинки»

    creativesolutions.jcdecaux.com

    Усередині кожної зупинки встановили сенсорний екран, який дозволив за допомогою жестів і голосу управляти системою: вмикати і вимикати світло, регулювати підігрів, управляти музикою, перевіряти погоду, користуватися пошуковою системою. Для цього у конструкцію були вбудовані інфрачервоні лампи, термостат, динаміки, мікрофон та освітлювальні прилади.

    Інтерактивні зупинки перетворюються на розумні будинки

    creativesolutions.jcdecaux.co

    Цей проект допоміг компанії навчити й проінформувати споживачів, а люди змогли отримати досвід взаємодії з додатком в реальних умовах. І отримали при цьому незабутні враження.

    За матеріалами: jcdecaux.com, creativesolutions.jcdecaux.com

    Відео: monstermedia.net

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи: , ,


    About the Author

    Головний редактор Digital Signage UA Review — єдиного в Україні медіа про цифрові вивіски, інтерактивні технології та маркетингові комунікації.



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: