Published on 19.10.2017 | by Катерина Афанасьєва

    Як використовують Digital Signage для охорони здоров’я у Бразилії

    У Сан-Паулу креативно підійшли до застосування Digital Signage для охорони здоров’я, нагадавши людям про щеплення від грипу за допомогою додаткової функції рекламних моніторів.

    На замовлення Міністерства охорони здоров’я Бразилії рекламне агентство CC & P у травні 2017 року розробило соціальну кампанію «Street Alerts». У центрі міста розмістили кілька моніторів з відеозображенням людини, що чхає.

    Коли хто-небудь наближався до установки, датчики руху передавали сигнал вбудованому пульверизатору, і на перехожих під звуки чхання розпорошувалися водяні бризки. Такий прийом ефективно привертав увагу людей до монітора, на якому далі відображалося нагадування про вакцинацію від грипу і повідомлялося, де і коли можна зробити щеплення.

    Як бачимо, сьогодні Digital Signage поступово переходить з цифрового простору до взаємодії з людьми в реальному світі. І це дає свої результати.

    За матеріалами: adsoftheworld.com, digitalsignageconnection.com

    Відео: adsoftheworld.com

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи: , ,


    About the Author

    Головний редактор Digital Signage UA Review — єдиного в Україні медіа про цифрові вивіски, інтерактивні технології та маркетингові комунікації.



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: