Published on 15.09.2017 | by Катерина Афанасьєва

    Турагентство розпізнає обличчя та бореться зі стресом

    Турагентство Visit Estonia використовує технологію розпізнавання облич, щоб сформувати туристичний імідж Естонії.

    За даними Американської психологічної асоціації 43% всіх дорослих у світі сьогодні страждають від негативного впливу стресу на здоров’я. Тому рекламне агентство BBDO Berlin разом з Zavod BBDO створили проект Stress Buster, в рамках якого проводять серію соціальних експериментів у великих європейських містах. Кампанія проходить з 21 серпня по 1 жовтня 2017 року.

    Турагентство розпізнає обличчя та бореться зі стресом

    static1.visitestonia.com

    Ідея полягає в тому, щоб, спостерігаючи за перехожими, виявити серед них тих, хто знаходиться у стані стресу, запропонувати їм провести кілька хвилин в оточенні природи Естонії і подивитися, який вплив це матиме на них. Контролює процес доктор Андре Вайнрайх (André Weinreich), професор психології Берлінського університету імені Гумбольдта.

    Технологія розпізнавання облич

    i.ytimg.com

    Для технічної реалізації проекту використовують розробку німецького Інституту інтегральних мікросхем Фраунгофера – SHORE. Ця технологія дозволяє визначити не тільки вік, стать людини, а й емоції. Спочатку вона була створена для Google Glass, але тепер адаптована для комп’ютерів. Програмне забезпечення має свою базу даних і в реальному часі обробляє HD-відео, аналізуючи лицеві сигнали з частотою 10 кадрів за секунду. При цьому SHORE може сканувати і аналізувати кілька облич в одному кадрі, не зберігає зображення і не робить спроб розпізнати їх через Інтернет.

    Технологія розпізнавання облич

    static1.visitestonia.com

    Після ідентифікації учасники проекту потрапляють в оточення естонської природи, яка відтворюється прямо посеред міста за допомогою декорацій і спеціального гучномовця. Саморобний Sound Box, схований у дерев’яному контейнері, імітує звуки лісу й сільської місцевості. Чистота звуку змушує багатьох людей зупинитися і прислухатися. Кожному учаснику вручається сертифікат на туристичну поїздку в Естонію.

    Турагентство розпізнає обличчя та бореться зі стресом

    static1.visitestonia.com

    Використання технології розпізнавання облич у повсякденному житті з часом буде тільки зростати. Досить багато додатків для смартфонів уже використовують її, вона широко застосовується у системах безпеки, для дослідження ринків. Хоча її поширення і займе деякий час, вже зараз варто задуматися, як цей розвиток відбуватиметься і яким чином можна отримати від нього максимальні переваги.

    За матеріалами: visitestonia.com, branding.news, digitalsignageconnection.com

    Відео: YouTube-канал visitestonia

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи: , , ,


    About the Author

    Головний редактор Digital Signage UA Review — єдиного в Україні медіа про цифрові вивіски, інтерактивні технології та маркетингові комунікації.



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: