Published on 22.09.2017 | by Катерина Афанасьєва

    Цифровий екран запрошує у світ Емоджі

    Біля лондонського торгового центру розмістили інтерактивний цифровий екран, за допомогою якого кожен бажаючий зміг побувати в образі героя мультфільму «Емоджі Фільм».

    Компанія Ocean Outdoor, спеціаліст із зовнішньої цифрової реклами, встановила систему Digital Signage на вході в один із найбільшіх торгових центрів Лондона – Westfield, який щорічно має близько 28 мільйонів клієнтів, причому кожний  проводить там в середньому 103 хвилини протягом одного відвідування.

    Цифровий екран запрошує у світ Емоджі

    d2clgeqocjw7k2.cloudfront.net

    Кампанію #EmojiMovie для цифрового екрану Eat Street розробили рекламні агентства Feref, MGOMD і Talon. Для #EmojiMovie використовували вбудовану технологію розпізнавання облич LookOut. З її допомогою в реальному часі визначали емоції людей, що дивляться на екран, і накладали на їхні обличчя відповідні зображення емоджі з фільму. Система працювала щодня з 13:00 до 15:00 протягом тижня під час прем’єри.

    Цифровий екран запрошує у світ Емоджі

    oceanoutdoor.com

    «Ця кампанія – яскравий приклад того, як технологію LookOut можна використовувати для взаємодії декількох учасників одночасно. Зовнішні широкоформатні екрани Ocean, готові до AR та пропонують інтерактивний досвід в якості рішення для масштабування», – зазначила голова Ocean Labs Кетрін Морган.

    За матеріалами: oceanoutdoor.com, digitalsignageconnection.com

    Відео: oceanoutdoor.com

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи: , ,


    About the Author

    Головний редактор Digital Signage UA Review — єдиного в Україні медіа про цифрові вивіски, інтерактивні технології та маркетингові комунікації.



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: