Published on 28.07.2017 | by Катерина Афанасьєва

    Фінансова корпорація завойовує Таймс-сквер

    Привернути увагу людей на Таймс-сквер — непроста задача, адже цифрові екрани та вивіски розміщені майже на кожній будівлі. Але штаб-квартирі фінансової компанії Morgan Stanley це вдалося за допомогою вдало продуманого розташування та правильно підібраного контенту.

    Мультимедійний проект розробили на основі концепції інформаційного агентства Bloomberg. Для його реалізації використали сучасні екрани високої роздільної здатності, спеціальні візуальні ефекти та унікальні фінансові дані. Всього на будівлі встановили 7 екранів загальною площею близько 1208 квадратних метрів.

    the-financial-corporation-conquers-times-square

    creativepool.com

    «Великий масштаб екранів та потік контенту приблизно у 1800 інформаційних блоків на день вимагають унікального креативного підходу. Тому ми створили сильну візуальну систему, яка включає елементи інфографіки, прийоми поліграфії та кінематографії», — зазначив Деміан Тотмен, виконавчий креативний директор агентства Bloomberg.

    Таймс-сквер

    dandad.org

    Спеціальна команда з шести продюсерів, дизайнерів та аніматорів більше дев’яти місяців розробляла контент, співпрацюючи з Morgan Stanley та творчою студією Framestore — призерами Academy Award. В результаті вони реалізували дизайн: масивні екрани бочкоподібної форми «наповнюються» зерном та нафтою, в цей час  на сусідніх екранах відображаються відповідні ціни, візуалізуються глобальні робочі цикли Morgan Stanley, динамічно висвітлюються останні дослідження Blue Papers тощо. Креативним контентом, який постійно змінюється  протягом 19 годин на день, цифрові екрани забезпечує агентство Bloomberg.

    media.cleveland.com

    Така специфічна технологія допомагає компанії привертати увагу нової аудиторії. Morgan Stanley стверджує, що близько 60% перехожих на Таймс-сквер проводять більше п’яти хвилин, дивлячись на цифрові рекламні вивіски і майже половина людей фотографує їх.

    Кожен день система продовжує обробляти мільярди кілобайт інформації про ринок, динамічно створює плейлисти та коригує інформацію у режимі реального часу. Таким чином контент постійно оновлюється та удосконалюється, швидко адаптуючись до потреб мінливої аудиторії.

    За матеріалами : bloomberg.com, dandad.org, adcglobal.org

    Відео: YouTube-канал Framestore

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи: , , , ,


    About the Author

    Журналіст Digital Signage UA Review.



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: