Published on 14.07.2017 | by Катерина Афанасьєва

    Digital Signage попереджує аварії на дорозі

    Digital Signage успішно використовують для вирішення соціальних проблем. Яскравим прикладом є креативний підхід французського уряду до підвищення безпеки дорожного руху. Статистика показує, що близько 5000 смертей на рік можуть бути пов’язані з перетинанням дороги у невідповідному місці. Наслідки безвідповідальної поведінки стали серйозною проблемою у Парижі. Тому французький уряд і служба безпеки дорожнього руху DRIEA заручилися підтримкою Serviceplan France, щоб створити The Virtual Crash Billboard — цифрову панель, обладнану камерами, динаміками та детектором руху, спрямовану на зниження фатальних наслідків порушення правил дорожнього руху.

    Звук, який використовується у цій панелі, — це не просто попереджуюча сигналізація. Коли хтось перетинає дорогу на червоне світло, лунає різкий звук автомобіля, який раптово гальмує, щоб уникнути аварії. У той же момент The Virtual Crash Billboard фотографує вираз обличчя пішоходів-порушників, які у той момент впевнені, що потрапили в аварію.

    182120!1493769361!crash

    files2.coloribus.com

    Потім ця фотографія збільшується і виставляється на цифровій панелі з повідомленням «Не дивіться смерті в обличчя. Перевірте світло і перейдіть дорогу безпечно». Ось так у Франції нагадують про соціальну відповідальність та правила дорожнього руху.

    Джерело: digitalsignageconnection.com

    Відео: YouTube-канал Serviceplan France

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи: ,


    About the Author

    Головний редактор Digital Signage UA Review — єдиного в Україні медіа про цифрові вивіски, інтерактивні технології та маркетингові комунікації.



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: