Published on 11.05.2017 | by Катерина Афанасьєва

    APEX Awards 2017 «Інсталяція року»

    Digital Signage Expo у чотирнадцятий раз оголосила переможців щорічного конкурсу APEX Awards 2017.

    Церемонія нагородження пройшла 29 березня у Бальному залі готелю Renaissance. Переможців визначали в кожній з дев’яти категорій, класифікованих за напрямком бізнесу.  У конкурсі цього року взяли участь 138 компаній з 12 країн. Два проекти, які особливо відзначили, стали призерами номінацій «Інсталяція року» і «Контент року».

    www.digitalsignageexpo.net

    «Оскільки інсталяції digital signage та контент, який вони відображають, розвиваються паралельно, і відмінності між ними поступово стираються, нагороди за кращу інсталяцію та контент тепер будуть представлені в одній категорії», — відзначив офіційний інформаційний партнер заходу, електронне видання Digital Signage Connection.

    www.digitalsignageexpo.net

    У конкурсі APEX Awards можуть брати участь постачальники технологій, які надали обладнання та програмне забезпечення для установки digital signage, архітектори і проектні фірми, які розробили проект, системні інтегратори, що виконали установку. Одній компанії дозволено брати участь у декількох номінаціях, але представляти при цьому необхідно різні проекти.

    У цій статті докладніше зупинимося на номінації «Інсталяція року». У 2017 році переможцем номінації визнали проект компанії Razorfish для роздрібного магазину T-Mobile на Таймс-сквер.

    schimenti.com

    T-Mobile звернулася до Razorfish, щоб вивести свій бренд на новий рівень, відкривши новий магазин у центрі Нью-Йорка. Компанія Razorfish зібрала мультидисциплінарну команду, щоб обладнати магазин, який повинен був не тільки привернути увагу, але і бути досить оригінальним, щоб виділятися серед безлічі інших на Таймс-сквер. 

    За допомогою новітніх технологій для створення динамічного середовища, яке залучає до взаємодії та привертає увагу споживачів як всередині будівлі, так і зовні, була обладнана торгова площа, розміром у 2000 кв. футів.

    img.talkandroid.com

    Задача 

    «З моменту запуску Un-Carrier, Т-Mobile багато чого досягла у сфері визначення потреб клієнтів за останні кілька років. Тому ми хотіли обладнати місце, де могли б реалізувати наші знання у сфері клієнтського досвіду», — прокоментувала директор фірмових магазинів T-Mobile Крістін Овергард.

    Команда Emerging Experiences компанії Razorfish звернулася до віртуальної реальності, щоб допомогти T-Mobile візуалізувати повне занурення у атмосферу торгового майданчика магазину. Ця технологія дозволила компанії проводити попередні віртуальні екскурсії по магазину та експериментувати з 4000 квадратних футів синхронізованих екранів, поки будівництво ще тривало.

    twice.com

    Рішення

    У магазині була обладнана 13-футова мультитач-стіна, яка входить до провідної мережі T-Mobile і візуалізує роботу програми Music Freedom, що дозволяє гостям за допомогою функції персоналізації створювати і ділитися своїми улюбленими музичними композиціями. Таким чином, кожен куточок магазину наповнений відкриттями, веселощами та привертає на себе увагу.

    t-mobile.com

    Одним з найбільш дієвих вірусних інструментів, використаних при створенні магазину, була визнана всесвітня мережа T-Mobile, яка включає в себе більше 140 країн і напрямків. За допомогою мережі Simple Global програма Selfie Station дозволяє відвідувачам магазину зробити фотографію-селфі, яка згодом буде транслюватися на зовнішньому екрані магазину, що виходить на Таймс-сквер, де кожен зможе її побачити.

    t-mobile.com

    Для пожвавлення екстер’єру будівлі встановили відеостіну, висотою у 20 футів і шириною у 75, яка складається з більше 3,2 мільйонів синхронізованих пікселів. Навіть у нічний час, коли магазин не працює, електроенергія надходить до відеостіни, яка продовжує цілодобово транслювати відео, що змінюються кожні 20 хвилин. Тому можна сказати, що бренд T-Mobile дійсно знаходиться у місті, яке ніколи не спить.

    i.ytimg.com

    Результат

    Досвід, отриманий при реалізації цього проекту, з тих пір був застосований у двох інших локаціях магазину в США (Чикаго та Маямі). Кожен з них по-своєму оригінальний, але при цьому відповідає загальній концепції бренду T-Mobile.

    wallstanalyst.com

    Партнери проекту

    Schimenti — монтаж конструкції
    JLL — управління монтажем конструкції
    AVI-SPL — AV-обладнання
    FRCH — рітейл-дизайн і проектування
    YCD Multimedia — партнер з програмних продуктів Digital Signage
    Planar — обладнання
    Nanolumens — обладнання

    Джерело: digitalsignageconnection.com

    Видео: YouTube-канал TheDSEtube

    Головне фото: t-mobile.com

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи: , , , ,


    About the Author

    Головний редактор Digital Signage UA Review — єдиного в Україні медіа про цифрові вивіски, інтерактивні технології та маркетингові комунікації.



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: