Published on 17.05.2017 | by Катерина Афанасьєва

    APEX Awards 2017 «Контент року»

    Переможцем у категорії «Контент року» на щорічному конкурсі APEX Awards 2017 від Digital Signage Expo був визнаний проект компанії Dreambox Visual Communications для заходу «Завоювання Стамбула».

    Проект спеціально розроблений до 563 річниці падіння Константинополя, святкування якого проходить щорічно 29 травня на еспланаді Єнікапи (Yenikapi) у Стамбулі. Цей захід збирає понад півмільйона людей на центральній площі міста і обов’язково транслюється в прямому ефірі.

    dream-box.tv

    У 2016 році «Завоювання Стамбула» викликало особливе зацікавлення преси та соцмереж, адже компанія Dreambox Visual Communications розробила макет та побудувала величезну сцену, для відтворення стін Константинопольської фортеці 1453 року. Над реалізацією задуму працювало більше 1200 людей, використовувалися спеціальні механічні реквізити та інструменти відеомепінгу (3D-mapping), синхронізовані з феєрверком. 

    dream-box.tv

    Для створення сценічної постановки залучили 563 учасника, у тому числі хор та музикантыв, і 250 артистів для виконання батальних сцен. Загальна площа макету стін фортеці складала 160 метрів у ширину та 35 у висоту, сцена містила 500 кв. м. LED-екранів та спеціальну механічну платформу для підйому воєнних знарядь. Загальна площа для відеомепінгу складала близько 6000 кв. м.

    dream-box.tv

    Розроблення контенту відбувалося протягом трьох тижнів та включало чотириденну зйомку з подальшим використанням технології сhroma key та одноденну підводну сюжетну зйомку в басейні.

    dream-box.tv

    Задача

    За досить короткий час компанії необхідно було спроектувати макет стін фортеці й розробити сценічну постановку. Під час проектування клієнт часто вносив зміни у дизайн сцени, тому розробники не мали достатньо часу для тестування створеного ними контенту на реальній сцені.

    dream-box.tv

    Репетиції на відкритому майданчику супроводжувалися поганими природними умовами. Також виникали незначні труднощі при поставках виготовлених під замовлення світлодіодних екранів.

    dream-box.tv

    Рішення

    Незважаючи на стислі терміни, компанія завершила проект вчасно. Для тестування контенту використовували VR-технології, за допомогою яких вдалося внести необхідні корективи ще до генеральної репетиції, що допомогло зекономити велику кількість часу.

    dream-box.tv

    Спеціальні проекти світлового шоу для кожної сцени компанія розробила з використанням програми WYSIWYG («What You See Is What You Get»). Репетиції з відеозйомкою проводилися вночі та іноді вдень у зв’язку з несприятливими погодними умовами.  Деякі труднощі були вирішені за підтримки уряду. Загалом кількість людей, залучених у розробку контенту та постпродакшн, склала близько 140 осіб.

    dream-box.tv

    Результат

    Трансляція заходу «Завоювання Стамбула» відбувалася у прямому ефірі з великої кількості телевізійний станцій та широко обговорювалась у соціальних медіа та пресі, адже це було інноваційне шоу великого масштабу, спеціально розроблене для святкування національної події.

    dream-box.tv

    Джерела: dream-box.tv, digitalsignageconnection.com

    Видео: YouTube-канал TheDSEtube

    Головне фото: dream-box.tv

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи: , , , ,


    About the Author

    Головний редактор Digital Signage UA Review — єдиного в Україні медіа про цифрові вивіски, інтерактивні технології та маркетингові комунікації.



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: