Ринок dooh_measurement

    Published on 05.04.2017 | by Катерина Афанасьєва

    Digital Signage 2017: світові тренди

    Digital Signage активно використовується вже кілька років, технології не стоять на місці, і світові тренди в цифрових рекламно-інформаційних системах періодично змінюються. Це сталося і у 2017 році.

    Раніше систему Digital Signage використовували в основному крупні компанії з великими маркетинговими бюджетами в галузях, орієнтованих на широке охоплення споживачів, таких як роздрібна торгівля. Сьогодні система стає більш складною і одночасно більш доступною, вона представлена практично в кожному секторі, причому фокус розвитку зосереджений на ринку освіти.

    Гейміфікація


    Гейміфікація — це один з найпопулярніших світових трендів не тільки у технологічному світі, а й у сфері маркетингу. Гейміфікація створює захоплюючий досвід для споживачів, у ігровій формі заохочуючи взаємодію з брендом або продуктом. У роздрібній торгівлі екрани часто використовують для створення інтерактивної гри, в якій споживач може позмагатися з іншими за отримання призу у вигляді ваучера на знижку або пробника готової продукції.

    Комунікації у ближньому полі (NFC)

    123rf.com

    Near Field Communication (NFC) — це технологія безконтактного обміну даними між пристроями. Завдяки її спільному використанню з digital signage, споживачі можуть взаємодіяти з цифровими екранами за допомогою смартфонів, керуючи контентом, що відображається на них. Сектор, де особливо активно використовується взаємодія цих двох технологій — нерухомість. Тепер потенційні клієнти можуть збирати інформацію про об’єкт, який їм сподобався, на власний телефон прямо на місці, не заходячи в агентство.

    Аналітика великих даних

    tobiipro.com

    Сьогодні компанії хочуть точно знати, де, як і на кого вони витрачають свої рекламні бюджети. Про споживачів щодня збирається величезна кількість інформації, але традиційні інструменти мають свої обмеження. В якості маркетингового каналу, що працює як онлайн, так і офлайн, digital signage має унікальні можливості для задоволення потреб компаній у великих даних, у тому числі отриманих при взаємодії споживачів з рекламними щитами і т.п.

    Тепер датчики, вбудовані в цифрові рекламно-інформаційні системи, за допомогою технології Bluetooth здатні відстежувати, хто проходить повз і хто зупиняється, щоб розпочати взаємодію з системою. Деякі монітори мають функцію відстеження очей і розпізнавання обличчя, здатні ідентифікувати стать і вік аудиторії в реальному часі і відповідним чином адаптувати контент, що відображається. Цей вид цільового маркетингу, безумовно, є майбутнім реклами.

    Потенціал отримання прибутку

    Розглянемо Digital Signage в точки зору фінансових вкладень. Перша тенденція, яку слід зазначити, полягає у відчутному зниженні собівартості апаратного забезпечення. На цифрові екрани завжди припадала більша частина витрат, сьогодні цього можна уникнути, так як виробники обладнання пропонують доступні рішення високої якості. Зараз людина практично безперервно взаємодіє з різноманітними екранами, і чим ширше охоплення аудиторії, чим вигідніше розташування моніторів, тим вище цінність платформи для потенційних спонсорів.

    Динамічне рішення Digital Signage дозволяє користувачам розмежовувати внутрішні і зовнішні форми контенту. Наприклад, 30 секунд з двохвилинного циклу можуть бути продані рекламодавцям. Перевага володіння мережею екранів — можливість повністю контролювати обсяг і характер реклами. Робота зі спонсорами не означає продаж. Якщо ви володієте великою мережею магазинів або цифрових екранів, спонсори будуть прагнути отримати доступ до такої широкої аудиторії, використовуючи можливості розміщення реклами.

    digital-signage-2017-world-trends_4

    signagelive.com

    На даний момент компанії з різних галузей, навіть благодійні, вкладають кошти у систему цифрових вивісок, в першу чергу, для отримання прибутку. При цьому наявність власної внутрішньої системи комунікацій є приємним бонусом, який дозволяє підвищити прибуток за рахунок надання в оренду рекламного місця. Для великих компаній витрати в розмірі 2 500 фунтів стерлінгів на місяць на 100-екранну мережу в масштабі всієї країни не є чимось незвичайним, бо вони знають, що зможуть компенсувати витрати за рахунок дюжини спонсорів, готових заплатити по 1000 фунтів стерлінгів на місяць за місце у плей-листі контенту цифрового екрану.

    Висновки

    У 2017 році Digital Signage продовжить розвиватися як потужна комунікаційна платформа, що здатна перебудовуватися і адаптуватися. Гейміфікація і комунікації в ближньому полі (NFC) — яскраві приклади здатності цієї системи взаємодіяти з різними технічними розробками. Саме в такий універсальності — майбутнє цифрових вивісок.

    Екрани, які можуть вимірювати глибину взаємодії за допомогою Bluetooth, системи розпізнавання обличчя, відстеження руху очей тощо, будуть мати безпрецедентну цінність для маркетологів, тому що прагнення до отримання достовірної інформації сьогодні ґрунтується на обробці великих даних. Ті дні, коли Ви задавалися питанням, скільки людей дійсно бачили плакати, які Ви надрукували, або чули радіопередачу, яку Ви створили, майже закінчилися.

    Джерело: ravepubs.com

    Фото: screenmediadaily.com

    Видео: YouTube-канал ZiiCON

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи:


    About the Author

    Головний редактор Digital Signage UA Review — єдиного в Україні медіа про цифрові вивіски, інтерактивні технології та маркетингові комунікації.



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: