Технології шапка

    Published on 29.03.2017 | by Марина Сахацька

    iBeacon і цифрові вивіски — потужний тандем

    В умовах зростаючої популярності мобільних пристроїв серед різних категорій споживачів, не можна не згадати про iBeacon — сервіси визначення місця розташування.

    Ця технологія найбільш ефективна в тандемі з системою Digital Signage. Компанії все частіше використовують дані інноваційні рішення для доставки відповідного контенту клієнтам безпосередньо в точки закупівлі товарів. А це, в свою чергу, сприяє зростанню доходів компанії.

    Згідно з результатами нещодавно проведеного дослідження американської компанії GrandViewResearch, Inc., світовий ринок цифрових вивісок до 2020 року досягне 20,03 мільярдів доларів США. Варто відзначити ще один важливий момент. У той час як цифрові вивіски самі по собі збільшують впізнаваність бренду і підвищують продажі, їх ефективна стратегія будується на комплексній медіа-стратегії, яка забезпечує компанії більш глибоке розуміння свого споживача. Це, безсумнівно, грає на руку компанії, так як дозволяє відповідати вимогам цільової аудиторії, відображаючи повідомлення в потрібному місці в потрібний час. Саме тут додаток iBeacon («маяки») відмінно вписується у загальну картину.

    В огляді зупинимося на тому, як процес інтеграції «маяків» і цифрових вивісок здатний допомогти компаніям отримати більш високу віддачу при проведенні рекламної кампанії.

    Чому iBeacon і цифрові вивіски працюють продуктивніше, коли використовуються разом?

    1. Контекстний маркетинг

    Мобільні додатки iBeacon дозволяють збирати дані про клієнтів для надання їх компаніям. Сюди варто віднести схеми здійснення покупок, їх історію, лояльний і демографічний статус споживача. На підставі зібраних даних, відбувається відправка повідомлень на смартфон клієнта та цифрові екрани, які присутні в оточенні.

    Наведемо простий приклад. Припустимо Марія — лояльний клієнт, вирішує відвідати Ваш магазин. Коли вона наближається до зони дії радіомаяка, вона ідентифікується як завзятий прихильник Lacoste, згідно з історією її покупок. «Маяк» може викликати цифровий контент і відобразити повідомлення із зображенням останньої колекції Lacoste.

    Ще один варіант — використання додатка iBeacon в поєднанні з цифровими вивісками для залучення трафіку в магазин. Таким чином, компанії можуть ефективно використовувати радіомаяки для доставки персоналізованих повідомлень на мобільний пристрій, в той час як цифрові вивіски відображають більш повну інформацію. Наприклад, в сценарії, описаному раніше, можна було б використовувати додаток по максимуму: запропонувати покупку жовтих черевиків Lacoste, які відмінно виглядають з білою сумкою від MichaelKors, придбаною раніше Марією. На противагу такому сценарію, цифрові вивіски як окремий інструмент відображають лише пропозицію знижки 15% на черевики Lacoste.

    2. Додатковий екран для звернення до клієнтів

    Сьогодні для реалізації системи радіомаяків необхідна взаємодія з мобільним додатком покупця. Ці пристрої відстежують близькість з об’єктом, потім відправляють знижки, оголошення або пропозиції на мобільний пристрій споживача, коли він наближається до певного продукту або зони.

    Але що станеться, якщо компанії не зможуть взаємодіяти з телефоном потенційного покупця в магазині? У таких випадках жодне з цих персоналізованих маркетингових повідомлень не буде отримано споживачем. Це одна з головних причин, чому цифрові вивіски і «маяки» можуть бути відмінним поєднанням в маркетинговій стратегії. Адже цифрові вивіски допомагають компаніям доставити потрібну інформацію покупцям, коли недоступне відправлення повідомлень за допомогою додатка iBeacon на їх мобільні пристрої.

    IBeacon and Digital Signage a powerful pair

    a.abcnews.com

    3. Крос-продажі продуктів у різних відділах

    Однією з найбільш вагомих переваг, які пропонує iBeacon, є допомога компаніям у перетворенні цінних даних про клієнтів у корисну інформацію, виявляючи шаблони здійснення покупок, які можуть допомогти у стимулюванні продажів. Поєднуючи їх з цифровими вивісками, компанії можуть здійснити відповідну передачу повідомлень в залежності від часу затримки клієнтів у певного об’єкта, рівня лояльності, переліку попередніх покупок або близькості клієнта до конкретного продукту.

    Розглянемо чергову ситуацію з покупцем Марією. Було виявлено, що вона знаходиться поруч з дисплеєм для приготування кави. В даному випадку можна використовувати радіомаяки для запуску демо-роликів про продукт на смартфоні, які будуть інформувати Марію про можливі варіанти напою і про процес його приготування, таким чином, допомагаючи їй прийняти правильне рішення. Важливо відзначити, що існує дуже тонка грань між персоналізованими пропозиціями і порушенням конфіденційності клієнта. В даному випадку вона не порушена.

    Можна також використовувати «маяки» для створення «теплових карт», визначаючи частини магазину, які є найбільш відвідуваними. У поєднанні з цифровою рекламою це допоможе збільшити кількість спонтанних покупок товарів, які розташовані поруч з більш популярними продуктами. Припустимо, сумки MichaelKors в магазині досить популярні серед клієнтів. Можна надіслати повідомлення на дисплей, що біла сумка MichaelKors знаходиться поруч із блакитною блузкою LouisVuitton недалеко від відділу зі спідницями, таким чином спровокувавши спонтанні покупки.

    4. Взаємодія з покупцем

    «Маяки» та цифрові вивіски можуть мати більш широке застосування. Компанії можуть використовувати цю технологію, щоб дозволити споживачам контролювати контент, що надходить у вигляді цифрових рекламних повідомлень, прямо зі свого мобільного пристрою. Наприклад, можна використовувати радіомаяки для активації мобільного додатку, який потім перетворить телефон клієнта в «пульт» для найближчого дисплея.

    Скажімо, той же клієнт Марія стоїть поруч з парою взуття Gucci. Можна використати «маяки» для відображення відеоролика з демонстрацією цих туфель на моделях або ж відео їх виробництва. Клієнт, в свою чергу, за допомогою кліків вирішує, що йому цікавіше спостерігати. Кожен з цих кліків сигналізує про те, що обраний контент необхідно відтворювати на цифровому дисплеї. Це дає клієнтові право вирішувати, що конкретно він хоче бачити, а це, в свою чергу, підвищує релевантність попиту і створює корисний інтерактивний досвід.

    Реальні приклади реалізацій «маяків» у цифрових вивісках

    1. Компанія Diageo співпрацює з лондонськими пабами, використовуючи «маяки» з метою просування напоїв Pimm.

    IBeacon and Digital Signage a powerful pair

    qph.ec.quoracdn.net

    Власник бренду Diageo має досвід співпраці з вісьмома пабами TaylorWalker, а також рестораном Metro і баром в Clapham в рамках кампанії, організованої для збільшення продажів напою Pimm, «маяки» якої були встановлені навколо транспортних вузлів. Компанія використала також мережу радіомаяків, встановлену в обраних пабах, щоб виміряти зміну числа відвідувачів в кожному закладі, за допомогою аналізу кількості смартфонів поблизу. Вимірювання було зроблено з п’ятихвилинними інтервалами, щоб переконатися в точності одержуваної інформації і при необхідності вилучити даний заклад з реклами на зупинках.

    Компанія також використовувала метеорологічні дані для отримання спеціалізованої інформації, яка змінювалася в залежності від того, був похмурий або сонячний день. Як тільки температура повітря досягала, принаймні, 16 градусів (що, згідно бренду, досить тепло для того, щоб клієнти могли насолоджуватися напоєм Pimm’s), «маяки» надавали інформацію про завантаженість закладів харчування і відображали місця з меншою завантаженістю, щоб направити людей через цифрові вивіски в менш заповнені паби поблизу.

    2. Сигнальні «маяки» Levi’s, в рамках ребрендингу компанії.

    IBeacon and Digital Signage a powerful pair

    elecard.com

    Для просування марки LeviStrauss і Со були використані «маячки» в рамках рекламної кампанії «LiveinLevi’s». Бренд використовував сигнали для спілкування зі своїми постійними клієнтами, які є користувачами його мобільних додатків. У місцях перетину клієнтів з рекламними щитами, оснащеними додатком iBeacon, на їх мобільні пристрої відправлялися спеціальні пропозиції від бренду і пропонувалося відвідати найближчі роздрібні магазини бренду.

    Сьогодні компанія планує використовувати дані місця розташування та іншу інформацію про клієнтів, що надається технологією iBeacon, для проведення ефективних кампаній у майбутньому.

    3. Adshel розставляє «маяки» через свою зовнішню рекламну мережу, щоб дозволити роздрібним торговцям відправляти більше геотаргетованих повідомлень.

    IBeacon and Digital Signage a powerful pair

    adshel.com.au

    Компанія Adshel, спеціалізується на зовнішній рекламі. Вона використала більше 3000 «маяків» в своїй національній рекламній мережі, даючи можливість компаніям застосовувати існуючі бази даних клієнтів для розсилки їм пропозицій, орієнтованих на геопозіцію і контекст попередніх повідомлень.

    Компанії також могли використовувати дані, що генеруються «маяками», для профайлінга сайтів Adhel, таким чином, отримуючи інформацію про конкретне місце розташування і покращуючи таргетинг аудиторії. Компанія Adshel вважає, що «маяки» допоможуть їм більш ефективно планувати кампанію з меншими фінансовими витратами.

    4. SapientNitro протестувала пасивні «маяки», що підключаються до мобільного пристрою без взаємодії зі споживачем.

    IBeacon and Digital Signage a powerful pair

    technologyrecord.com

    SapientNitro нещодавно представила пасивні маяки, які підключаються до мобільного пристрою в кишені споживача, визначаючи інформацію про його місцезнаходження і профілі лояльності, при наближенні до екрану. Після того, як ці «маяки» виявили попередню поведінку споживача, в тому числі його вподобання і потреби, в майбутньому вони будуть персоналізувати контент на найближчому екрані магазину. Такий підхід до формування пропозиції товарів був продемонстрований на щорічній виставці The National Retail Federation’s Big Show. Передбачається, що подібний досвід допоможе споживачеві приймати обгрунтовані рішення про покупку, не вдаючись до використання свого телефону.

    iBeacon має доступ до інформації про вподобання споживача, що в свою чергу дає можливість системам Digital Signage демонструвати більш персоналізований контент, здатний з більшою ймовірністю впливати на споживача.

    Аналізуючи вищесказане, ми можемо зробити висновок, що взаємодія iBeacon і Digital Signage здатна принести більше результатів, ніж використання їх окремо. При правильно складеній рекламній кампанії ці два інструменти можуть створити дійсно цікавий досвід для потенційних клієнтів і збільшити прибуток компаній в рази, як це було зазначено у прикладах вище.

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи:


    About the Author

    Директор «ContentPlus» — компанії в області програмного забеспечення і створення контенту для Digital Signage



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: