Published on 16.12.2016 | by Катерина Афанасьєва

    Інтерактивні ігрові комунікації з використанням Digital Signage

    Інтерактивна взаємодія зі споживачами за допомогою digital signage найбільш ефективна в ігровому форматі.

    Одним із яскравих прикладів цього є рекламна кампанія Manner.

    Австрійська компанія Manner, що спеціалізується на виготовленні кондитерської продукції та відома традиційними рецептами вафель, святкувала своє 125-річчя. З цієї нагоди, сумісно з ZiiCON GmbH та QBB, була запущена нова рекламна кампанія, у якій креативно обіграли технологію digital signage.

    Для реалізації цього рішення німецька компанія-виробник QBB надала спеціальне обладнання: 70-дюймовий дисплей із вбудованими 3D та RGB камерами, який має чековий апарат та спеціальні мультитачфункції, розроблені за технологією компанії ZiiCON GmbH. Таке обладнання розпізнає рухи та в ігровому форматі дозволяє керувати програмою на екрані за допомогою жестів, не торкаючись його.

    Екран був установлений на центральному вокзалі Вени. Ті учасники, які під час гри набрали достатню кількість балів, мали можливість обміняти отриманий в результаті гри чек на солодкий подарунок від кондитерської компанії Manner.

    На сьогоднішній день такий ігровий формат комунікацій є дуже актуальним, адже він надає нові рекламні можливості взаємодії з потенційним клієнтом, дозволяє привернути увагу та зацікавити людей, збільшити сприйняття рекламного контенту, залучивши споживача в інтерактивний процес комунікації.

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи:


    About the Author

    Головний редактор Digital Signage UA Review — єдиного в Україні медіа про цифрові вивіски, інтерактивні технології та маркетингові комунікації.



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: