Скільки коштує інтерактивний Digital Signage для рітейл?
В рітейл індустрії кожен гравець ринку намагається задіяти всі канали, щоб дістатися до потенційного покупця. У великих мережевих брендів давно є якісні сайти, e-mail розсилки, мобільні додатки та безліч інших засобів потрапити в зону уваги тих, хто не дійшов до фешн-простору. Але тут мало бути активним — потрібно бути інтерактивним.
Однак ті, кому зручніше користуватися мобільними і онлайн покупками, настільки звикають до зручних фільтрів, швидкого пошуку, описам, схожим товарам та іншим принадам добре структурованої подачі, що іноді відчувають себе не зовсім комфортно між купи полиць, рядів з вішалками та живих асистентів.
Такі клієнти і є основною аудиторією сенсорних дисплеїв зі зручним інтерактивним додатком прямо в бутіку.
Втім, інновації та дивовижі привертають увагу не тільки звиклих до них користувачів, але і більшості інших клієнтів, які хочуть отримати унікальний споживчий досвід і просто розважитися.
Переваги Digital Signage для рітейлера:
- Різні формати і розмір магазинів не дозволяють в кожному з них тримати всю колекцію товарів. З інтерактивним додатком таке обмеження легко знімається.
- Структурований звичний формат подачі, як на веб-сайті або в мобільному додатку.
- Швидкий і зручний пошук або навпаки акцент на стилі і ефектах — в залежності від позиціонування бренду і цільової аудиторії.
- Оновлення та доставка інформації в усі магазини практично миттєво через мережу Інтернет.
- Можливість отримувати аналітичні звіти про активність користувачів, їх вподобання, частоту використання, обрані акції і т.д.
- Можливість персоналізувати додаток і результати видачі при авторизації користувача по баркоду, логіну, електронній пошті, Bluetooth або іншим способом.
- Дизайн і стиль програми повністю унікальні і гармонійно вписуються в концепцію бутіка.
- Два варіанти використання: клієнт сам взаємодіє з додатком або йому допомагає продавець-асистент, який використовує додаток, як повний каталог.
- Інтеграція з іншими Digital Signage форматами: відеовітріна, прикасові дисплеї, дисплеї в місцях скупчення людей і з високим трафіком. Централізоване управління всіма інструментами через зручний веб-кабінет.
Вартість інтерактивного контенту
Ефективні інструменти рідко коштують дешево. Інтерактивний додаток — не виняток. Давайте розглянемо варіанти.
Шаблонний додаток, обмежений функціонал — $3000-5000 за розробку програми.
Якщо за основу взято дизайн веб-сайту бренду, а також ротований там контент, то зібрати зручне і функціональне додаток можна відносно дешево. Наша команда допоможе вам:
- Адаптувати дизайн і налаштувати інтерфейс для роботи з тачдісплеем.
- Відредагувати формат видачі для оптимального сприйняття на великому екрані.
- Відформатувати і внести контент.
- Розробити основні алгоритми взаємодії з користувачем.
- Додати інструменти залучення та заклику до покупки.
- Протестувати і серійно запустити.
Приклад програми з даного сегмента — Інтерактивний консьєрж для готелю Прем’єр Палас.
Ексклюзивний дизайн, розробка концепції — $6000-10000 за розробку програми.
В даному випадку наші дизайнери і бізнес команда попрацюють з вами над унікальним споживчим досвідом для клієнтів, знайдуть ключові мотиватори, продумають широкий спектр стратегій взаємодії, запропонують кілька варіантів дизайну і проведуть інтеграцію з основними бізнес-процесами.
- Запропонуємо кілька концептуально різних варіантів користувальницького інтерфейсу.
- Автоматизуємо більшу частину бізнес-процесів.
- Розберемося в перевагах ваших клієнтів і налаштуємо інтерфейс відповідно до їх положень.
- Запропонуємо набір надихаючих ефектів для презентації продуктів і колекцій.
Приклад програми з даного сегмента — Інтерактивний асистент у бутіку Silenza.
Ексклюзивний дизайн, розробка концепції, інтеграція з касою, мобільними і системою обліку — $11000-15000 за розробку програми.
Для даного варіанту простіше перерахувати, що не включене в проект, ніж весь можливий набір функцій.
Ваші клієнти зможуть оформляти покупки прямо на екрані дисплея в залі, брати участь в конкурсних іграх і переглядати дошку лідерів, отримувати знижки за свої досягнення, брати участь в квестах, бачити наявність, розміри, переводити додаток на кілька мов і багато іншого. Розробка такого продукту 1 раз вирішує питання інтерактивних комунікацій на роки вперед.
Приклад програми з даного сегмента — Інтерактивна навігаційна система Wayfinder.
Аналогічне додаток було розроблено для ТРК «Океан Плаза» і добре ілюструє різні варіанти дизайну і підходи до формування споживчого досвіду у користувачів.
Вартість “заліза”
За додаток ви платите 1 раз! А обладнання необхідно купувати на кожен магазин або на ключові. Ці витрати істотні і при великій мережі легко залишають позаду будь-які витрати на софт. З іншого боку завжди можна знайти оптимальний варіант і оптимізувати бюджет за рахунок менших діагоналей або застосування планшетів.
- Інтерактивний дисплей з плеєром (все в одному) 46-50″— $2500-4500
- Планшет або дисплей невеликої діагоналі 20″ — $800-1500
- Інтерактивний дисплей 22-32″ — $800-2000
Резюме
Інтерактивний контент і додаток поки залишається найбільш передовим інструментом цифрового маркетингу в місцях продажів і дають відмінні результати в сукупності з іншими Digital Signage каналами. Але для успішного впровадження потрібно ретельно продумати бізнес модель, оцінити цільову аудиторію і вибрати надійного підрядника. Помилка на будь-якому з етапів може коштувати дорого, як і економія на обладнанні або кваліфікованій команді.
Хочете дізнатися більше? Ми до ваших послуг.
Головне фото: www.trendhunter.com
За матеріалами нашого блогу: http://optivision.ua
Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: