Виставки ISE_2016_13

    Published on 29.02.2016 | by Міла Марченко

    Українські компанії на ISE 2016

    ISE 2016 в Амстердамі — найбільше трейд-шоу аудіовізуальних технологій в Європі з часу його організації в 2004. У цьому році було зареєстровано понад 65 тисяч учасників і понад тисяча виставкових стендів. На сьогодні це найбільш швидкозростаюча і найвідвідуваніша виставка для професіоналів аудіо-візуальних та електронних систем в Європі.

    Ми слідкуємо за розвитком ринку Digital Signage, тож запитали представників українських гравців цієї сфери, що були на заході, про аудіовізуальні новинки, найяскравіші стенди, особливості контенту і технологічні тренди на виставці з їх точки зору.


    Ekta_300_300

    Анастасія Харитонова, PR-менеджер ЕКТА

    ЕКТА

    Про наш стенд

    ЕКТА є постійним учасником ISE. Ми вже 8 років їздимо на виставку і зарекомендували себе як творці воістину креативних рішень. Цього року дивували ДНК-моделлю з LED екранів. Загальна вага конструкції склала 450 кг, а висота — 3,3 м.

    Крім того, на стенді фахівці ЕКТА продемонстрували фірмову технологію Uniformity², яка дозволяє real-time в кілька кліків зводити LED екрани з різним кроком пікселя, діодами з різних партій або різних виробників. Технічний директор компанії Андреас Кайзер в рамках виставки підготував і презентував доповідь “Creativity in real-time”, що демонструє можливості системи зведення.

    ukrainian-companies-on-ise-2016-1

    Фото ЕКТА

    З продуктів ми привезли outdoor рішення з максимальним рівнем захисту, крок пікселя 4,8 мм і 6,9 мм, а також дрібнопіксельний indoor еран (2,6 мм) з поліпшеними характеристиками рівномірності яскравості і кольору, керованості світлодіодів на низьких градаціях, збільшеними кутами огляду.

    З 2013 року ЕКТА є технічним партнером ISE. В цьому році ми вирішили зробити щось незвичайне. У підсумку, разом з впізнаваною абревіатурою ISE побудували світлодіодне серце розміром 3 м². Керуючий директор Integrated Systems Europe Майкл Блекмен особисто висловив свою вдячність за це рішення. Так, і судячи з кількості фото та відеоматеріалів в мережі відвідувачі і журналісти теж були в захваті.

    Про Integrated Systems Europe

    Це була найбільша виставка в історії, загальна кількість відвідувачів склала майже 66 тис., що на 10% більше, ніж в 2015. Однозначно ISE стала масштабнішою. Кількість днів збільшилася з 3-х до 4-х, що не дивно, адже експонентів теж додалося.

    ukrainian-companies-on-ise-2016-2

    Фото ЕКТА

    До наступного року планують добудувати ще один павільйон. Можна сміливо пропонувати організаторам здавати в оренду сігвеі, самокати або поні, а то за чотири дні там можна виходити цілий марафон.

    Відвідувачі на виставці могли знайти безліч профільних розваг: послухати лекції, взяти участь в розіграшах, подивитися на літаючих дронів, послухати музику в спеціально обладнаних кімнатах.

    Що стосується тенденцій ринку візуальних технологій, то вже традиційно триває курс на зменшення pixel pitch і збільшення роздільної здатності картинки. Цього року виробники представили відеоплощі з роздільною здатністю 8К. Помітно втратила свої позиції 3D з використанням окулярів.

    Було цікаво спостерігати інтеграції різних технологій. Наприклад, використання гідравлічних приводів з LCD екранами, кооперацію LED і меппінгу.


    artem-kovalyov

    Артем Ковальов, директор OptiVision

    OptiVision

    Про технологічні тренди

    1. LED довгий час стояв на місці, поки не трапився технологічний прорив у можливості знижувати pixel pitch і на сьогодні основний напрям — це екрани з дрібною точкою. Навіть вендори типу Saumsung представили свої моделі з кроком від 1,5 мм. Вторинні тренди — це якість процессінгу, uniformity та інші параметри якості зображення, які впливають на сприйняття екрану.

    2. Те саме пропонує LED в єдиній платформі управління зі своїми LCD екранами. Причому для замовлення потрібно просто дати розміри і тип екрану, після чого поставляється повністю готовий екран — в корпусі, з контролером, і готовий до монтажу.

    ISE_2016_10

    Фото KVINTO

    3. Вигнуті дисплеї різного радіусу кривизни — нова надія вендорів. Мій висновок — істотної цінності для споживача в побутовому форматі вони не несуть і іноді навіть просто займають більше місця. Схоже, все буде як з технологією 3D — вона різко розвивалася протягом декількох років і потім залишилася лише нішево для вузького кола проектів і рішень, де це дійсно важливо. Або варто чекати реального прориву в дисплеях, які зможуть приймати майже будь-яку форму.

    4. Прозорі OLED дисплеї — дозволяють істотно розширити маркетинговий потенціал в рітейлі.

    5. Триває гонка дозволів і варіантів, де все це застосовувати: від моніторів з декількома входами до диспетчерських і ситуаційних центрів.

    Що піде: 3D та проекціонка.


    Шибаев А 2

    Шибаєв Андрій, виконавчий директор KVINTO

    KVINTO

    Про свою роботу, стенд, контент та проекти

    Розширюючи свої горизонти в 2016 році, як визнаний лідер розробки та інтеграції digital-контенту, наша компанія взяла участь в основній виставці аудіо-візуальних технологій ISE 2016 в Європі.

    Оскільки ми є офіційним партнером і спонсором Retail Evolution Lab (європейського представництва в Нідерландах компанії AOPEN), то створення digital-інформаційного наповнення стенду AOPEN стало нашим завданням. Результат перевершив очікування — всі основні завдання були виконані якнайкраще: залучення, інформування, wow-ефект.

    На основі технічної інформації про продуктову лінійку компанії AOPEN ми розробили повністю весь контент і концепт подачі інформації, з використанням різного роду програмно-технічних рішень. Далі розповім про кожне, розроблене нами рішення, докладніше. Отже:

    ISE_2016_35

    Фото KVINTO

    1. Інформаційна відео-стіна

    Розробили унікальну тематичну базу для AOPEN на 3 екрани Full HD. Зробили промо-ролики, що включали основні характеристики продукції, 3D-іміджі моделей плеєрів, приклади робіт, а також різні візуалізації і компонування, що створюють wow-ефект, тим самим залучаючи й інформуючи.

    2. Інтерактивний каталог продукції

    На 19 і 22-дюймові сенсорні екрани створили універсальну базу контенту. Там спеціальний датчик визначав товарну позицію, якщо її взяти до рук. Ми змогли відтворити всі моделі плеєрів з різними унікальними та інформативними візуалізаціями.

    3. Інтерактивний кавовий модуль

    ISE_2016_4

    Фото KVINTO

    На 19-дюймовий сенсорний екран з різними варіантами представлення інформації, включаючи анімацію, розробили унікальні іміджі. Це універсальна тематична база, яка може інтегруватися на будь-які екрани.

    4. Інформаційно-рекламний прозорий бокс

    Маркетинговий інструмент, який дозволив за допомогою розробленого нами контенту, привернути увагу до нового продукту. Всередині боксу було розміщено серверне обладнання, а роль контенту полягала в рекламі та інформуванні про можливості і характеристики позицій.

    ISE_2016_34

    Фото KVINTO

    5. Розважально-інформаційна відеомозаїка

    Використовувалася для демонстрації прикладів наших робіт. А саме: різні варіанти реалізованих тематичних рішень для фаст-фуду, конференц-заходів, освіти, охорони здоров’я. Синхронізовано в одиницю часу, загальна картина — цілісна.

    6. POS комунікаційно-інформаційний каталог

    Унікальний продукт на базі рішення LiveBoard, як інструмент для комунікації, інформування і реклами в точках продажу. Такий підхід до цифрової системи, починаючи від етапу проектування, закінчуючи комунікацією з кінцевим споживачем — викликав найбільший інтерес і поклав початок співпраці з новими партнерами.

    Хочеться відзначити, що нам вдалося в найкоротші терміни креативно підійти до створення певних унікальних електронних тематичних рішень, які повністю відповідали запитам клієнта, споживчій поведінці і дизайну. Поза сумнівами, всі представлені digital-тематичні рішення є концептуальними і смисловими в такому конкурентному середовищі.

    Про ISE 2016

    ISE_2016_7

    Фото KVINTO

    Сказати, що це найбільш значимий форум в Європі — це нічого не сказати. Щороку ми бачимо стрімке збільшення кількості відвідувачів, учасників, а найголовніше — ідей щодо реалізації та інтеграції аудіо-візуальних технологій.

    Не хочу зупиняється на новинках, які привезли на виставку вендори — в їх розумінні Digital Signage — це шоу та wow-ефект. Вони зі своєю задачею впоралися на відмінно. Хочу зупинитися на тому, що цифрова комерція і цифрова подача інформації стає все більш затребувана і так — все частіше і впевненіше підлаштовується під кінцевого користувача.

    ISE_2016_21

    Фото KVINTO

    Як і раніше для напрямку DS виділили окремий сектор на кілька залів. І ось, що стало новинкою — основні гравці (та й нові так само намагаються) почали демонструвати на своїх стендах не просто плюси/мінуси своїх програмних продуктів або технічні особливості своїх залізних нововведень — весь натиск пішов на готові (коробкові) пропозиції, оцінку яких може дати саме той, хто буде ними користуватися в якості кінцевого споживача.

    ISE_2016_31

    Фото KVINTO

    В цьому році Європа показала, що рішення в Digital Signage — це просто компоненти або «матеріали», інструментами ж Digital Signage є готові продукти, які комунікують з користувачем. Таким чином продукт Digital Signage — це не просто набір технічно-програмних рішень — це логіка, комунікація, статистика, і основним матеріалом є простота сприйняття і правильне візуальне представлення інформації — правильний контент.

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи: , , , ,


    About the Author

    Головний редактор Digital Signage UA Review до серпня 2017



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: