Реклама modified (1)

    Published on 22.01.2016 | by Міла Марченко

    Digital Signage на головній ялинці країни

    Новий рік для Digital Signage традиційно починається з головної ялинки країни. В цьому році в Києві на час новорічних свят компанія Vegas встановила три LED екрани: один на Софіївській площі і два на Михайлівській.

    Екрани розміром 4х6 м призначені для показу відео зі сцени. У вільний від показу час вони демонструють рекламу. Оператором реклами виступила компанія Octagon.


    Для трансляції медіаконтенту використовувалися промислові комп’ютери Advantech ARK-1122 з розширеним температурним діапазоном від -40°С до +80°С від компанії Проксіс. Коли в Києві було -20°С, плеєри працювали стабільно без єдиного збою.

    LiveBoard надали програмне забезпечення для керування відеоконтентом на екранах. Для передачі контенту використовували промисловий GSM роутер iRZ RUH 3G з діапазоном робочих температур від -30°С до +70°С та технологію 3G від Київстар.

    Відео — Vadim Husachenko

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи: , ,


    About the Author

    Головний редактор Digital Signage UA Review до серпня 2017



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: