Реклама DSC_6811_light

    Published on 07.12.2015 | by Міла Марченко

    Нові рекламні формати в продуктовому рітейлі

    У Києві відбулася знакова подія у сфері digital indoor реклами – конференція «Нові рекламні формати в продуктовому рітейлі».

    2 грудня в Premier Palace Hotel пройшов захід, спеціально підготовлений для маркетинг-директорів, фахівців трейд-маркетингу, професіоналів з провідних рекламних агентств.

    Компанія Diamond TV організовує захід вже другий рік поспіль. Головна тема конференції – Новий рекламний носій в сегменті digital indoor в рітейлі.

    Маркетологам відомо, як важливо комунікувати з покупцем у точці продажу, але інструментів для стимулювання в рітейлі не так вже й багато. Але навіть ті, що є, не завжди дають очікуваний результат. А значить виникає питання: як гарантовано донести своє повідомлення до аудиторії при обмеженому бюджеті?

    Організатори заходу запросили понад 100 представників великих міжнародних брендів і рекламних агентств. Фахівці компанії Diamond TV розповіли про новий і ефективний формат взаємодії з цільовою аудиторією, докладно розібрали перспективні рекламні можливості взаємодії відеостійок з відвідувачами супермаркетів.

    На прикладі розміщень топових рекламодавців показали успішні кейси таких компаній, як Procter&Gamble, L`oreal, Баядера груп. У числі реалізованих проектів – Coca-Cola, Санта Бремор, Ясенсвіт, Водний світ, Наш сік, Сандора, Nivea, М’ясна гільдія та інші.

    У числі тем, запланованих до обговорення були:

    – новий рекламний інструмент в продуктовому рітейлі;

    – географія розвитку мережі покриття відеостійок Diamond TV;

    – брендування відеостійок для посилення візуалізації бренду;

    – використання мультимедійних технологій Intel RealSense на рекламних носіях;

    – способи взаємодії бренду з покупцем всередині супермаркету – технології Kinect;

    – як збільшити конверсію рекламного повідомлення і зацікавити відвідувача в точці прийняття рішення;

    – як рахувати ефективність відеоповідомлення – технології eye catcher на базі ПО MACROSCOP.

    Представники Diamond TV торкнулися теми, які в Україні мало хто хоче і може розвивати, але вони дуже актуальні на зарубіжних рекламних ринках.

    Павло Максимов, комерційний директор Diamond TVНаше завдання дати рекламодавцеві максимально прозорий інструмент для стимулювання продажів їх бренду. Тому ми вкладаємо значні кошти і час в тестування і запуск технологій, які зможуть дати бажаний результат. Для нас дуже важливо залишатися клієнтоорієнтованою компанією.

    На конференції обговорювалися питання реальної ефективності рекламного інвентаря в рітейлі. Прозвучало багато варіантів «правильності» до підходів вимірювання, однак зійшлися на думці, що мультимедійні технології дозволять більш прозоро будувати звіти про запущені кампанії.

    Роман Степанець, директор Diamond TVСпочатку ми позиціонували наші відеостойки як POS Digital material в точці продажу, що спочатку відноситься до трейд-бюджетів. Але незабаром прийшли до висновку, що можемо претендувати на маркетингові бюджети в тому числі. Відеостійки можна досить легко виміряти в медійних показниках, таких як OTS, GRP, CPT.

    Захід зацікавив не тільки фахівців маркетингу, але й представників торгових мереж. Адже їм важливо розширювати медіаможливості для своїх постачальників, особливо якщо це високотехнологічні рішення.

    Сафонов Олег, Business director Diamond TVЦього року на нашу конференцію ми запросили рітейлерів і інвесторів з України, а також закордонних колег. Хочемо розповісти про успішний досвід і реальні кейси гравців ринку України, а також ширше розкрити потенціал нашого носія.

    Прес-реліз

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи: ,


    About the Author

    Головний редактор Digital Signage UA Review до серпня 2017



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: