Ресторани FU_1

    Published on 18.11.2015 | by Андрій Шибаєв

    Система віддаленого керування контентом на Fontegro Ukraine

    Вперше конгрес шеф-кухарів Fontegro Ukraine представив кулінарне шоу від кращих шеф-кухарів України в рамках ресторанної виставки Експо 2015, яка проходила з 4 по 6 листопада 2015 року в “КиївЕкспоПлазі”.

    Digital підтримкою в даному проекті виступила компанія KVINTO c партнерами LiveBoard і Samsung, де на спільному стенді з компанією “Новий Проект” продемонструвала потенційні можливості візуалізації інформації за допомогою цифрових технологій, представила прототип електронного меню і показала широкий функціонал системи Digital Signage з можливістю віддаленого керування контентом в режимі реального часу.

    Кожен день на стенді гості могли не тільки відвідувати майстер-класи шеф-кухарів, дегустувати їх кулінарні шедеври, а й упевнитися, на скільки технології Digital Signage допомагають людині (споживачеві, клієнтові, спікеру і т.д.) в такому сегменті як HoReCa , а саме:

    Легкість сприйняття

    Як цифра змогла забезпечити легкість сприйняття інформації?

    FU_3

    Протягом 3-х днів конгресу в режимі нон-стоп будь-який гість і учасник завжди був проінформований і обізнаний про поточні та майбутні події на стенді. Система показувала анонси, таймінг виступів, промо партнерів/учасників, онлайн трансляцію роботи шеф-кухарів і демонструвала їх кулінарні шедеври.

    Що ж у підсумку ми отримали? Потік обізнаною, а головне зацікавленої, цільової аудиторії в тих чи інших сферах діяльності, представлених на стенді. Що з цього може отримати заклад громадського харчування? Все той же обізнаний потік цільової аудиторії, що знає, що і коли відбуватиметься у вас в закладі.

    Своєчасність подання інформації

    Як система допомогла шеф-кухарям вчасно донести свою філософію роботи?

    FU_5

    Шеф-кухар, створюючи нове кулінарне творіння, розуміє, що життєвий цикл страви закінчується рівно на тому моменті, як тільки столовий прилад його торкається, а в пам’яті залишається виключно смак. В даному випадку спікер мав можливість демонструвати на екранах результат своєї діяльності протягом усього дня а також, що є чимало важливим, для самого шефа — донести коротку інформацію про себе і своїх переконаннях, філософію приготування, тематику виступу і найменування фірмових страв.

    Використання таких технологій у сегменті HoReCa створює безумовний wow-ефект. Також взаємодіє з аудиторією, за рахунок актуальної, своєчасної і цільової подачі інформації паралельно з онлайн трансляцією і описом технологій.

    Взаємодія і залучення

    Як система змогла взаємодіяти і залучати споживача в процес роботи шеф-кухарів?

    Компанія KVINTO мала можливість продемонструвати прототип електронного меню з певним функціоналом, розробленим спеціально під формат заходу.

    Цей додаток включав у себе можливості:

    • замовлення для дегустації будь-якої страви зі списку кухаря;

    • перегляду розкладу і анонсів майстер-класів на найближчі дні;

    • ознайомитися більш детально з кожним спікером;

    • дати оцінку і проголосувати за вподобане страви;

    • отримання зворотного зв’язку від учасників тієї чи іншої сфери діяльності, представленої на стенді (KVINTO, LiveBoard, Samsung, Новий проект, Форвард);

    • збору даних про користувачів для подальшої комунікації.

    Результат: Зворотній зв’язок за рахунок залучення в процес «кухні» і взаємодії мережі (кухарів, обслуговуючого персоналу, власника і т.д.) з кожним клієнтом.

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи: ,


    About the Author

    Виконавчий директор KVINTO — компанії, що займається розробкою і створенням високоякісного цифрового контенту для Digital Signage та його обслуговуванням.



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: