Події Хакатон-5

    Published on 20.10.2015 | by Міла Марченко

    Персоналізація реклами для Digital Signage

    Щодня ми вимушені бачити велику кількість нерелевантної реклами. Вирішити цю проблему міг би Smart Target— так називався спільний проект LiveBoard та Kvinto, нещодавно реалізований на медіа-хакатоні. 

    16-18 жовтня в Києві відбувся найбільший хакатон в Україні — Media Hack Weekend. Він зібрав близько півсотні програмістів, дизайнерів, винахідників, менеджерів з комунікацій, досвідчених менторів і підприємців з різних міст України. Були навіть учасники з Молдови.

    1+1 Медіа об’єднав усіх спільною метою — знайти нові рішення для розвитку медіаринку та втілити їх у життя. За дві доби хакатону з 40 утворених команд лишилося 32, а в фінал пройшло лише три. Переможцями стали Spillikin — віртуальний ляльковий театр на екрані з закуліссям на планшетах.

    Команда Kvinto та LiveBoard також приймала участь вMedia Hack Weekend. До фіналу не пройшла, але за 48 годин роботи в режимі нон-стоп, встигла розробити проект персоналізації рекламного контенту Smart Target.

    Хакатон-3

    Ідея полягала в наступному: користувач мав встановити додаток Smart Discount, за що отримував знижку в певних торгових точках ТРЦ, відмічав кілька своїх зацікавленостей в різних сферах і, проходячи повз цифрових вивісок, міг бачити рекламу, що відповідала його колу інтересів.

    Обмін інформацією між додатком та digital signage відбувався через Bluetooth за допомогою механізму Android Intentservice. Для рекламодавця це б значило, що він платитиме лише за достовірність: запит — пропозиція, вирішуючи таким чином проблему нерелевантного показу реклами та покращення CRM.

    Хакатон-1

    Андрій Шибаєв, виконавчий директор Kvinto — Smart Target — це вибірковий підхід до виведення рекламної інформації, на основі інтересів кожного користувача цієї системи: для споживачів — це відсікання непотрібної, нав’язливої і набридливої ​​інформації; для рекламодавців – гарантоване донесення інформації виключно цільовій аудиторії. В звичайній телевізійній рекламі немає ніякого фідбеку про те, хто подивився рекламу і чи була вона йому цікава. Рішення Smart Target може відстежити цільовий потік і перевести оплату за показ реклами не за ефірний час, а за конкретні цільові перегляди; для власників рекламних майданчиків — це підвищення якості послуг.

    Хакатон-2

    Спільна команда LiveBoard та Kvinto першочергово акцентувала увагу на цифровій рекламі в ТЦ, передбачаючи можливість подальшої інтеграції в Smart TV, рекламу в кінотеатрах та digital signage out of home при подальшому допрацюванні рішення.

    Євген Шульга, технічний керівник LiveBoardПрограма написана, це робочий прототип. Але фактична реалізація не передбачена самим форматом заходу. Це ж хакатон.

    Фото: Future Media Lab

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи: , ,


    About the Author

    Головний редактор Digital Signage UA Review до серпня 2017



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: