ТРЦ 43

    Published on 22.07.2015 | by Міла Марченко

    Оригінальна цифрова концепція “ЦДМ на Луб’янці”

    Оригінальна цифрова концепція в знаменитому «Центральному Дитячому Магазині на Луб’янці» дозволила по-новому поглянути на питання комунікацій зі споживачами та оформлення простору сучасного торгового центру.

    Проект реалізований компанією «СЕАН» за участі AUVIX і KVINTO, завдяки новітнім технологічним рішенням Samsung на основі професійних дисплеїв і технологіям Intel, інтегрованим в систему навігації та інтерактивні зони. Система Digital Signage включає більше 600 екранів, 200 плеєрів та більш, ніж 30 відеостін.

    «Центральний Дитячий магазин на Луб’янці» – один із найсучасніших проектів з точки зору використання аудіовізуальних інновацій в рітейлі.

    Одним з ключових завдань проекту було створення для дітей магазину мрії із застосуванням найсучасніших інтерактивних технологій. При цьому не менш важливо було створити магазин, який максимально зручний з точки зору дорослих відвідувачів, організувавши зручну навігацію по магазину і забезпечити орендарів достатніми рекламними площами для просування товарів і послуг. Всі ці а також інтер’єрні завдання були вирішені на базі професійних дисплеїв Samsung.

    «Цей по-справжньому амбітний проект – 11 інтерактивних зон, майже 600 професійних дисплеїв, близько 20 інтерактивних кіосків з динамічною навігацією – був задуманий і реалізований з однією метою: зробити новий «Центральний Дитячий Магазин на Луб’янці» тієї казкою дитинства, яка об’єднує приємні спогади дорослих про головний дитячий магазин країни з новим поколінням дітей, які легше сприймають і пізнають світ через цифрові технології» – з натхненням говорить Антон Сиротін, генеральний директор компанії «СЕАН».

    Спеціально для маленьких відвідувачів магазину на кожному поверсі будівлі створені інтерактивні зони, мета яких не тільки розвага, але й навчання дітей. Всього в «Центральному Дитячому Магазині» представлено 11 подібних зон і кожна з них, безумовно, зацікавить не тільки дітей різного віку, але і їх батьків. Розробка концепції автоматизованої інформаційної системи (АІС), частиною якої є інтерактивні зони, була здійснена системним інтегратором «СЕАН» в тісній взаємодії з керівництвом ВАТ «Галс-Девелопмент», девелопером проекту «Центральний Дитячий Магазин на Луб’янці», і B2B-департаментом компанії Samsung Electronics.

    cdm_04-620x350

    Інтерактивні зони та ігри дуже популярні серед дітей та дорослих

    Так, наприклад, для розвитку творчого мислення і фантазії впроваджено рішення «Жива творчість». Опинившись поряд з відео-стіною із зображеним на ній яскравим динамічним фоном, дитина потрапляє в зону дії спеціального контролера, завдяки чому на відео-стіні з’являється її віртуальний силует, що повторює рухи і створює різні метаморфози.

    Інше рішення, «Чарівна стрічка. Фотоательє», являє собою зону з розташованою в ній камерою і тач-панеллю Samsung. Стаючи перед екраном і дивлячись на нього, дитина бачить замість зеленого фону за своєю спиною різні інтерактивні зображення і ніби переміщається таким чином в різні відомі куточки Росії, спостерігаючи себе на їх фоні. Отриману фотографію можна відразу відправити собі в електронну скриньку, скачати на телефон через QR-код або відправити на друк в сувенірну лавку магазину.

    Ще одне рішення, «Чарівна стрічка. Живі Розмальовки», складається з трьох мультитач-панелей Samsung, на яких діти можуть розфарбовувати сюжетні епізоди з книги Льюїса Керролла «Аліса в країні чудес», які оживають після завершення процесу розфарбовування.

    cdm_05-1024x768

    Панелі, що демонструють інформаційно-розважальний контент, на стелі фудкорту ЦДМ

    Також дитина може вивчати Всесвіт за допомогою рішення «Чарівна стрічка. Космос». Тут, використовуючи різні маніпуляції з трекболом і за допомогою розміщених на стінах панелях, можна відправитися у віртуальну подорож по різних куточках космосу і планетам, дізнаючись при цьому багато нових цікавих фактів.

    Дорослі відвідувачі безумовно оцінять продуману і зрозумілу систему навігації по магазину. Спеціально для цього на кожному поверсі розташовані інформаційні термінали, які допоможуть швидко знайти потрібний магазин, улюблений ресторан або пройти на паркінг.

    З позиції орендаря важливо максимально ефективно комунікувати з покупцем, в зручній і привабливій формі доставляючи до нього інформацію про новинки і спеціальні акції. У ЦДМ мережею спеціальних екранів охоплені майже всі громадські зони магазина, що дозволяє дійти практично до кожного відвідувача і, за необхідності, реалізовувати комплексні рекламні кампанії. Цей ефективний інструмент став можливий завдяки впровадженню спеціальної системи віддаленого управління екранами Digital Signage, яка дозволяє одночасно ефективно управляти контентом на великій кількості екранів.

    cdm_03-1024x768

    Елементи Digital Signage в атріумі «Центрального Дитячого Магазину»

    Сучасні професійні екрани виступили також яскравим елементом в інтер’єрному рішенні центрального холу магазину. Шляхом оригінального розміщення екранів були створені інтерактивні вітражі на яких демонструється яскравий розважальний мультимедійний контент, що створює в магазині по-справжньому казкову атмосферу.

    «Ми з радістю констатуємо, що синергія зусиль замовника, фахівців з інтеграції аудіовізуальних рішень і команди Samsung привела до створення всередині об’єкта торговельної нерухомості інсталяції професійних екранів класу Digital Signage, аналогів якої немає у світі. Найважливішою особливістю і цінністю даного проекту ми вважаємо широкий потенціал трансформації реалізованих рішень, який дозволить компанії «Галс-Девелопмент» в довгостроковій перспективі ефективно управляти цифровим майданчиком, а відвідувачам відкривати для себе магазин щоразу з нових цікавих сторін» – зазначила Ірина Ратіна, керівник департаменту Комерційний сектор компанії Samsung Electronics.

    За матеріалом: retail-loyalty.org

    Головне фото: rwr.ru

    Фото, відео: iq.intel.ru

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи:


    About the Author

    Головний редактор Digital Signage UA Review до серпня 2017



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: