Конференції 541

    Published on 09.06.2015 | by Міла Марченко

    V Mіжнародна конференція про Digital Signage в Москві

    V Міжнародна конференція «Digital Signage — альтернативи немає!» відбулася в Москві 29 травня в готелі Radisson Слов’янська.

    Багато людей, насичена програма, демо-зона… але про все по порядку.

    Конференція

    Виступи спікерів можна умовно розділити на кілька тем: зміна ринку Digital Signage за останній рік в Росії, Європі, Північній Америці, презентація успішних кейсів від кінцевих замовників на професійному і не професійному обладнанні, поради інтеграторів на основі багаторічного досвіду роботи в сфері Digital Signage і традиційна презентація заліза та програмного забезпечення для керування контентом на цифрових вивісках.

    v-international-conference-about-digital-signage-in-moscow-1

    Фото: digisky.ru

    1. Зміни ринку Digital Signage за останній рік в Росії, Європі, Північній Америці

    «Digital Signage — альтернативи немає!» проходила за підтримки OVAB EUROPE. Флоріан Ротберг, генеральний секретар асоціації, виступив з презентацією про повернення інвестицій з Digital Signage, в контексті якої також розповів про кращі проекти з усього світу. За його словами, більшу частину ринку займають невеликі рішення. Часто це пілотні проекти, але у них величезний потенціал. Особливо активні на цьому ринку торгові центри та сфера корпоративних комунікацій.

    v-international-conference-about-digital-signage-in-moscow-2

    Фото: digisky.ru

    Флоріан розповів про величезну систему Digital Signage мережі McDonald’s. За його словами, замовник довго і ретельно розмірковував, що і як він може покращити в споживчому досвіді клієнтів і чи буде це вигідно бізнесу. В результаті встановили інтерактивні стійки, через які робити замовлення в рази швидше, ніж через касу, плюс вони підтримують близько 10 мов, що дуже зручно для іноземців. Одним з аргументів прийняття рішення на користь цифри стали підрахунки оновлень рекламного контенту на традиційному носії і на digital signage.

    Джер О’Кіф, директор з маркетингу регіону EMEA, Intel, розповів слухачам про інтерактивні системи Digital Signage та про Інтеренет речей, який набирає світової популярності і якого, за словами спікера, не існує без Digital Signage. У свою чергу Digital Signage — значна частина Smart Sity.

    v-international-conference-about-digital-signage-in-moscow-3

    Фото: digisky.ru

    1. Презентація успішних кейсів від кінцевих замовників

    Яскравою і суб’єктивно сміливою була презентація директора роздрібної мережі ZENDEN, Олександра Саричева про впровадження Digital Signage у взуттєвих салонах. Сміливою тому, що система реалізована на непрофесійному обладнанні, а в залі були представники вендорів та інтеграторів, відповідно, можна було очікувати багато запитань, що, власне, і сталося. Поділившись досвідом впровадження вдалих проектів і не дуже, директор ZENDEN зазначив, що від самої системи Digital Signage компанія не відмовляється, розуміючи переваги даного маркетингового інструменту.

    v-international-conference-about-digital-signage-in-moscow-4

    Фото: digisky.ru

    Досить цікава і налагоджена у них схема в управлінні контентом, який завантажується з флешки. Оновлені рекламно-інформаційні матеріали, за словами Олександра, заливають на портал. Менеджеру кожного салону приходить розпорядження скачати їх і завантажити на медіаносії. Відповідаючи на запитання з залу, Олександр зауважив, що для їх дисциплінованих співробітників це звичайний процес, і проблем із тим, що хтось десь забув оновити контент, немає.

    v-international-conference-about-digital-signage-in-moscow-44

    Фото: digitalsignage.net.ua

    1. DOOH

    Виступ Олега Браташова, директора з розвитку нового бізнесу, GALLERY про ринок стандартного DOOH РФ на основі мережі цифрових конструкцій Gallery виявився змістовним і цікавим. Це був той момент, коли слухач не переживав, що презентація затягується.

    Було багато цікавої, корисної інформації. Олег зазначив, що компанії довелося встановити єдиний стандарт формату цифрового білборда (6х3), щоб уникнути невідповідності формату підготовленого контенту до розмірів майданчика його трансляції; розповів, що конструкції оснащені сигналізаціями, що яскравість деградує по 5% на рік, тому термін експлуатації — приблизно 5-7 років.

    v-international-conference-about-digital-signage-in-moscow-5

    Фото: digisky.ru

    «Традиційний відеоконтент — контрпродуктивний»

    Зі слів Олега, без економічної моделі переконати клієнта замінити контент неможливо, тому особливо в кризовий період клієнти обирають доведену ефективність.

    На своєму планшеті спікер продемонстрував через систему управління контентом Scala, як функціонують відеоборди Gallery від Москви до Владивостока в режимі реального часу.

    v-international-conference-about-digital-signage-in-moscow-55

    Фото: digitalsignage.net.ua

    1. Поради інтеграторів 

    На конференції інтегратори ділилися спостереженнями та порадами, виходячи з багаторічного досвіду впровадження систем Digital Signage.

    Генеральний директор Interactive Multimedia Solutions Микола Валюженіч говорив про те, що потрібно розуміти, де буде встановлено екран — можливо знадобиться покриття антивідблиску, а система управління і програвання контенту необхідна для того, щоб уникнути системних глюків.

    v-international-conference-about-digital-signage-in-moscow-6

    Фото: digisky.ru

    «Що змушує цифри текти по дротах? Система управління контентом»

    Звертаючись до кінцевого замовника, Микола наголосив, що бажано, аби використання Digital Signage входило в стратегію розвитку бренду. Тоді це буде ефективна побудова комунікації з клієнтом.

    У презентації «Оптимізація бюджету при створенні систем Digital Signage» генеральний директор DigiSky Group Володимир Козлов розповів, що вартість системи не можна знижувати, інакше ефективності — нуль. Оптимізуючи систему не можна оптимізувати контент. Тому що тільки контент робить комунікацію з клієнтом, не гроші. Тому варто вкладатися. Адже поганий контент дорівнює відсутності контенту.

    v-international-conference-about-digital-signage-in-moscow-7

    Фото: digisky.ru

    «Поганий контент дорівнює відсутності контенту»

    Володимир повідомив, що оптимізацію варто починати з постановки завдань, з аутсорсингу. Адже існує закономірність: чим більша мережа — тим аутсорсинг дешевше. Чим більша кількість об’єктів і чим вище їх регіональність — тим аутсорсинг вигідніше.

    Щоб розібратися в оптимізації обладнання при його величезній різноманітності, необхідно врахувати кілька основних критичних чинників:

    • термін служби;
    • вартість обладнання;
    • вартість установки.

    Для того, щоб не наробити помилок в оптимізації, необхідно розбиратися і консультуватися. Особливо помітні помилки на великих проектах.

    v-international-conference-about-digital-signage-in-moscow-8

    Фото: digitalsignage.net.ua

    Гендиректор DigiSky зазначив, що автоматизація в розподілених мережах допомагає економити кошти. Але все необхідно рахувати індивідуально.

    Демо-зона

    На другому поверсі Московської готелю Radisson Слов’янська в холі перед залом конференції організатори розмістили демо-зону.

    v-international-conference-about-digital-signage-in-moscow-91

    Фото: digisky.ru

    Серед стендів компаній Intel, AOPEN, Interactive Multimedia Solution, DigiSky, Bright Sign, LG, Polymedia, Shuttle та інших можна було побачити відеостіни і POS-промоутери, екрани різних форматів, голограми і доповнену реальність, інтерактивні кіоски, віртуальну примірювальну, медіаплеєри тощо.

    v-international-conference-about-digital-signage-in-moscow-9

    Фото: digisky.ru

    Щоб відвідувачам легше було знайти місце проведення заходу, в холі розмістили покажчики, серед яких були і цифрові.

    v-international-conference-about-digital-signage-in-moscow-92

    Фото: digisky.ru

    Для орієнтації в програмі заходу перед входом в зал конференції стояли цифрова вивіска з розкладом виступів і нагадуванням про акцію.

    v-international-conference-about-digital-signage-in-moscow-93

    Фото: digisky.ru

    По завершенні конференції організатори надали можливість бажаючим індивідуально поспілкуватися зі спікерами.

    v-international-conference-about-digital-signage-in-moscow-95

    Фото: digisky.ru

    Нагадаю, що список тематичних заходів ви можете подивитися у нас на сайті в розділі «Події».

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи: , , , , , , , , ,


    About the Author

    Головний редактор Digital Signage UA Review до серпня 2017



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: