Рітейл why-is-it-important-to-think-not-just-about-technology

    Published on 15.05.2015 | by Андрій Шибаєв

    Чому важливо дбати не тільки про технології?

    Точне розуміння і вірне формулювання кінцевих цілей у використанні системи Digital Signage є важливою вимогою до даного маркетингового каналу. Без них впровадження такого роду технологій ніяк не гарантує подальший вплив на релевантність і рентабельність самого бізнесу.

    У глобальному плані Digital Signage — візуалізація інформації. Ви визначилися зі змістом і, отже, це те, що ви хочете донести кожному, хто так чи інакше контактує з вами, про себе в цілому: про бренд, продукт, послугу, товар. Але поки це все лише інформація. А якщо взяти цей матеріал, прикрасити за рахунок візуалізації, логічно розподілити і в потрібний час подати в ваш канал Digital Signage, то що ви отримаєте? Інструмент впливу, утримання, комуніціювання і навіть реклами. Основою ж цього інструменту буде контент, який, як кожен розуміє, потрібно грамотно і якісно використовувати.

    Найбільшою проблемою для клієнта на даний момент є не просто вибір Digital Signage рішень щодо специфіки роботи, а постановка кінцевих цілей системі.

    Ми часто чуємо: «Чому я маю дану технологію, але не маю результату?» Задамо ряд зустрічних питань: ви хочете звернути увагу на наявність складної, дорогої системи? продемонструвати, як легко і просто можете управляти нею? показати кількість витрачених фізичних і матеріальних ресурсів чи все ж донести до споживача ваш продукт? Можливо, вам необхідно збільшити показники продажів окремих послуг або підвищити впізнаваність бренду? Так що вам в підсумку важливіше?

    Завжди важливо пам’ятати про те, що потрібно вам і вашому бізнесу, адже просто використання технології не призведе до вирішення всіх проблем, а подача сухої інформації набридне за дуже короткий період. Нам здається, пора задуматися про якість наданої інформації.

    Ну що, цілі поставлені? Давайте поговоримо про контент і проведемо просту аналогію.

    Уявіть, що ви прийшли в ресторан, зробили замовлення, і тут офіціант приносить вам окремо всі інгредієнти: шматок сирого м’яса, склянку води, неочищені овочі, спеції — в цілому все те, що входить в очікуване блюдо. Ви ж згодні, що ці складові і є тими продуктами, з якими працює заклад? Ваша реакція? Інша справа — отримати смачно приготовану ​​страву, естетично приємно оформлену і грамотно подану. Отже, на утримання потрібно дивитися очима споживача. Для створення страви, а в нашому випадку — контенту, варто думати про концепцію з дизайном, і про логіку надання в цілому, і про Digital Signage Strategy. Звучить складно? Але в підсумку будуть досягнуті бажані і довгострокові цілі.

    Для нас основний інструмент в Digital Signage — якісний зміст. За основу беремо інформацію, очищаємо її, вибираємо найсмачніше і нарізаємо так, щоб подача наповнення безпосередньо залежала від концепту та дизайну, оскільки межа між «захопити клієнта» і привернути увагу — дуже тонка. Ми розуміємо, що свідомість споживача — дуже хитра штука, і занадто яскрава подача «страви» може відвернути, мало того, навіть відштовхнути від задуманих дій. Тому обов’язково приправимо наш основний інгредієнт логікою і науково-дослідною роботою, адже важливо знати — що, де, в якому вигляді і в який час найефективніше демонструвати відповідно до бізнес-процесів компанії, інтересів її клієнтів або співробітників. Ну, і родзинкою стане соус, основу якого складуть принципи стратегії і технології. На їх базі можливо правильно локалізувати контент, варіювати його в залежності від часу, при цьому використовувати вже існуючі маркетингові матеріали у створенні нових ідей.

    Кожен новий проект, над яким ми працюємо, переконує, що досягти поставлених цілей можливо шляхом керівництва даними складовими. І це ще не все. У нашому арсеналі є парочка секретних інгредієнтів для створення того самого «smart» контенту, що відповідає переконанню «піклуватися потрібно не тільки про технології». Але це вже інша історія.

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи: ,


    About the Author

    Виконавчий директор KVINTO — компанії, що займається розробкою і створенням високоякісного цифрового контенту для Digital Signage та його обслуговуванням.



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: