Реклама three-digital-signage-patterns-for-three-viewers-types

    Published on 18.05.2015 | by Міла Марченко

    Три шаблони Digital Signage для трьох типів глядачів

    Існує багато інформації про те, як створювати якісний контент для систем Digital Signage: які підбирати шрифти, зображення і де краще розташовувати дисплей. Але що робити, якщо ваші відвідувачі — це завжди безліч різних людей з різними смаками та поглядами?

    Розглянемо три основних типи глядачів і шаблони залучення уваги, що найкраще підходять для них.

    Перехожий

    three-digital-signage-patterns-for-three-viewers-types-1

    Більшість із нас постійно поспішає, тому найчастіше зустрічається тип глядача — перехожий.

    • час, що приділяється на перегляд: 1-30 секунд;
    • розташування дисплея: хол, прохід всередині будівлі, поруч із входом або ліфтом;
    • як правило, люди проходять повз, не зупиняючись;
    • застосований шаблон: один блок з інформацією, з датою, часом і можливо погодою. Будь-які короткі повідомлення;
    • не рекомендується використовувати відео, рухомий рядок.

    Очікуючий у черзі

    three-digital-signage-patterns-for-three-viewers-types-2

    Наступний тип — це відвідувач, що очікує прийому або будь-яка людина, що знаходиться в очікуванні когось або чогось.

    • час, що приділяється на перегляд: 30-120 секунд;
    • розташування дисплея: черги до каси або на приймальню;
    • такий тип зазвичай затримує свою увагу на короткі проміжки часу;
    • застосований шаблон: два блоки з інформацією, з датою, часом, погодою і можливо, з біжучим рядком. Рекомендується використовувати коротке відео або анімацію, короткі повідомлення.

    Відвідувач, який нікуди не поспішає

    three-digital-signage-patterns-for-three-viewers-types-3

    В цей тип можуть входити різні люди: це можуть бути люди, що сидять в очікуванні прийому в залі, люди, що відпочивають у кафе та інших публічних місцях або просто люди, що тиняються без діла.

    • час, що приділяється на перегляд: 2-3 хвилини;
    • розташування дисплея: приймальня з місцями для сидіння, хол, кафе, кімнати відпочинку та будь-яке інше місце, де можна сидіти;
    • застосований шаблон: 3 блока з абсолютно різною інформацією.

    Враховуючи можливості сучасних плеєрів для систем Digital Signage, у вас не буде жодних обмежень по контенту: графіка, відео, текстові повідомлення. Плеєри підтримують величезну кількість видів контенту, і здатні відтворювати Live TV, яке обов’язково оцінять відвідувачі кафе і барів.

    Звичайно, не існує рішення, яке було б універсальним, але ці поради можуть допомогти привернути увагу саме вашої аудиторії, зацікавити їх і повідомити їм вашу інформацію найзручнішим для них способом.

    Джерело: blog.imsolution.ru

    Головне фото: exclaimhealthtv.com

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи:


    About the Author

    Головний редактор Digital Signage UA Review до серпня 2017



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: