Ринок idc-business-saw-the-benefits-of-digital-signage-11

    Published on 25.05.2015 | by Міла Марченко

    IDC: бізнес побачив переваги Digital Signage

    За даними опитування, проведеного аналітиками в США, майже в 82% компаній, що використовують цифрові вивіски, повністю задоволені результатами.

    У найближчі два роки ринок цифрових вивісок (Digital Signage) буде швидко зростати, вважають аналітики IDC (аналітична фірма, що спеціалізується на дослідженнях ринку інформаційних технологій). Перехід від традиційних паперових рекламних та інформаційних плакатів до електронних прискорюється у міру того, як компанії знайомляться з їх перевагами. За даними опитування, проведеного аналітиками IDC в ​​США восени минулого року, майже в 82% компаній, що використовують цифрові вивіски, повністю задоволені результатами.

    Ринок зовнішньої реклами істотно змінюється, відзначають аналітики. Сучасні варіанти цифрових вивісок забезпечують інтерактивність і оперативну зміну демонстрованих матеріалів. Це новий рівень взаємодії з аудиторією і його застосування буде розширюватися.

    Як показало опитування, цифровими вивісками користується вже близько половини американських компаній. Частка їх вище у фінансовій та страховій галузі, а також серед великих компаній. Серед тих компаній, які поки не застосовують електронну зовнішню рекламу, інтерес до неї залишається невисоким, але нинішні користувачі в найближчі два роки мають намір розширювати її застосування.

    Найбільш важливими характеристиками Digital Signage користувачі вважають якість зображення, вартість і зручність використання.

    www.osp.ru

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи: , ,


    About the Author

    Головний редактор Digital Signage UA Review — єдиного в Україні медіа про цифрові вивіски, інтерактивні технології та маркетингові комунікації.



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: