Published on 19.05.2015 | by Міла Марченко

    Глибокий емоційний вплив через DOOH

    Глибокий емоційний вплив DOOH-медіа продемонструвала кампанія Battersea Dogs and Cats Home в Лондоні.Найстаріший британський притулок для собак і кішок «Баттерсі» підшукував вихованцям нових господарів за допомогою інтерактивної цифрової зовнішньої реклами.

    Відвідувачам торгово-розважального центру Уестфілд Стратфорд Сіті при вході роздавали буклети притулку з непримітною радіоміткою. Коли буклет опинявся поруч з рекламною конструкцією, на її екрані з’являвся сюжет із собакою Барлі з притулку, який шукав у перехожих нового господаря.

    В кампанії використовувалося кілька рекламних конструкцій, які знаходяться по шляху покупців ТРЦ, і завдяки цьому створювався ефект «проходження» Барлі з екрану на екран.

    sostav.ua

    Відео

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи: ,


    About the Author

    Головний редактор Digital Signage UA Review до серпня 2017



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: