Ринок 112

    Published on 06.05.2015 | by Міла Марченко

    Digital Signage на конференції аудіо-відео фахівців VAPS

    22 квітня в Києві відбулася друга Українська конференція для аудіо-відео фахівців VAPS.

    Тема даного заходу з digital signage перетиналася лише частково, але хочеться відмітити організацію digital signage системи конференції.

    Система digital signage VAPS складалася з відеостіни в центтральному залі, екрану в 65″ біля столу реєстрації та інфо-планшета в холі Гольф Центру на Оболонській набережній, де, власне, і проходив захід. За словами Віталія (VJ Vital), який відповідав за налаштування і коректне функціонування системи, спочатку планувалося більше екранів, але зваживши всі «за» і «проти», зупинилися на такому варіанті. Кожен із об’єктів VAPS digital signage керувався не централізовано через Інтернет, а окремо з флешки. Це, звичайно, створювало певні незручності.

    digital-signage-at-vaps-2015

    Фото: Валерія Мезенцева

    У холі будівлі стояв планшет на стійці на базі Android. На ньому відображалася назва конференції та покажчик напрямку в зал виступу спікерів або в ресторан, коли це було актуально (перед обідом, після обіду і т.п.). Заставку доводилося змінювати вручну і блокувати екран, щоб ніхто випадково не збив налаштування. Цікавий момент: блокування було з дитячою тематикою – якщо торкнутися екрану, то з’являлися рухомі графічні елементи на зразок листочків, зірок, метеликів.

    digital-signage-at-vaps-2015-1

    Фото: Валерія Мезенцева

    Для координації процесу заходу, як перебивка між презентаціями спікерів, на відеостіні на сцені і на 65″ дисплеї в ресепшн зоні транслювалася програма конференції. Дуже зручно та екогологічно. І менше витрат на друковану продукцію. Крім розкладу VAPS на цих цифрових вивісках крутився відеоролик з логотипами компаній-учасниць та партнерів.

    Серед стендів була презентована iWall розробки української компанії «Шалені бджоли». Це інтерактивна графіті відеостіна, де можна було сфотографуватися і роздрукувати фото, попередньо самостійно обробивши його на цій відеостіні. Вибір меню, малювання, перетягування елементів малюнка або додавання шаблонів зображень до фото виконувалося «балончиком» з кнопкою зверху і світлодіодом збоку. Частина функцій «iБаллон», як його називають розробники, нагадувала функції курсору комп’ютерної миші, а загалом, спосіб малювання був схожий на малювання звичайним балончиком з фарбою.

    Застосування такої графіті-відеостіни актуальне на розважальних заходах. Наприклад, вечірках чи корпоративах. Можливе брендування. За словами представників компанії, на даному етапі проект вдосконалюють.

    Для себе відмітила, що досить цікаві рішення в сфері Digital Signage залежать не лише від хардверної реалізації, а й від підходу до втілення проекту в життя. Коли є розуміння функціоналу, надаваного системою цифрових вивісок, то можливе її максимально ефективне використання.

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи: ,


    About the Author

    Головний редактор Digital Signage UA Review до серпня 2017



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: