Реклама 26

    Published on 24.04.2015 | by Міла Марченко

    Чого хочуть споживачі від цифрової зовнішньої реклами?

    Цифрова зовнішня реклама є трендом для брендів та рекламодавців. Ці медіа відкривають новий світ інтерактивності в просторі OOH-реклами. Але чи насправді споживачі взаємодіють з ним?

    Споживачів оточують тисячі інтерактивних екранів в найбільших містах світу. Але як ці носії можуть бути використані з максимальною користю для брендів?

    Агентство Kinetic, лідер у сфері OOH-реклами, поставило перед собою завдання з’ясувати реальний вплив цифрових рекламоносіїв на споживачів, а також, що люди очікують і хочуть від цього медіа в майбутньому.

    Проведене Kinetic в грудні 2014 року панельне дослідження свідчить про те, що споживачі вже взаємодіють з цифровими екранами. Майже п’ята частина (19%) з опитаної тисячі споживачів, сказала, що побачивши цифрову зовнішню рекламу, вони шукали додаткову інформацію про продукт або послугу. Для молодих людей у ​​віці 18-24 років цей показник склав 24%.

    23% цих молодих людей завантажили мобільний додаток після перегляду зовнішньої реклами. Для порівняння, в групі дорослих мобільний додаток скачував кожен десятий.

    Не дивно, що молоде покоління більше взаємодіє з інтерактивною рекламою, ніж люди старшого віку. Проте, одним із способів підвищення привабливості цифрових носіїв є надання інформації, що враховує місцезнаходження споживачів.

    Установка оператором OOH-реклами Clear Channel мережі інтерактивних цифрових екранів у Великобританії, стала прикладом реклами, здатної враховувати дані про місцезнаходження споживачів. Рекламні конструкції з QR-кодами, обладнані NFC-передавачами, перетворили придорожню рекламу в інтерактивне «враження» і дозволили брендам оперативніше спілкуватися зі споживачами.

    Згідно з результатами дослідження, близько 48% респондентів вважають найбільш бажаною інформацією, надаваною цифровою рекламою, відомості про погоду. 38% – інформацію, пов’язану з графіком руху громадського транспорту (для людей у ​​віці від 55 до 64 років значення цього показника зростає до 50%).

    29% респондентів сказали, що хочуть отримувати в громадських місцях доступ до більш інтерактивних карт. 32% сказали, що хотіли б дізнаватися останні новини, а 30% – отримувати інформацію про місцеві події. Врахування локальної інформації може підвищити лояльність до бренду і збільшити взаємодію з дорослими споживачами.

    Майже чверть респондентів побажали мати можливість заряджати мобільні телефони від рекламних конструкцій. І це відкриває можливість для брендів бути корисними споживачам.

    Одним із прикладів корисної OOH-реклами є кампанія Антиалергенного препарату Benadryl (Johnson & Johnson). Бренд створив на базі Google Maps карту концентрації пилку в Лондоні. Карта оновлювалася в режимі реального часу, в тому числі і завдяки зворотному зв’язку від користувачів мобільних телефонів, які встановили спеціальний додаток і відзначали в ньому «пилкові» місця. Таким чином, завдяки корисній послузі Johnson & Johnson збільшив впізнаваність бренду Benadryl серед цільової аудиторії, а також значно збільшив відвідуваність веб-сторінки препарату.

    Роздрібна торгівля – ще один напрямок, в якому рекламодавці можуть ефективно використовувати цифрову зовнішню рекламу. Кожен десятий споживач зазначив, що став би купувати за допомогою цифрових екранів. При цьому майже третина опитаних у віці від 25 до 34 років очікують можливість у майбутньому купувати товари або послуги за допомогою цифрових екранів.

    Ще одна можливість для брендів стати корисніше за допомогою цифрової зовнішньої реклами – це персоналізація послуг. Більше чверті опитаних дорослих заявили, що очікують від DOOH-носіїв рекламу, яка відповідала б їхнім інтересам. Рекламодавці можуть відповісти на цей запит за допомогою програмного забезпечення, здатного розпізнавати обличчя і пов’язувати отриману інформацію з базами даних про постійних покупців для створення індивідуальних рекламних пропозицій.

    Така технологія вже використовувалася організацією Women’s Aid спільно з оператором OOH-реклами Ocean Outdoor. Цифрові рекламоносії демонстрували зображення побитої жінки, чиї синці на обличчі зникали відповідно до того, як перехожі звертали на неї увагу. Таким чином автори інтерактивної кампанії пояснювали, що небайдужість суспільства допомагає протистояти насильству в сім’ях.

    44% опитаних повідомили, що вважають DOOH-рекламу, яка надає послугу «Click and Collect», корисною для сфери роздрібної торгівлі. Принаймні, вони готові розглядати таку послугу. «Click and Collect» у поєднанні з технологією Bluetooth здатні своєчасно оповіщати торговий персонал про прибуття клієнта і підвищувати пріоритет його обслуговування, тим самим зміцнюючи лояльність клієнта.

    Незважаючи на те, що частина опитаних у віці 18-34 років неохоче завантажували контент з цифрових рекламоносіїв, більшість з них із задоволенням робили це, поки знаходили контент цікавим. І це черговий доказ важливості персоналізованих послуг.

    Розважальний контент також цінуємо. 24% опитаних повідомили про готовність завантажити гру або програму. Знову-таки, високо цінується інформація, що враховує місце розташування споживачів. Про готовність отримувати туристичну інформацію заявили 27% респондентів. Чверть опитаних у цій віковій групі сказали, що хотіли б мати доступ до інформації про місцеві заходи і заклади.

    29% молодих людей у ​​віці від 18 до 24 років особливо приваблює можливість скачувати трейлери фільмів, телевізійні, ігрові та музичні промо-матеріали.

    Отож, цифрова зовнішня реклама дозволяє рекламодавцям взаємодіяти зі споживачами безліччю способів, але характер пропонованою нею користі неминуче залежить від особливостей цільових аудиторій і самих брендів.

    Джерело: out-of-home

    Головне фото: Qlik Tag

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи: ,


    About the Author

    Головний редактор Digital Signage UA Review до серпня 2017



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: