Published on 14.04.2015 | by Міла Марченко

    «Зникаючий білборд»

    Зізнайтеся, ви робили це? Використовували силу пари, щоб написати щось на дзеркалі у ванній? Напис тримався деякий час і невдовзі зникав, не залишаючи по собі ніякого сліду, хіба тільки посмішку на обличчі адресата.

    Німецьке рекламне агентство thjnk теж в курсі таких повідомлень, тому вони, певно, й зобразили Audi A7 Sportback h-tron на конденсаті.

    Все було так: агентство спрямувало відеопроекцію на пару, створивши таким чином «Зникаючий білборд» для лакшері  автомобілів компанії. Робилося це у людному місці пізнім вечором, щоб краще було видно. Проекція сама по собі була просто вражаюча, а ідея кампанії зробила її просто приголомшливою.

    Концепт-кар, який представили в кінці 2014 року в автосалоні Лос-Анджелеса, є гібридом, який використовує «потужний, спортивний електричний привід з паливним елементом в якості джерела енергії в поєднанні з гібридною батареєю і додатковим електричним двигуном в задній частині», як написано на сайті Audi. Завдяки технології, яка вище мого рівня знань, вихлоп автомобіля складається виключно з водяної пари. Це означає, що автомобіль, так само, як «зникаючий рекламний щит», залишає нульовий вплив на навколишнє середовище.

     www.digitalsignageconnection.com

    Головне фото: Digital Signage Connection

    Відео: YouTube

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи: ,


    About the Author

    Головний редактор Digital Signage UA Review до серпня 2017



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: