Ринок kitaizatsii-digital-signage-market-or-impressions-of-ise-2015-9

    Published on 13.03.2015 | by Міла Марченко

    «Китаїзація» digital signage або враження від ISE 2015

    Представники українських компаній, які відвідали виставку Integrated Systems Europe 2015, поділилися з Digital Signage UA Review своїми спостереженнями та враженнями. Вони розповіли про відмінності ISE 2015 від минулорічного заходу, про тенденції розвитку ринку аудіовізуальних технологій та про новинки сфери digital signage.


    Andriy Shybaev ukrainian-experts-about-trends-at-ise-2015-1
    Андрій Шибаєв, виконавчий директор, KVINTO

    В Амстердам на Integrated Systems Europe 2015 ми вирушили представити власний контент. Ключовим завданням було надати європейській аудиторії високоякісний контент, переконати, що він грає одну з важливих ролей у рішеннях digital signage і показати, чому так важливо дбати не тільки про технології.

    Для нас ISE – це не просто виставка, це найбільший і, напевно, самий цікавий форум, що існує в Європі, специфіка якого відкриває нові горизонти і надихає на продуктивну роботу. Щорічно захід збільшує кількість учасників і відвідувачів. Не став винятком і 2015 рік, а з урахуванням тематики AV технологій, виставка перетворилася на повноцінне захоплююче шоу.

    ukrainian-experts-about-trends-at-ise-2015-2

    Фото: KVINTO

    На ISE 2015 були представлені чотири головні тематичні зони. Основний інтерес і увагу для компанії KVINTO склали рішення digital signage. Оскільки ми були учасниками заходу, то змогли глибше зрозуміти європейські тенденції і проблеми нинішнього року у використанні даних технологій. Гравці digital signage наситили ринок рішеннями, які виконують рекламні функції, створили повноцінні інформаційні digital signage рішення і, що найцікавіше, вже проглядаються цілісні комунікаційні digital signage рішення. Але виходить, що ринок отримує незакінчений продукт, що вимагає адаптації. Більшість компаній мають потребу в тому, щоб кінцевий користувач спілкувався безпосередньо з бізнесом, а це досягається адаптованим «smart» контентом. Варто зауважити — адаптованим  як під клієнта, так і під кінцевого користувача. На жаль, на європейському ринку не існує такого поняття — норми формування змісту.

    ukrainian-experts-about-trends-at-ise-2015-3

    Фото: KVINTO

    Головними і найбільш захоплюючим напрямками в цьому році стали відеостінні рішення, якість зображень яких перевищує всі очікування, а яскравість картинки змушує довго утримувати на ній погляд. Другим напрямком можна вважати аудіовізуальне мистецтво – 3D-меппінг.

    Неможливо не відзначити технологію 3D-меппінгу. Спеціальна комп’ютерна технологія дозволяє створювати 3D-модель об’єкта, на який планується здійснити проекцію, а потім змінити її відповідно до сценарію відеомеппінг-шоу. Після цього «скоригований» 3D-образ об’єкту проектується на реальний об’єкт, що дає ілюзію зміни самого об’єкта.

    ukrainian-experts-about-trends-at-ise-2015-4

    Фото: KVINTO

    Ми були присутні на виставці, щоб також отримати уявлення про майбутнє. Адже хто не хоче зазирнути в майбутнє і дізнатися про зміни технологій найближчих 10-ти років? Чудовою була доповідь Ларса Томсена «520 тижнів вперед: тенденції та переломні моменти в системах електронної промисловості до 2025 року», яка охопила і штучний інтелект, і робототехніку 2.0, і очікувані зміни в медіа, маркетинзі та споживчі очікування.


    kirill-pokutny
    Кирило Покутний, директор з розвитку, граппа інноваційних компаній «МІТ»

    На виставці ми були присутні як стенд, на якому перебували з ранку до вечора. Тому вдалося подивитися, в основному, тільки ті стенди, які були з нами в одному павільйоні по дорозі від входу.

    Як на мене, тенденції залишилися колишніми: як і в минулому році, розміри екранів збільшуються, як і їх дозвіл і яскравість, плеєри зменшуються і все більше йдуть у хмару, сенсорних екранів на виставці стало ще більше. Також підвищується інтерес до прозорих екранів.

    ukrainian-experts-about-trends-at-ise-2015-5

    Фото: www.invidis.de

    Завдяки хорошим зв’язків з MMT, ми розмістили у них сенсорний стіл, створений нами в Україні з нашим же програмним забезпеченням.

    Наш стенд був присвячений новому окремому напрямку – віртуальної реальності.

    Крім нас на виставці було представлено ще пару компаній з рішеннями у сфері віртуальної реальності. Торік таких знайти не вдалося.

    kitaizatsii-digital-signage-market-or-impressions-of-ise-2015-45

    Фото: Кирило Покутний

    Але можна з упевненістю сказати, що наші рішення у сфері віртуальної реальності викликали особливий інтерес, оскільки окрім розробок під Oculus Rift DK2 і Google Cardboard, ми показали програмні розробки під Samsung Gear VR – пристрій з найвищим дозволом віртуальної реальності, яке на ринку Європи на той момент було лише перший тиждень.

    Із трендів, які мене цікавили, відвідав стенди Dolby Atmos і Auro-3D по 3D звуку з 9.1, 10.1, 11.1, 13.1, 22.2 каналами.

    Рішення з 3D звуку дуже цікаві і, сто відсотків, будуть набирати попит в найближчі роки, в тому числі і за рахунок віртуальної реальності.


    Oleg Bogomolov ukrainian-experts-about-trends-at-ise-2015-7
    Олег Богомолов, директор відділу продажів, ЕКТА

    Китайці наступають, розгортаючи свої сили на всіх флангах. Назвемо це «китаїзацією» ринку. Китайські виробники роблять акцент на дрібній точці. Вони змагаються в розмірах стенду, гігантизм – одна з тенденцій. До того ж, на ISE 2015, в порівнянні з минулим роком, стало менше невеликих китайських контор.

    Паралельно з Китаєм існує ринок інноваційних рішень, представники якого пропонують ексклюзивні, оригінальні продукти, що враховують індивідуальні потреби клієнта.

    kitaizatsii-digital-signage-market-or-impressions-of-ise-2015-8

    Фото: ЕКТА

    Цього року виставка зайняла всі павільйони, стенди були навіть там, де їх ніколи раніше не було. Це означає, що ринок насичений гравцями і конкуренція досить висока. З нинішніми розмірами ISE трьох днів, щоб зібрати інформацію та елементарно обійти всі стенди, стало недостатньо. Відчувалося, що відвідувачі дуже поспішали, їм не вистачало часу для спокійного спілкування і близького знайомства з продуктом. Саме тому в наступному році планується подовжити виставку на один день.

    На ISE простежувалася ще одна тенденція. Довгострокових проектів, для яких потрібна висока якість і гарантія на обладнання терміном 5-10 років, досить мало – багато хто йде в ринок короткострокових проектів, сподіваючись відбити вкладені гроші за рік-два.

    ukrainian-experts-about-trends-at-ise-2015-6

    Фото: www.digitalavmagazine.com

    Помітно, що події в Україні все ж впливають на сприйняття компанії в Європі. Всі бачать Україну очима ЗМІ, і картинка, зазвичай, досить неприваблива в плані бізнес відносин. Виставка в Амстердамі збирає людей з усього світу, і більшість з них асоціює Україну зі словом «конфлікт». Це, звичайно, ускладнює початковий етап співпраці з потенційними клієнтами, але в цілому робота не стоїть на місці.

    Замовники хочуть особисто переконатися, що наше виробництво працює. Скажімо, приїхати і побачити своїми очима — стало обов’язковим кроком при укладанні договорів. Так роблять навіть клієнти, з якими ми працюємо не перший рік. Всіх хвилюють питання фінансів, логістики, менеджменту і ризики, пов’язані з ними. Ми сповідуємо гнучку політику співпраці і тому завжди знаходимо оптимальні рішення.

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи: , ,


    About the Author

    Головний редактор Digital Signage UA Review до серпня 2017



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: