Комунікації five-reasons-to-integrate-social-media-and-digital-signage

    Published on 30.03.2015 | by Мила Марченко

    5 причин поєднати соціальні медіа та digital signage

    Інтеграція соціальних медіа та digital signage забезпечує персональний спосіб залучення глядачів до взаємодії через дисплей. До того ж це чудовий спосіб краще пізнати свою аудиторію.

    Щоб керувати такою взаємодією, ресторани, готелі, і навіть офісні приміщення додають соціальні медіа в ротацію контенту, демонструючи твіти клієнтів, фотографії в Instagram тощо. Яку ж користь можуть соціальні медіа принести як digital signage контенту, так і бізнесу в цілому або заходу?

    Ось 5 причин поєднати соціальні медіа та цифрові вивіски:

    1. Отримати більше залучених глядачів.

    З часом digital signage, якому не вистачає взаємодії з глядачами, як правило, зливається з фоном, перетворюючись в просто ще одну рекламу. Підключивши живі канали соціальних медіа, ви можете повернути увагу аудиторії, дозволяючи людям висловлюватися на вашому дисплеї. Залежно від постачальника соцмедіа стіни, ви можете витягувати новини з Instagram і Twitter і виводити їх одразу прямо на великий екран.

    1. Генерувати автоматизований контент.

    З глядачами, що заповнюють дисплеї повідомленнями з соціальних медіа, вам не доведеться витрачати час на постійне оновлення контенту вашої мережі. Повідомлення гостей створять новий, автоматизований контент, турботою про який не доведеться займатися вам. Це особливо актуально, якщо провайдер пропонує автоматичні налаштування фільтра, що полегшать вам життя.

    1. Безкоштовний піар бренду за принципом «сарафанного радіо».

    Хто ж відмовиться від безкоштовного піару? Мені подобається думати про це як про компроміс. Гості хочуть бачити свої повідомлення, що потрапили на дисплей. А в процесі цього вони також будуть розповсюджувати інформацію про ваш бренд в новинах всіх своїх друзів та фолловерів. Розумний хід, правда?

    1. Збалансувати рекламний контент.

    У 2015 році споживачам не потрібне ще одне джерело чистої реклами. Додавши повідомлення з соціальних мереж в інтерактивний контент вашого плейлиста, ви дасте глядачам привід звернути увагу на дисплеї. Плюс підвищите ймовірність того, що вони будуть також звертати більше уваги на рекламні повідомлення.

    1. Чудова платформа для зворотного зв’язку.

    Нарешті, завдяки включенню соціальних медіа до вашої системи digital signage, ви відкриєте новий канал для зворотного зв’язку. Як уже згадувалося вище, клієнти будуть бачити, що вам не байдужі їх думки, і, найімовірніше, що поділяться ними (як позитивними, так і негативними). Якщо ви достатньо поважаєте своїх клієнтів, щоб публічно вітати їх вклад, то вони повернуться, щоб продемонструвати свою повагу, надаючи корисний зворотний зв’язок, і гідно оцінять те, що їх голоси були почуті. Win-Win!

    www.sixteen-nine.net

    Головне фото: www.epicventure.nl

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи: ,


    About the Author

    Главный редактор Digital Signage UA Review до августа 2017



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: