Премії digital-signage-awards-2015

    Published on 19.03.2015 | by Міла Марченко

    Digital Signage Awards 2015: «Найкраща інсталяція» та «Найкращий контент»

    Digital Signage Expo оголосила переможців Apex Installation та Content Awards за 2015 рік на «Wake Up with DSE»! Нагородження відбулося на святковому сніданку в четвер 12 березня у Конференц-центрі в Лас-Вегасі. Шоста щорічна номінація, спонсорами якої виступають Peerless-AV, Samsung і Федерація Digital Signage, визнає і відмічає досягнення в установці цифрових дисплеїв та інтерактивних технологій і в створенні привабливого контенту.

    Фіналісти Премії «Найкращий контент» 2015 року обиралися незалежним журі, що складалося з дев’яти фахівців галузі, з 60 учасників з шести країн, які змагалися в 11 основних категоріях digital signage.

    Obscura Digital здобули перемогу «Найкраща інсталяція» та «Найкращий контент» 2015 року в двох різних проектах, забравши додому дві найбільші нагороди святкового сніданку.

    Три компанії забрали кілька премій за «Найкращий контент»: Christie Three Sixty (раніше Arsenal Media) заробили золото і срібло, в той час як Insteo взяли два срібла та бронзу а Groupe Viva залишили Лас-Вегас з парою бронзових нагород.

    Золото отримали:

    Spectrio, за the Florida Holocaust Museum (Мистецтво, розваги та відпочинок)

    Це інтерактивне цифрове рішення, яке Spectrio розробили і встановили в дар Музею Голокосту у Флориді. Виставка під назвою «Портрети мужності і жертовності» є інформаційною платформою для відвідувачів музею, звідки вони можуть дізнатися про героїв Голокосту, які врятувалися, сховалися та рятували інших.

    Enplug, за Beverly Hills Porsche Digital Signage та Live Social Media Display (Бізнес, промисловість та уряд) Beverly Hills Porsche шукав спосіб кращої взаємодії з клієнтами через соціальні медіа всередині шоуруму. Компанія використала програмне забезпечення Enplug для Live Social Media Display, щоб демонструвати в режимі реального часу повідомлення з соцмереж та поліпшувати взаємодію з клієнтами бренду Beverly Hills Porsche.  

    Second Story (part of SapientNitro), за Global Crossroads (Освіта та медицина)

    Інструмент підвищення рівня освітньої взаємодії в Occidental College Global Crossroads — це динамічна, великомасштабна екологічна установка, що керуєтьсяв веб-технологіями, а контент створений як супровід веб-додатку. Система дає можливість дискурсу і сприяє міждисциплінарному співробітництву, підтримуючи ті ж цілі, що і традиційна гуманітарна освіта.

    Christie THREE SIXTY (formerly Arsenal Media), номіновані Christie Digital Systems USA Inc., за Segerstrom Center Projection Mapping Display (Місця проведення подій)    Приголомшливі 4K відеопроекції були розроблені Arsenal Media як промо матеріал, що демонструє можливості Christie Digital у створенні 360-градусного повноцінного рішення. Такий шматок — грайлива деконструкція/реконструкція вражаючої архітектури та видовищного потенціалу Christie в вибудовуванні захоплюючих візуальних ефектів і захоплюючого звуку в масовому масштабі в незвичайному оформленні. Nanonation, за Barneys New York — The River (Їжа та напої) The River — це довгий інтерактивний стіл з 30 взаємопов’язаними сенсорними екранами, з контентом, що «тече» від одного екрана до іншого. Відвідувачі Barneys Genes Cafe можуть оформляти замовлення, переглядати різноманітні презентації з потоку контенту, що проходить повз них, переглядати продукти, дивитися відео і відвідувати сайт закладу. Digital Kitchen, за The Chelsea Entertainment Venue, розташованого в The Cosmopolitan Las Vegas (Гостинність)

    The Cosmopolitan Las Vegas знову трансформував індустрію розваг відкриттям The Chelsea. Місце проведення заходів та вистав поєднує в собі гнучкий дизайн і новітні технології та особливості унікальної цифрової архітектури відповідно до цифрового досвіду на всьому курорті. Digital Kitchen доставили 20 різних текстур цифрових вивісок, щоб налаштувати простір для будь-якого типу розваг, подій або спеціальних заходів.

    Christie, номінована Christie THREE SIXTY (колишні Arsenal Media), за The Book of Transformations, International, Projection Mapping Inspirations featuring Christie Technology (Мультиплатформа) Призначений для мульти-платформної кампанії, цей інтерактив сприяє лідерству Christie в формуванні середовища digital signage у відображенні проекції. Контент повернув до життя потужні інструменти, щоб допомогти ринку краще зрозуміти проекційний меппінг і подивитися деякі з кращих проектів за останні п’ять років по всьому світу. TPN, за Bank of America (Професійні та персональні послуги)

    Bank of America надає великого значення втіленню зручних варіантів банківських послуг для клієнтів. Але клієнти повинні знати і розуміти ці варіанти та користь від них. Щоб допомогти поширити інформацію в банківських центрах, TPN створили унікальний контент-канал, що просуває потужний засіб мобільного банкінгу: мобільну перевірку депозиту.

    Obscura Digital, за illUmiNations: Protecting Our Planet (Публічні місця) З ночі перед People’s Climate в березні і до Кліматичного Саміту ООН 23 вересня 2014 зображення зникаючих видів, стану океанів і місць проживання, що під загрозою спалення, транслювалися на будівлі Генеральної Асамблеї та Секретаріату Організації Об’єднаних Націй в безпрецедентній візуальній події. Масштабна архітектурна шоу-проекція виступила з революційним закликом громадян світу до активності, щоб вимагати дій від своїх лідерів захисту екосистем світу. KBS+Spies&Assassins, за Jay Z Gold (Рітейл)

    В найжвавішому кварталі Нью-Йорка у самий жвавий торговий день у році KBS + Spies&Assassins було поставлено завдання запустити в прокат аромат, зробивши його культурною іконою. Тож компанія перетворила Чорну п’ятницю в Золоту п’ятницю. Перше в своєму роді динамічне моделювання рідини було створено на 7-футовому 4K дисплеї 600000 рядками коду, яке в цифровому вигляді перетворило більше 140 тисяч покупців у рідке золото.

    Bloomberg L.P., за Bloomberg Hub at London City Airport (Транспорт)

    The Bloomberg Hub в LCY забезпечує своєчасні та актуальні новини, дані та інформацію в візуально-чарівному технологічно орієнтованому просторі. Вона поєднує в собі передові технології The Bloomberg, багатий контент і особливий дизайн для створення інтерактивного, енергійного і функціонального простору, розробленого, щоб зробити подорож бізнесменів більш продуктивною, більш ефективною і більш приємною.

    Про срібних та бронзових призерів можна прочитати тут.

    Цього року фіналісти Премії «Найкраща інсталяція» обиралися з майже 80 учасників з 13 країн, що змагалися в 11 основних категоріях digital signage. Незалежне журі з дев’яти галузевих журналістів проголосувало за 32 проекти.

    Obscura Digital забрала два найбільші призи: «Найкраща інсталяція» та «Найкращий контент» року за два різні проекти. В категорії «Найкраща інсталяція», компанія була нагороджена за свій додаток та LiveFX Board, які створили потужний фанський цифровий досвід на стадіоні AT&T в Арлінгтоні, штат Техас.

    Obscura також отримали бронзову нагороду в номінації «Мистецтво, розваги та відпочинок». Три інші компанії взяли додому по кілька нагород за «Найкращу інсталяцію», включаючи Nanonation, які взяли золото, срібло і бронзу. Інші дві компанії — GestureTek та Cineplex Digital Solutions — забрали золото і срібло кожна.

    Золото здобули:

    Skylon Tower, номінований GestureTek (Мистецтво, розваги та відпочинок)

    Установка знаходиться в Skylon Tower на Ніагарському водоспаді. Це інтерактивна зустріч з цифровими скам’янілостями, де діти можуть розкопати минуле у вигляді віртуального динозавра. Виставка в Skylon Tower є одним з найпопулярніших визначних місць з цінними експонатами на Ніагарському водоспаді.

    digital-signage-awards-2015-1

    NASA-Human Exploration Operations, номіновані GPO US Inc. та Digital Info Displays Inc. (Бізнес, промисловість та уряд)

    «Обличчя НАСА» знаходиться в головній штаб-квартирі НАСА у Вашингтоні, округ Колумбія, в західному лобі.  16-футова UTB 8K відеостіна, спроектована і встановлена DID Inc., знаходиться впритул до вікон і повернена у напрямку вулиці, дозволяючи перехожим бачити шість онлайн трансляцій з космосу, NASATV та запуск в прямій трансляції в повноекранному режимі.

    digital-signage-awards-2015-2

    • Raising Nebraska, номіновані Nanonation (Освіта та медицина)

    Raising Nebraska призначена для просвітницької діяльності відвідувачів про невід’ємну роль сільського господарства в державі. Вона включає в себе 12 різних цифрових досвідів, які занурюють користувача в різні ролі: фермера, охоронця навколишнього середовища, управляючого ранчо чи клієнта. Користувач дізнається більше про джерело, виробництво і використання сільського господарства у всьому.

    digital-signage-awards-2015-3

    AT&T Stadium Experience, номіновані Obscura Digital (Місця проведення заходів)

    AT&T і Dallas Cowboys працювали з Obscura Digital, щоб сконструювати і виготовити інсталяцію на стадіоні, яка входить в контакт з вболівальниками перед, під час і після кожної гри. Результатом стала перша в світі цифрова технологічна платформа з живленням від «енергії фанів», встановлена на стадіоні AT&T в Арлінгтоні, штат Техас.

    digital-signage-awards-2015-4

    Zipps Sports Grill, номіновані LG Electronics USA (Їжа та напої)

    Власник Zipps Sports Grill, Тодд Голдман, хотів створити унікальний спортивний досвід перегляду за допомогою відеостіни, яка може відображати кілька ігор на установці з можливістю відокремити екрани, щоб показувати окремі ігри, або об’єднати їх в групу, щоб показувати одну гру на великому дисплеї.

    digital-signage-awards-2015-5

    Horseshoe Baltimore Casino, номіновані CastNET (Гостинність)

    Казино Horseshoe Baltimore відкрилося 26 серпня 2014 року. До послуг гостей 122000 квадратних футів ігрових приміщень, п’ять ресторанів, три бари і 24-годинний нічний клуб. Цифрові вивіски CastNET  встановлені на всій території даної власності.

    digital-signage-awards-2015-6

    Sport in Street, номіновані Sistem 9 Medya (Інтерактивне самообслуговування)

    Додаток Інформаційний кіоск, пов’язаний з соціальними медіа (Facebook), був реалізований у філії магазину Sport in Street в торговому центрі, розташованому в Стамбулі, Туреччина. Кіоск включає в себе сенсорний екран, відеокамеру та програмне забезпечення Sistem 9 Medya. Він демонструє продукти, спрямовані на цільовий ринок молодої аудиторії,  через соціальні медіа для більш широкого визнання продукції.

    digital-signage-awards-2015-7

    BlueShore Financial, номінований 10net Managed Solutions Ltd. (Професійні та персональні послуги)

    Це перша стаціонарна установка в Північній Америці прозорого LED відеодисплею GWS XW5, розташована в атріумі фінансової установи в Північному Ванкувері, Британська Колумбія. Три 300-фунтові панелі були встановлені між дерев’яними колонами, що охоплюють відстань більше 20 футів на 9,5 футів з більш ніж 1,5 млн світлодіодів. Дванадцять 32-дюймових моніторів створюють багаторівневу каскадну мозаїку.

    digital-signage-awards-2015-8

    Morguard Investments Limited, номіновані Cineplex Digital Solutions (Публічні місця)

    Надаючи досвід світового класу в традиційному офісному комплексі, інсталяція в Performance Court змішує різні технологічні рішення для забезпечення інтерактивного полотна керуванням жестами, динамікою і пасивністю в будь-який момент часу. Установка 26,5 футів у висоту і 21,5 футів в ширину складається з 48 Christie MicroTiles і 72 Barco світлодіодів, які утворюють унікальну форму цифрового полотна.

    digital-signage-awards-2015-9

    Barneys New York Holiday, номінований Christie (Рітейл)

    Роздрібна торгівля, мистецтво і технології поєдналися, щоб створити унікальний досвід в щорічне свято покупок Barneys в Нью-Йорку . A New York Holiday — це, крім іншого, серія унікальних вікон, що виходять на Медісон-авеню та інтерактивна, захоплююча галерея в магазині, пізніше розгорнута в флагманських місцях у Беверлі-Хіллз, Сан-Франциско, Чикаго і Бостоні.

    digital-signage-awards-2015-10

    Chhatrapati Shivaji International Airport, International Terminal, номінований Times Innovative Media Limited (Транспорт)

    Міжнародний аеропорт Мумбаї, термінал 2, має цифрову рекламну мережу з більш ніж 200 екранів високої чіткості, плюс настінні 75-дюймові цифрові рекламні екрани перед кожними воротами прибуття.

    digital-signage-awards-2015-11

    Про срібних та бронзових переможців у кожній категорії можна почитати тут.

    Джерело: www.digitalsignageconnection.com

    Головне фото: Obscura Digital

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи: ,


    About the Author

    Головний редактор Digital Signage UA Review до серпня 2017



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: