Ринок dooh-is-replacing-traditional-outdoor-advertising-in-par

    Published on 23.02.2015 | by Міла Марченко

    DOOH замінює традиційну зовнішню рекламу в Південній Африці

    Цифрова реклама в Південній Африці стрімко заміщає «паперові» білборди. Наступне покоління OOH-реклами – це підключені до інтернету цифрові екрани, вони універсальні і своєчасні, дають рекламодавцям можливість транслювати анімовані зображення.

    Вікі Майберг, керівник напрямку Entertainment & Media компанії PwC в Південній Африці каже: «OOH-реклама йде в ногу з часом і, як і інші медіа, стає частиною цифрового середовища. Розумно припустити, що більше чверті звичайних білбордів найближчим часом можуть стати цифровими. Рекламодавці прагнуть спілкуватися зі споживачами поки вони не вдома. І OOH-галузь надає їм таку можливість: від звичних щитів уздовж доріг до цифрових носіїв в ТРЦ». Це обіцяє галузі OOH-реклами серйозні доходи. Згідно п’ятого випуску прогнозу Entertainment & Media компанії PwC, до 2018 року доходи від традиційних OOH-носіїв в Південній Африці почнуть зменшуватися (тенденція, спостереження якої по всьому світу має розпочатися в 2015 році) – на користь DOOH. Доходи від цифрової зовнішньої реклами будуть рости з сукупним середньорічним темпом зростання 20,3% і до 2018 року становитимуть 31% ринку.

    Обсяг ринку OOH-реклами в Південній Африці зріс з 3,7 млрд. рен в 2012 році до 4,1 млрд. ренд в 2013 році. До 2018 року очікується, що ринок буде рости з сукупним середньорічним темпом зростання 5,9% і складе 5,5 млрд. ренд.

    Ринок OOH-реклами розвивається з «паперового» в електронний, здатний запропонувати рекламодавцям велику гнучкість у питаннях контенту. Парламентські вибори в травні 2014 сприяли зростанню OOH-ринку: партія «Демократичний Альянс» розмістила рекламу на щитах уздовж доріг провінції Гаутенг для того, щоб розповісти водіям про свою позицію проти електронного збору дорожнього мита.

    «OOH-реклама – дуже потужний інструмент, особливо в політичній рекламі. Вона дозволяє охоплювати і націлюватися на великі аудиторії особливо там, де вони проводять значну частину часу – не вдома», – говорить Вікі Майберг. Очікується, що політичні кампанії дозволять галузі заробити до кінця 2014 року 4,4 млрд. ренд (щорічний приріст 7,9%).

    Незважаючи на те, що білборди мають велике значення для зростання OOH-реклами, галузь стоїть перед регуляторними викликами. Це і висота конструкцій, і світлове забруднення середовища, якщо вони розміщені в житлових районах, і розташування поблизу шкіл, і відстань до доріг. Інше питання, що стосується як OOH-ринку, так і рекламного ринку в цілому, – можлива заборона реклами алкогольних напоїв.

    За останнє десятиліття позитивний вплив на ринок OOH-реклами виявив розвиток транспортної інфраструктури країни. Зокрема, запуск високошвидкісної залізниці «Гаутрейн» між Йоганнесбургом і Преторією, а також розширення міжнародного аеропорту імені О. Р. Тамбо в Йоганнесбурзі.

    Багато OOH-операторів зараз трансформують парк конструкцій в цифровий формат і пропонують рекламодавцям контакт із споживачами в аеропортах або ТРЦ.

    Рекламодавці ж постійно шукають способи контактувати з щотижневою аудиторією 21,6 млн. пасажирів, що знаходяться в дорозі на роботу і додому. Основними видами транспорту є маршрутки, якими користуються 18 млн. жителів ПАР, і автобуси – 2,8 млн. осіб. Реклама на автобусних зупинках і білбордах розрахована на транспортні і пішохідні пасажиропотоки. Кейптаун і Гаутенг стали свідками поновлення багатьох зупинкових комплексів.

    Реклама в таксі також вважається хорошим способом комунікації. Зокрема, транзитна телевізійна мережа TRANSIT.TV. Брандмауери-обгортки вважаються ефектними і залишають тривале враження про себе. Рекламодавці мають можливість поєднувати кампанії з корпоративними капіталовкладеннями в суспільні інтереси шляхом створення мальованих брандмауерів.

    Основним обмежувачем розвитку галузі OOH-реклами є нерозвинений, в порівнянні з іншими медіа, інструментарій вимірювання аудиторій та ефективності кампаній.

    Нігерія

    Ринок OOH-реклами Нігерії до 2018 року складе близько 261 млн. доларів із сукупним середньорічним темпом зростання 6,1%. Обсяг ринку в 2013 році становив 193 млн. долаірів, що на 8,9% більше, ніж у 2012 році.

    Кенія

    Ринок OOH-реклами Кенії до 2018 року складе близько 137 млн. доларів із сукупним середньорічним темпом зростання 8,3%. Обсяг ринку в 2013 році становив 92 млн. доларів, що майже вдвічі більше, ніж у 2009 році.

    Вікі Майберг: «OOH-реклама в більшій мірі, ніж інші медіа, готова запропонувати рекламодавцям «мову інновацій». DOOH продовжить рости в той час як всьому рекламному ринку непросто залучати споживачів».

    Out of Home

    Фото: Continental Outdoor Media

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи: , , ,


    About the Author

    Головний редактор Digital Signage UA Review до серпня 2017



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: