Ресторани 7-areas-for-digital-signage-location-in-a-restaurant

    Published on 09.12.2014 | by Міла Марченко

    7 зон розміщення digital signage в ресторані

    Розміщення цифрових вивісок в ресторані можна умовно розділити на декілька зон. В кожній зоні digital signage виконує унікальні задачі та має різний функціонал. Досягнення поставленої мети при інсталяції системи цифрових вивісок можна поставити під сумнів, якщо не враховувати ці зони. Такий поділ, звичайно, умовний. Він залежить від поставлених задач і від вашого ресторану. Відповідно контент, розроблений та закріплений за кожним дисплеєм, також має враховувати зонування.

    Зони розміщення digital signage в ресторані:

    1. Вітрина закладу.
    2. Місце над касами.
    3. Касова зона.
    4. Прикасова зона.
    5. Зали ресторану.
    6. Столи в залах.
    7. Дитяча зона.

    Цифрові вивіски можуть мати різний вигляд та структуру, але в будь-якому випадку будуть виконувати функції, продиктовані зоною встановлення. Розглянемо ці зони і їх функції на прикладі ресторану тайської їжі Dee Daa в Нью-Йорку. Digital signage в цьому ресторані — це вісім екранів і шість медіаплеєрів і розроблена Arsenal Media стратегія розміщення цифрового контенту, що розділена на чотири зони:

    1. Дисплей у вітрині ресторану, що спонукає перехожих відвідати ресторан.
    2. Візуально привабливе 4-екранне цифрове меню з інтеграцією з соцмережами для підвищення залучення клієнтів. Зона головного меню складається з трьох екранів, на яких відображається анімований контент, пов’язаний з кожною стравою; четвертий екран – це промо-зона або екран ціноутворення.
    3. Розважально-інформаційні екрани, що показують по колу послідовний контент спеціальних продуктів і пропозицій або інформацію про бренд та традиції для людей, які стоять у черзі або чекають своїх замовлень. Це збагачує стосунки з брендом та знижує сприйняття часу очікування.
    4. Арт-стіна з двох дисплеїв з синхронізованим контентом, що призначена для захоплення уваги відвідувачів і створення дзен-атмосфери в ресторані, яка покликана закріпити уявлення про бренд через образи тайського стилю життя та культури.

    7-areas-for-digital-signage-location-in-a-restaurant-1

    З українських кейсів — ресторан швидкого харчування KFC в торгівельному центрі Океан Плаза в Києві, реалізований Profit Solutions (обладнання) та LiveBoard (софт). В даному випадку також були враховані чотири зони:

    1. Динамічне цифрове меню над касами.
    2. Екран з меню в прикасовій зоні.
    3. Дисплеї в касовій зоні (на них при замовленні напоїв виводиться пропозиція замовити десерт чи при замовленні “чогось пожувати” — пропозиція замовити щось із напоїв тощо).
    4. Вітрина.

    В якості вітрини для цього філіалу KFC слугує цифровий екран на фасаді торговельного центру. Зважаючи на те, що дана мережа ресторанів швидкого харчування — досить відомий бренд, то зовнішній дисплей використовується переважно для реклами та приваблення уваги потенційних відвідувачів закладу.

    7-areas-for-digital-signage-location-in-a-restaurant-2

    Український digital signage може запропонувати більше кейсів, але вони дещо схожі, тому розглянемо їх вже в інших статтях.

    Як бачимо, в розміщенні систем цифрових вивісок в ресторанах є особливості, на які варто зважати.

    Відео: vimeo.com

    Фото: oceanplaza.com.ua

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи: , , , , ,


    About the Author

    Головний редактор Digital Signage UA Review до серпня 2017



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: