Конференції digital-merchandising-tools-in-retail

    Published on 03.11.2014 | by Міла Марченко

    Засоби цифрового мерчандайзингу в рітейлі

    «Запропонуйте нам щось смачне» — таку фразу адресував інтеграторам Павло Сидоров, ювелірна компанія «Адамас», на конференції «Digital Signage в рітейлі». Захід відбувся 30 жовтня в Москві в рамках виставки Integrated Systems Russia 2014.

    Виступаючі розповідали про реалізовані digital signage проекти в усьому світі і в Росії, а також про те, як робляться ці проекти. Озвучена під час конференції інформація відсотків на 80 складалася з фактажу. Аналізу та специфіки впровадження цифрових вивісок в роздрібній торгівлі було малувато.

    Микола Зайцев, «Л’Етуаль», акцентував увагу аудиторії на тому, що замовнику, перш за все, необхідно визначити мету, вирішити питання з контентом (що він збирається показувати клієнту за допомогою digital signage), а потім вже розбиратися з технічною реалізацією завдання.

    Про покоління міленіуму або digital-покоління, на яке орієнтується рітейл, встановлюючи відеостіни, інтерактивні кіоски, системи рекламно-інформаційних моніторів та вейфайндери, розповідав Денис Зельцер, Enlighted Digital. Він також підкреслив, що однією з головних особливостей digital signage в рітейлі є його можливість взаємодіяти з клієнтом. В підтвердження цих слів Денис демонстрував вірусні відеоролики про digital signage проекти (частіше зі світової практики).

    Спікери також нагадали, що digital signage окрім своїх основних функцій, покликаний створювати імідж і позитивний настрій.

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи:


    About the Author

    Головний редактор Digital Signage UA Review до серпня 2017



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: