Рітейл wayfinder-as-a-part-of-the-global-digital-signage

    Published on 29.09.2014 | by Артем Ковальов

    Wayfinder як частина глобальної digital signage системи

    Wayfinder — це універсальний продукт, що дозволяє вирішувати задачу орієнтації на місцевості, пошуку потрібних локацій  і маршрутів до них на будь-якому масштабному об’єкті. Найбільш затребувані подібні рішення у великих торгових центрах, готелях, на стадіонах та інших спортивних аренах, університетських кампусах, виставкових комплексах та музеях, аеропортах, вокзалах і навіть на круїзних лайнерах.

    У цьому матеріалі розповім про один із способів застосування інтерактивного digital signage на прикладі продукту OptiVision Wayfinder на платформі LiveBoard.

    Wayfinder — частина глобальної Digital Signage системи. Вона істотно збільшує зручність від перебування на новому для відвідувача об’єкті, створює преміальний споживчий досвід, дозволяє власнику вирішити безліч супутніх задач, інформує відвідувачів про доступні в рамках закладу послуги, зручності, варіанти проведення часу і про будь-які інші специфічні для цього закладу можливості.

    Діюче рішення

    wayfinder-as-a-part-of-the-global-digital-signage-1

    З модулями і функціоналом системи найкраще познайомитися на прикладі системи навігації, що вже впроваджена та функціонує в торговому комплексі «Проспект» в м. Києві.

    Загальна концепція

    Загальна тема і стильове оформлення системи Wayfinder відповідають брендбуку ТРК «Проспект» і гармонійно доповнюють його концепцію. У режимі очікування інтерфейс виконує два завдання: швидкий доступ до модулів системи навігації, а також функцію промо та маркетингу.

    wayfinder-as-a-part-of-the-global-digital-signage-2

    Основні розділи системи це: карта об’єкта (в даному випадку ТРК), гібридний каталог орендарів з інтуїтивним пошуком, а також розділ послуг і додаткових сервісів, запропонованих відвідувачам торгово-розважальним комплексом і його орендарями.

    Додатковий комфорт при користуванні вейфайндером забезпечують ярлики швидкого доступу до найбільш затребуваних елементів в кожному з розділів системи.

    Карта

    wayfinder-as-a-part-of-the-global-digital-signage-3

    Карта — це основний модуль системи, на якому представлені всі доступні локації (Point of Interest). Прямо на карті можна виділити основні категорії товарів і послуг, представлених в ТРК «Проспект», а при виборі будь-якого з об’єктів — переглянути детальну інформацію про нього.

    wayfinder-as-a-part-of-the-global-digital-signage-4

    wayfinder-as-a-part-of-the-global-digital-signage-6

    Картка POI (локації) містить основну інформацію про об’єкт, категорії та ключові слова, за якими його можна знайти, фасадне фото або стильову заготовку, а також поточні акції або знижки при їх наявності. Якщо об’єкт зацікавив покупця, то до нього можна побудувати маршрут від поточної стели під управлінням Wayfinder або повернутися назад на карту, натиснувши «Закрити».

    wayfinder-as-a-part-of-the-global-digital-signage-5

    Для зручності карта може масштабуватися і на ній позначені утилітарні POI: туалети, виходи, ліфти, ескалатори, банкомати та інші необхідні локації. Маршрут до них будується простим натисканням на іконку об’єкта на карті.

    Інтуїтивність і простота інтерфейсу полягає в тому, що карта призначена для швидкої орієнтації на об’єкті і включає в себе елементи гейміфікації для любителів сучасних технологій.

    Гібридний пошук

    wayfinder-as-a-part-of-the-global-digital-signage-7

    Якщо ж мета відвідувача — знайти магазин або сервіс, то до його послуг «Гібридний пошук», що включає в себе зручний ієрархічний каталог і рядок пошуку з автопідстановкою і роздільною видачею результатів по локаціях і ключовим словам. Такий підхід робить пошук безвідмовним механізмом, який враховує більшість паттернів, застосовуваних відвідувачами.

    Сервіси

    Розділ сервісів найбільш цікавий з точки зору глибокої інтеграції доступних послуг і зручностей, а також їх активного просування серед відвідувачів ТРК.

    wayfinder-as-a-part-of-the-global-digital-signage-8wayfinder-as-a-part-of-the-global-digital-signage-10

    Це прості інформаційні модулі: погода, курси валют, служби таксі, міський транспорт, схема евакуації, а також більш комплексні, наприклад, сеанси кінотеатру з можливістю бронювання та замовлення місць, розклади для конференц-залів і переговорних зі списком та анонсами заходів, що проходять в рамках ТРК, або, скажімо, готелю з можливістю бронювання своєї участі, перегляд карти міста з відзначеними пробками і пам’ятками, галерея фудкорту з описом кухні та середнього чека на гостя і багато іншого, що може зробити досвід використання об’єкта чи закладу унікальним для відвідувача.

    wayfinder-as-a-part-of-the-global-digital-signage-9

    Технічні особливості та архітектура системи Optivision Wayfinder

    Система Wayfinder заснована на digital signage платформі LiveBoard, завдяки чому отримує з коробки всі просунуті функції з управління та доставки контента, отримання статистики, моніторингу, розкладам, аналітиці та іншим важливим опціям, без яких неможливо уявити сучасну digital signage систему. Система дозволяє просте і швидке створення додаткових модулів, таких як аналітика за допомогою технології Intel AIM або, скажімо, управління жестами через пристрій типу Kinect.

    Окупність і монетизація

    Wayfinder містить широкі можливості з інтерактивного промо, таргетингу і активного просування товарів і послуг, доступних на об’єкті.

    Система дозволяє інтенсифікувати роботу з орендарями та надати їм зручний майданчик для власних інструментів просування та маркетингу — для цього вже передбачені розділи акцій і знижок, але є й додаткові можливості. Наприклад, Wayfinder підтримує зміну стильового оформлення (Look and feel), яка може бути проспонсована одним з ключових партнерів ТРК, готелю або, скажімо, музею. Ця ж опція дозволяє візуально освіжити систему і створювати додаткову атмосферу на час різдвяних знижок або заходів, що проходять на об’єкті.

    wayfinder-as-a-part-of-the-global-digital-signage-11wayfinder-as-a-part-of-the-global-digital-signage-13

    Ще один спосіб монетизації — це реклама закладів, розташованих уздовж прокладеного відвідувачем маршруту або біля старту і фінішу — так званий location based advertising. Значну роль тут відіграє пошукова статистика, яка доступна в інтерфейсі управління.

    Розширена аналітика і таргетинг

    При установці камер є можливість задіяти технологію Intel AIM, яка дозволить глибоко оцінити демографію і активність використання системи різними категоріями відвідувачів і підвищити таргетинг контенту.

    Унікальність та переваги OptiVision Wayfinder

    Ексклюзивність Wayfinder від OptiVision полягає в тому, що це не коробковий продукт, а платформа з набором якісно реалізованих модулів, які глибоко інтегруються з інфраструктурою об’єкта для бездоганного відображення його індивідуальності і збереження цілісної концепції.

    wayfinder-as-a-part-of-the-global-digital-signage-12

    Мабуть, можна було б ще довго перераховувати доступні можливості, такі як управління системою з будь-якої точки світу через браузер, хмарну архітектуру і можливість брати софт в оренду, відображення Wayfinder на сайті закладу, підтримку ландшафтного і портретного форматів і багато інших, але більш докладно краще розпитайте мене особисто.

    wayfinder-as-a-part-of-the-global-digital-signage-14

    Таким чином, все вищеописане лише підкреслює той факт, що система Wayfinder від OptiVision і LiveBoard істотно розширює загальноприйняті рамки систем Digital Signage і має цілий ряд якісних і ціннісних переваг перед розробками аналогічного класу як на українському, так і на світовому ринку.

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи: , , , ,


    About the Author

    Директор OptiVision — професійного інтегратора аудіо- та візуальної техніки на об'єктах будь-якого рівня складності.



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: