Published on 15.09.2014 | by Міла Марченко

    Кіоски «Social Swipe» — інтерактивний досвід доброчинності

    Misereor бореться з бідністю і несправедливістю в Латинській Америці, Африці та Азії більше, ніж 50 років. Організація встановила інтерактивний кіоск «Social Swipe», який в незвичний спосіб мотивує людей пожертвувати 2 євро зі своєї пластикової картки.

    interactive-kiosks-for-donations-social-swipe001

    Щоб спонукати людей жертвувати, благодійна організація «Misereor» спільно з агентством «Kolle Rebbe» в Гамбурзі створили інтерактивний кіоск для пожертвувань, що приймає кредитні карти і показує спонсорам результат їх благодійності на місці.

    Social Swipe це інтерактивний екран, що має посередині проріз, за допомогою якого люди можуть вставити і провести свою кредитну карту. З карти списується на пожертвування 2 євро. Після проведення карти на екрані демонструється послідовна анімація, яка показує, як пожертва може допомогти бідним і знедоленим.

    interactive-kiosks-for-donations-social-swipe003

    Наприклад, інтерактивний кіоск може відображати пов’язані руки ув’язненої дитини і те, як людина своєю кредитною карткою розрізає зв’язані руки дитини. В іншій анімації на дисплеї відображається буханка хліба і людина своєю кредитною карткою ніби відрізає шматок хліба, щоб нагодувати голодних.

    Кіоски «Social Swipe» дають людям в легкій і захоплюючій формі зробити пожертвування, яке має форму наочності та візуалізації. Інтерактивні кіоски в даний час встановлені в міжнародних аеропортах Гамбурга та Амстердама.

    Джерело: Киоски&Самообслуживание

    Фото: DigitalAV

    Відео: You Tube, Gute Werbung

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи: , ,


    About the Author

    Головний редактор Digital Signage UA Review до серпня 2017



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: