Рітейл digital-signage-one-of-the-directions-of-it-movement-in-retail

    Published on 23.09.2014 | by Міла Марченко

    Digital Signage — один з напрямків руху ІТ в рітейлі

    Жорстка конкуренція і зниження споживчого попиту змушують компанії роздрібної торгівлі шукати способи підвищення ефективності бізнесу за допомогою інформаційних технологій. Судячи по доповідях на конференції «ІТ в рітейлі», організованої компанією infor-media Russia, рітейлери нарощують зусилля в області ІТ за двома напрямками. З одного боку, вони вдосконалюють свої традиційні інструменти, такі як ERP, засоби автоматизації складу, системи лояльності, а з іншого — впроваджують передові технології та підходи до управління, включаючи бізнес-аналітику, біометрію, цифрову рекламу, системи управління каталогом, аутсорсинг бізнес процесів.

    Як захопити й залучити покупця

    Персоналізація продажів — важливий тренд в рітейлі. В умовах товарного достатку завоювати увагу покупця непросто, і ще складніше спонукати його щось купити. Очевидно, шанси на це зростають, якщо запропонувати кожному саме те, що йому потрібно. Але як про це дізнатися?

    Компанія Ernst & Young представила рішення, яке за допомогою відео-систем дозволяє отримувати не тільки статистичну інформацію, а й збирати відомості про кожного конкретного відвідувача магазину, щоб аналізувати їх по ряду показників, таких як стать і вік, час відвідувань тощо. За словами Дмитра Беспалова, фахівця з розвитку інноваційних продуктів компанії Ernst & Young, вже є прототип цього рішення, яке засноване на біометричних технологіях і дозволяє розпізнавати і враховувати переваги більш 90% відвідувачів.

    Є й інші підходи. Один з них заснований на технологіях залученості, які дозволяють зробити досвід клієнтів більш цікавим і емоційним. Для цього мережа магазинів «Дитячий світ» нещодавно впровадила промо-сервер, який спеціально для цієї мережі розробила компанія «Пілот». Як пояснила Лариса Богатиренко, заступник директора департаменту маркетингу мережі «Дитячий світ», в магазинах щодня проводиться більше 20 маркетингових акцій, якими потрібно управляти: «За допомогою промо-сервера ми можемо одночасно стежити за результатами акцій, сегментувати їх по пріоритетах, бачити, як працюють акції і оперативно вносити зміни, якщо цілі не досягнуті».

    За словами Лариси Богатирьової, рішення окупилося за 3-4 місяці завдяки збільшенню товарообігу, економії ресурсів ІТ-департаменту, підвищенню ефективності комерційних і маркетингових акцій.

    Деякі компанії йдуть ще далі, застосовуючи для залучення уваги відвідувачів рекламу на цифрових дисплеях (Digital Signage). Компанія Л`Етуаль цього року реалізувала цифрові вивіски в одному зі своїх магазинів. За словами Миколи Зайцева, радника з ІТ компанії «Л`Етуаль», метою проекту є збільшення продажів за рахунок залучення покупців і отримання конкурентної переваги над суперниками. Всього компанія встановила 31 панель Samsung, включаючи три відео стіни. Віддачу в числовому вираженні оцінити важко, оскільки проект носить скоріше іміджевий характер. Але судячи з того, що «Л`Етуаль» зараз розглядає можливість включення такого обладнання в стандартний набір для кожного магазину, компанія задоволена результатами.

    Що стосується отриманого досвіду, то як пояснив Микола Зайцев, головна проблема при впровадженні цифрових вивісок НЕ технологічна, а організаційна: «Необхідно готувати і своєчасно виводити на екран свіжу інформацію, тому обов’язково має бути стратегія підготовки контенту та управління цим процесом». Він також порекомендував в якості початкового рішення для впровадження і розвитку Digital Signage використовувати планшети, які обходяться набагато дешевше великих екранів, і виводити на них «гарячі» пропозиції в залі або у касового апарату.

    Джерело PCweek

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи:


    About the Author

    Головний редактор Digital Signage UA Review до серпня 2017



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: