Обладнання Times_Square

    Published on 20.08.2014 | by Роман Кравченко

    Таймс-Сквер — найбільший в світі «острів» LED-панелей

    Інтернет-користувачі звикли до того, що реклама — це щось, що вони бачать на екрані ноутбука, планшета, смартфона або на моніторі комп’ютера. Але є місце на планеті, де розмір екранів в сотні і тисячі разів перевершує звичні невеликі діагоналі, а поняття «реклама» пов’язане з роботою незліченних LED-панелей і величезної кількості електроніки, дротів, систем автоматизації. Це місце — Таймс-Сквер у Нью-Йорку, і воно не завжди було таким.

    Журналісти і фотографи Gizmodo побували на дахах основних будівель Таймс-Сквер, де розміщені світлові рекламні панелі, екрани та модулі однієї з найбільших агломерацій зовнішньої реклами на планеті.

    Як працює реклама на Таймс-Сквер

    times-square-the-worlds-largest-led-panels-island-1

    Величезні панелі, що складаються з LED-модулів, підключені до єдиної системи управління, з комп’ютеризованим управлінням, мегаватами електроенергії і можливістю працювати цілодобово весь рік.

    Обслуговується цей комплекс як автоматикою, так і живими людьми: більше 385 тисяч людей не тільки на Манхеттені, але і по всій країні, задіяні в забезпеченні працездатності цієї складної системи. Рекламні панелі на Таймс-Сквер не тільки споживають електроенергію і час — вони ще й приносять близько 11% надходжень в економіку Нью-Йорка, що в абсолютному грошовому вираженні складає близько $ 110 млрд. А якщо врахувати, що через Таймс-Сквер щодня проходить від 350 до 450 тисяч пішоходів і всі вони бачать рекламу на величезних екранах, то перед нами —одна з найбільших оффлайн-аудиторій споживачів, зібраних в одній точці.

    Сьогодні на Таймс-Сквер використовуються цифрові технології, такі ж дорогі і складні, як і на всьому Бродвеї. Поки всі вони працюють – працює й економіка на Бродвеї: кінотеатри, мюзик-холи, кіоски, магазини і бутіки, натовпи туристів, менеджерів і так далі.

    Таймс-Сквер не завжди була такою

    times-square-the-worlds-largest-led-panels-island-2

    Те, що сьогодні відомо як найбільше скупчення вогнів Нью-Йорка, не завжди було центром рекламних технологій і «місцем тисячі ламп». Околиця села, на якій став скуповувати нерухомість Джон Джейкоб Астор в першій половині XIX століття – ось чим була ця місцевість. До початку ХХ століття вона називалася Лонгакр-Сквер, там з’явилася перша будівля редакції «Нью-Йорк Таймс» і станція метро. Новий сіті-центр побудували тут до квітня 1904 року, а в 1907 році тут вперше спустили освітлену дзеркальну кулю в ознаменування завершення старого року. Цей день можна вважати днем ​​появипершоїелектрифікованоїрекламивНью-Йорку.

    Пару десятиліть потому Таймс-Сквер стала центром «міста гріхів» у Нью-Йорку: стрип-бари, секс-шопи та кінотеатри «для дорослих» з’явилися тут на кожному розі. До 1960 року у місцевості була та ще репутація. В 1970-х–1980-х потихеньку почали закриватися порнокінотеатри і всілякі злачні місця: влада міста взялися за реформування цієї частини Нью-Йорка і залучення сюди туристів, а не тільки людей із сумнівними інтересами.

    До середини 90-х років почалося агресивне урбан-планування та перебудова місцевості, включаючи зміну форматів зовнішньої реклами та енергетичного забезпечення Таймс-Сквер.

    До початку «нульових» величезні плакати рекламного характеру почали змінюватися першими телеекранами.

    Як LED-панелі вбили індустрію друкованих плакатів

    times-square-the-worlds-largest-led-panels-island-3

    Подібно всій іншій Америці, Таймс-Сквер змінювалася з розвитком технологій та інструментів. З кінця 90-х років ХХ століття вартість застосування LED-екранів в рекламі знизилася, що дозволило перейти до масової установки таких панелей в якості зовнішніх рекламоносіїв.

    До розвитку нового формату відеореклами в оффлайн-просторі доклав руку Мерік Адріансе, один з інженерів команди Disney і ABC в 90-х. Тоді ж почалася розробка перших прототипів великих вигнутих рекламних екранів, які могли б транслювати новини та відеоролики на розі Лікольн-Центр на Таймс-Сквер, а також, на Бродвеї і розі 44-ї Вест-Стріт.

    І якщо складення складної зігнутої конструкції було саме по собі інженерним викликом, то написання програмного забезпечення, яке могло б синхронізувати роботу різних LED-панелей, з яких складалися величезні екрани, було ще більш складним завданням. Треба було не просто синхронізувати картинку між декількома різними екранами, але й забезпечити її плавне перемикання, адже рухоме зображення мало виглядати природно з різних точок по всій поверхні величезної панелі.

    Мерік використовував спеціальні морфоалгоритми для програмування швидкості перемикання дисплеїв і синхронізації між картинкою на статичному великому екрані і швидкістю переміщення пішоходів по Таймс-Сквер. Мерік витратив місяці на розробку рішення – і в результаті було отримано неймовірну якість для перших роликів АВС. Конкуренти і партнери захотіли собі точно таке ж. Мерік вирішив, що це – його шанс.

    Як Таймс-Сквер перетворилася на відео-шоу

    times-square-the-worlds-largest-led-panels-island-4

    Зараз Таймс-Сквер – це 55 гігантських LED екранів, які блимають безперервно щодоби і борються за вашу увагу. Компанія Меріка під назвою D3 управляє 27. А всього на Таймс-Сквер розміщені близько 230 рекламних поверхонь.

    Компанія D3 встановила величезні рекламні екрани на хмарочосах Таймс-Сквер і заробляє сьогодні величезні гроші на рекламі, витрачаючи не меншу кількість коштів на підтримку інфраструктури.

    12 млн LED-ламп впорядковані в панелі, ті підключені до програмного забезпечення, а воно, в свою чергу, забезпечує показ відеозаписів, які завантажені на десятки жорстких дисків в спеціальних серверних сховищах в будівлях по всій Таймс-Сквер.

    Кожен величезний екран – просто скупчення LED-ламп з програмним інтелектуальним керуванням і синхронізацією ланцюга підключень: кожна лампочка загоряється і гасне в залежності від сигналів у цьому ланцюзі.

    Найбільша з рекламних конструкцій містить 29 окремих екранів, роботу її забезпечує 16 миль електричних дротів і півмільйона болтів і гайок. Відеореклама створена на основі старих добрих файлів в Adobe After Effects, які відрендерені у відеоролики, і все це крутиться день і ніч для очей мільйонів пішоходів. Робота системи за минулий рік обійшлася в $ 368,291,070 в еквіваленті електрики, води та викидів газу, які потрібні, щоб забезпечити працездатність «вогнів великого міста».

    times-square-the-worlds-largest-led-panels-island-5

    Життєвий цикл панелей складає 10 років, LED-екрани працюють як величезні комп’ютери – у кожного є окремий процесор і набір апаратних модулів для управління синхронізацією картинки. До системи підключені Інтернет-сервери з можливістю віддаленого управління і спеціальним захистом від злому і несанкціонованого управління екранами. Мерік розповів журналістам Gizmodo, що у нього є спеціальний додаток на смартфоні, яке надсилає push-повідомлення щоразу, коли виникає будь-яка проблема в роботі системи екранів.

    Є кілька LED-модулів різного розміру і дозволу. Розмір пікселів становить від 10 до 24 мм для зовнішніх дисплеїв і близько 6 мм – для внутрішніх.

    times-square-the-worlds-largest-led-panels-island-6

    Кожному модулю присвоєно свою MAC-адресу, щоб техніки могли безпомилково і швидко визначити потрібний модуль і усунути проблеми в разі їх виникнення. У колишні часи технікам доводилося вручну обстежувати і міняти десятки ламп в день, щоб реклама працювала як треба. Зараз обслуговування відеопанелей стало набагато швидше і зручніше. Використовується «ефект Лего»: всі модулі можна замінювати і налаштовувати в залежності від ушкоджень і без задіяння інших компонентів. Відключення і підключення займає буквально кілька секунд. Для кожного відеоролика є резервні копії, які зберігаються на жорстких дисках. Робота програмної і апаратної платформи підпорядкована 35 диспетчерським по всій Таймс-Сквер.

    times-square-the-worlds-largest-led-panels-island-7

    Безпека усього цього «господарства» забезпечується за рахунок спеціального закритого протоколу передачі даних, набору VPN і систем раннього виявлення. І навіть у разі фізичного вторгнення в сервісні будівлі знайти кімнату, в якій знаходяться серверні і програмні комплекси, практично неможливо: вони ретельно замасковані, їх точне місце розташування тримається в секреті.

    Самі LED-панелі не суцільні – між ними і між пікселями є темні проміжки, але з вулиць, очима пішоходів цих проміжків не видно.

    times-square-the-worlds-largest-led-panels-island-8

    Компанія D3 не збирається спочивати на лаврах самого технологічно підкованого оператора зовнішньої реклами: зараз вона активно працює над освоєнням 3D-зображення, яке можна було б побачити без використання спеціальних стерео-окулярів. Уже зараз у компанії є технології, що дозволяють транслювати контент зі швидкістю 5 Гбіт в секунду і відтворювати картинку з частотою до 120 кадрів в секунду при потоковому мовленні в режимі прямої трансляції.

    Зрозуміло, що така технологія вимагає величезної кількості електроенергії. За оцінками сервісної компанії ConEd, для роботи всіх панелей і систем зовнішньої відеореклами потрібно не менше 161 мегавата електроенергії. Цього достатньо, щоб забезпечити електрикою 161 000 звичайних будинків американців, і в 2 рази більше, ніж потрібно всім казино в Лас-Вегасі. Відключення на одну годину в «Годину Землі» економить чимало електроенергії, а ще це – вражаюче видовище: адже Таймс-Сквер практично ніколи не буває повністю темною, крім цієї єдиної години у році.

    times-square-the-worlds-largest-led-panels-island-9

    Скорочення енерговитрат – один із пріоритетів компаній, які обслуговують рекламні площі Таймс-Сквер, і до 2020 року вони планують перейти до використання сонячних панелей і «зеленої енергетики» для роботи всіх LED-панелей.

    Сто років тому цей клаптик суші був лише глухим селом на околиці споруджуваного міста. Сьогодні це – не просто символ Нью-Йорка, торжество рекламних та IT-досягнень, а й одне з найпопулярніших місць на Землі. І багато в чому заслуга в цьому належить інженерам, які вдосконалили LED-технологію і продовжують це робити.

    Олександр Мельник

    Фото: Michael Hession / Wikipedia / AP

     Джерело imena.ua/blog

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи: ,


    About the Author

    Директор і засновник LiveBoard — компанії розробника програмного забезпечення для проектів Digital Signage будь-якої складності. Засновник конференції та премії Digital Signage UA.



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: