Рітейл 10380544_657190341001898_5657086897858851412_o

    Published on 14.07.2014 | by Міла Марченко

    Іміджева реклама у меблевому салоні

    Відеорекламу,  як один з видів реклами та маркетинговий хід, використовують в салонах фабрики «EKMI-меблі»

    Digital signage салону складається з проектора та екрану Sanyo. За словами консультантів магазину, конструкція встановлена більше двох років і працює без нарікань. Екрани на основі пластику, який “працює” на просвіт, вирізалися за розміром вікна. Відеоряд завантажують за допомогою флешки.

    Контент транслюється цілий рік, починаючи десь з 19-20 години і закінчуючи близько 23-ї. Вдень проектор вимкнений, тому що через яскраве сонце зображення не видно. В зимовий період трансляція починається раніше. Відеоряд — це фотографії продукції фабрики без тексту та логотип.

    image-advertising-furniture-store-1

    Червень, 20:00

    Раз на місяць чи два контент змінюють — при проведенні акцій для рітейлу, програм лояльності та інших рекламних активностей.

    «Ми використовуємо фотографії з проведених фотосесій. Хороший, якісний контент (у нашому випадку — фотографії) — показник серйозності та величини бренду. Тому в цьому напрямку ми збираємося працювати й надалі. Коли запускали проект, то було прийнято рішення про показ фото з перебивками логотипом. Цей принцип так і працює до сих пір. Запуск повноцінного відео можливий, але поки не застосовувався», — Ірина Березовська, менеджер з маркетингу «ЕКМІ-меблі».

    Створенням контенту займається технічний спеціаліст. Трансляція ведеться з неттопу Asus EeeBox PC, в який запрограмовано включення та вимкнення програми. При завантаженні комп’ютера відтворюється відеоряд.

    «Проблем з відтворенням, підвисанням немає, оскільки для данної моделі комп’ютера відтворення відеоряду не є критичним навантаженням і не потребує великих системних ресурсів» — коментує Ірина Березовська.

    Цільова аудиторія цифрової реклами — потік проїжджаючих повз машин. Динаміка привертає більше уваги, ніж статичні картинки. Ролик триває 40 секунд на повторі.

    image-advertising-furniture-store-2

    Червень, 22:00

    «Для потоку машин — те, що треба», — каже Дмитро Киричук, консультант меблевого салону на  проспекті Перемоги.

    Основний ефект від digital signage, за словами представників компанії, це — впізнаваність бренда.

    «Ми не ведемо ніяких підрахунків. Це швидше іміджева реклама», — відмічає Дмитро.

     «Нам подобається зручність в користуванні та повна автономність (робота за розкладом) системи» — Ірина Березовська.

    Під час монтажу системи не обійшлося без складнощів.

    «Необхідно було провести додаткове електроживлення до проектору, що закріплений на балці під стелею. Ну, і свердління отворів тупим свердлом в металі балки також можна сюди віднести» — ділиться Ірина Березовська, менеджер з маркетингу «ЕКМІ-меблі».

    На Міжнародному Київському меблевому форумі KIFF 2014 компанія ЕКМІ також використовувала digital signage для презентації своїх товарів. Це був LED телевізор, на якому транслювалося слайд-шоу. І варто відмітити, що такий маркетинговий хід приваблював увагу потенційних клієнтів.

    image-advertising-furniture-store-3

    KIFF 2014

    В продовження теми Форуму додам, що digital signage використовували, напевно, третина компаній-учасниць. В основному, це були телевізори зі спеціально підібраним відеоконтентом: інколи статичним, інколи у вигляді фото-слайдів; частіше — відеоролики, що презентували лінійки продукції, послуги чи саму фабрику, вдалі чи не дуже. І такий маркетинговий хід здебільшого був виправданим, оскільки не кожен відвідувач Меблевого форуму підходив до консультантів або консультанти фізично не могли приділити увагу всім зацікавленим. До того ж інформацію, представлену таким чином, було легко сприймати навіть із відстані до 10 метрів.

    image-advertising-furniture-store-4

    emm, KIFF 2013

    Найбільше в цифровій презентації своїх товарів відзначилися «Катеринославські меблеві майстерні»: над кожним матрацом висіло по телевізору, на яких демонструвалися особливості кожної моделі, а на території стенду — відеостіна з дев’яти екранів з унікальним відеоконтентом, що «розповідав» про компанію і продукцію (див. фото «emm»; джерело — офіційний сайт).

    image-advertising-furniture-store-5

    emm, KIFF 2013

    Як розповіла консультант emm, відеостіна працювала вже не перший сезон. І так, інсталяція помітно приваблювала увагу. Та відеостіна, яку я бачила, від тої, що на фото, відрізнялася висотою. У 2014 році, видно, що врахували деякі минулі огріхи і поставили конструкцію на високі стійки, отримавши загальну висоту близько трьох метрів.

    Створення іміджу — важливий момент в побудові імені бренду та стосунків з клієнтами. І, як бачимо, в меблевій сфері також встигли оцінити переваги digital signage в рекламі та маркетинзі. І не важливо, яким шляхом топ-менеджмент до цього дійшов: чи відчуття тренду, чи підказка інтеграторів — головне — працює ефективно.

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи: ,


    About the Author

    Головний редактор Digital Signage UA Review до серпня 2017



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: