Комунікації werp

    Published on 03.07.2014 | by Роман Кравченко

    Особливості корпоративного телебачення

    Корпоративне телебачення — найефективніший спосіб впливу на аудиторію в порівнянні з іншими  корпоративними засобами масової інформації. Це спеціалізоване ЗМІ, особливості якого в образності, емоційності, наочності і високому потенціалі довіри.

    Аудіовізуальні образи роблять людину очевидцем події, створюють для неї «ефект присутності». Важливою особливістю корпоративного ТБ є легкість сприйняття змісту. При цьому головним джерелом інформації залишається сама компанія, яка за допомогою корпоративного телебачення підтримує контакт зі співробітниками. Аудиторія — це співробітники і клієнти компанії.

    Корпоративне ТБ створює в колективі почуття згуртованості і зміцнює довіру до керівництва, роз’яснює політику організації, залучає працівників до співпраці з адміністрацією та багато іншого.

    У бізнесі вже давно зрозуміли, що у важкі часи, добре інформовані співробітники – це найкращі помічники, яких тільки можна побажати. Багато менеджерів компаній упевнені: те, наскільки добре люди працюють, безпосередньо залежить від їх самопочуття в компанії. Самопочуття визначається тим, наскільки добре комунікує керівництво з підлеглими. Саме тому сьогодні з безлічі каналів комунікації мудрий топ-менеджмент вибирає найпотужніший інструмент взаємодії з колективом — корпоративне телебачення.

    Таку систему комунікації підприємства впроваджують для поліпшення зовнішнього і внутрішнього іміджу компанії, для підвищення лояльності клієнтів а також для пробудження у співробітників інтересу до справ фірми та підвищення рівня їх довіри до компанії.

    Корпоративне ТБ краще працює для внутрішнього використання компаній або для зовнішнього, «на публіку»?

    corporate-television-features-1

    Корпоративне телебачення встановлюють як для зовнішнього, так і для внутрішнього користування. Все залежить від поставлених завдань компанії. Якщо потрібно підняти командний дух організації, збільшити швидкість комунікації результатів і досягнень компанії та окремих її співробітників, транслювати відкриті збори, звернення керівництва і так далі, тоді потрібно внутрішнє телебачення.

    Зовнішнє телебачення компанії орієнтоване на гостей і відвідувачів офісів, підрозділів та представництв компанії. Воно містить загальновідому інформацію про саму компанію, продукти, послуги і кращих співробітників. Це сприяє підвищенню лояльності клієнтів.

    Які проблеми клієнтів може вирішити корпоративне телебачення а які – ні?

    Від корпоративного телебачення замовник зазвичай очікує рішення внутрішньокорпоративних завдань. Наприклад, таких, як просування цінностей бренду, залучення персоналу на всіх рівнях, формування корпоративної культури, інформування або навчання.

    Слід пам’ятати, що позитивні властивості корпоративного телебачення не повинні перетворюватися на його недолік. Адже до неподобства «відполірована» картинка корпоративної дійсності може викликати у внутрішньої і зовнішньої аудиторії недовіру. А це може сильно підірвати авторитет компанії.

    З урахуванням цих моментів, топ-менеджмент при створенні корпоративного телебачення повинен керуватися не амбіціями або даниною моді, а реальними потребами компанії.

    У чому особливість створення корпоративного ТБ?

    У нього велика технічна складова. Залежно від обраного обладнання та технічного партнера залежить якість і простота обслуговування медіа. Як правило, реалізацією цього проекту займається ІТ-відділ компанії спільно з професійним інтегратором Digital Signage, орієнтуючись на потреби бізнесу, HR і PR відділів.

    Як правило, потрібні: простий інтерфейс користувача для управління контентом і розмежування прав доступу до системи. Актуальна інтеграція з корпоративними бізнес-додатками і порталами, з соціальними мережами, мотиваційними програмами, CRM.

    Наскільки дорого створення та утримання корпоративного ТБ? Чи може воно приносити якийсь дохід компанії?

    corporate-television-features-2

    Все в світі відносно. Створення корпоративного ТБ вимагає інвестицій та попередньої оцінки їх повернення. Для оцінки повернення інвестицій важливим моментом є розрахунок не стільки самих інвестицій у створення, скільки розрахунок вартості володіння корпоративним телебаченням загалом. Часто бізнес не враховує саме витрати на утримання корпоративного телебачення, в тому числі витрати часу персоналу на оновлення контенту і регулярне створення якісних промо-роликів.

    Найбільший ефект корпоративне ТБ приносить середньому і великому бізнесу з поширеною мережею офісів і кількістю співробітників від 500 чоловік. Така компанія отримує непрямий дохід, виражений у збільшенні ефективності праці та продуктивності роботи співробітників. Допомогти оцінити повернення інвестицій в корпоративне телебачення можуть професійні консультанти Digital Signage.

    На сьогоднішній день більшість корпоративних каналів відрізняє мінімумом контенту, нехай навіть якісно зробленого. Це тому, що фінанси компаній все ще не тягнуть повноцінне ТБ чи справа в чомусь іншому? Чи можливо виправити проблему частих повторів роликів?

    Повноцінне корпоративне телебачення коштує не дешево. Правильний підхід до його створення: заздалегідь визначити, хоче компанія мати дорогий і неефективний носій або якісний і дешевий.

    Корпоративне ТБ можна автоматизувати на 80% за допомогою програмного забезпечення. Інші 20% – дають часто повторювані статичні промо-ролики компанії. Таким чином, інвестиції в інтеграцію з бізнес-додатками і якісні шаблони для контенту, оформлені в корпоративному стилі, дозволять перевести більшу частину операційних витрат в разові вже на етапі запуску системи. Важливим аспектом є функціональність програмного забезпечення. Наприклад, підтримка відображення презентацій Microsoft Power Point дозволяє створювати співробітнику без спеціальної освіти прості та ефективні візуальні повідомлення.

    corporate-television-features-3

    Ваша компанія займається створенням програмного забезпечення для корпоративного ТБ. Для кожної компанії ви робите його різним чи у нього є єдина схема? Якщо так, то як і під які потреби замовника ви налаштовуєте «індивідуальні» програми?

    Наша компанія розробила готовий програмний продукт для створення корпоративного телебачення з урахуванням особливостей ведення бізнесу в Росії і країнах СНД. Клієнти можуть проводити його доопрацювання під конкретні потреби свого бізнесу. Наші партнери допомагають інтегрувати корпоративне телебачення з бізнес-додатками для автоматизації формування відеоконтенту на основі даних внутрішніх систем замовника. Ми також даємо професійну оцінку повернення інвестицій в проект.

    Які світові тенденції ви бачите в сфері корпоративного ТБ?

    Умовно можна виділити три основні тенденції. Зараз відбувається зниження вартості обладнання, і корпоративне телебачення стає доступнішим. Одночасно з цим воно стає основним інструментом комунікацій усередині компанії, так як масштаб бізнесу компаній зростає. Завдяки цьому у них постійно збільшується число нових віддалених офісів, яким компаніям також потрібно прищеплювати свою корпоративну культуру.

    З часом зростає кількість варіантів використання корпоративного ТБ. Наприклад, візуалізація даних і бізнес-аналітика працюють на прискорення прийняття рішень менеджментом. І інформація про особисті успіхи співробітників і про виконані норми дає їм додаткову мотивацію до роботи.

    Але для того, щоб все це вийшло, корпоративне телебачення потрібно розглядати не як заміну інших медіа, а як додатковий інструмент в епоху зростаючого уваги до корпоративних комунікацій.

    Фрагмент статті журналу Inavate

    Фото: Duke Energy

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи: , , ,


    About the Author

    Директор і засновник LiveBoard — компанії розробника програмного забезпечення для проектів Digital Signage будь-якої складності. Засновник конференції та премії Digital Signage UA.



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: