Реклама advertise-on-the-mirrors-conquer-ukrainian-market

    Published on 04.07.2014 | by Лутенко Ігор

    Реклама на дзеркалах підкорює український ринок

    З прискоренням ритму життя і збільшенням обсягів інформаційних потоків, зростає потреба у високотехнологічних  рекламних носіях. Адже такий вид реклами привертає увагу споживача більше, ніж традиційний рекламний носій. Тому не дивно, що в якості рекламної площі використовують вже й дзеркало.

    На світовому ринку такий формат реклами існує вже близько 10 років. В Україні з 2011 року  передові технології реалізовує ADV Systems. Компанія адаптує досвід європейських рекламних операторів до українських реалій та менталітету вітчизняного покупця.

    Цифрова реклама на дзеркалах може бути статичною (постер на екрані) і ТВ-формату (відео).

    В першому випадку рекламне зображення зникає (повністю), коли людина підходить до нього. Такі носії встановлені у вбиральнях і вони статичні (без відео). З приводу другого: коли людина підходить, спрацьовує датчик руху і починає відтворюватися відео. Екран розташований так, щоб людині було максимально зручно користуватися дзеркалом, щоб не викликати дискомфорту.

    Цифрові дисплеї на дзеркалах дозволяють брендам створювати рекламу, орієнтовану на аудиторію, розмежовану, перш за все, за статевою ознакою а також за доходами, віком, географією, інтересами та можливостями.

    Такий формат реклами найбільш орієнтований на платоспроможну аудиторію, адже місця, де зазвичай розміщують таку рекламу, це: ресторани, кафе, аеропорти, клуби, бізнес-центри тощо.

    advertise-on-the-mirrors-conquer-ukrainian-market

    ­­

    Реклама на дзеркалах це:

    • пряма та адресна взаємодія з цільовою аудиторією за рахунок особистої зацікавленості відвідувача;
    • гарантоване попадання в поле зору відвідувача завдяки розміщенню;
    • залучення і максимальне утримання уваги завдяки яскравому динамічному зображенню та звуковому супроводу;
    • добре запам’ятовування реклами за рахунок ефекту новизни інтерактивних носіїв;
    • можливість планування і точного підрахунку контактів з цільовою аудиторією.

    Такі рекламні носії відмінно зарекомендували себе, показавши високу віддачу від їх застосування. Реклама на них добре, легко і надовго запам’ятовується, є ненав’язливою, незвичною і ефективною.  Це підтвердили дослідження* компанії TNS ще у 2010 році.

    96% відвідувачів ресторанів, що мали потенційну можливість побачити рекламу (що відвідали вбиральню), звернули увагу на рекламні ролики. Це дуже високий показник для рекламного носія.

    Потенційну аудиторію реклами становлять забезпечені люди активного віку, які часто відвідують ресторани і кафе:

    • 60% у віці 25-44;

    • 80% мають дохід середній і вище;

    • 80% відвідують ресторани кілька разів на тиждень і частіше.

    Ефективність такого рекламного носія обумовлюється нестандартністю та адресністю подання інформації. Величезним плюсом реклами на дзеркалах є відсутність іншого рекламного оточення і “вимушений перегляд” всього ролика.

     

    Розміщення інформації на високотехнологічних рекламних майданчиках забезпечує клієнтам важливі переваги при плануванні та проведенні рекламних кампаній:

    • оригінальність рекламного носія, що виділяє компанію, послугу, торговельну марку в конкурентному середовищі;
    • точковий вплив на цільову аудиторію і, як наслідок, – раціональне використання рекламного бюджету;
    • просте залучення та чіпке утримання уваги цільової аудиторії за рахунок ефекту новизни;
    • позитивні емоції потенційних клієнтів на рекламну інформацію за рахунок інтерактивності, яскравого і динамічного зображення, звукового супроводу;
    • ефективні місця розміщення реклами – торговельні і розважальні комплекси, кафе, ресторани, нічні клуби;
    • спонукання активної і платоспроможної аудиторії до самостійного перегляду рекламної інформації;
    • можливість точного підрахунку рекламних контактів з цільовою аудиторією.

    Інтерактивність та безпосередня корисність для цільової аудиторії, гарантують високу віддачу від застосування продуктів такого формату.

    Ринок Indoor реклами стрімко розвивається у всьому світі і в цьому йому допомагають сучасні технології. З їх допомогою зацікавити цільову аудиторію стало простіше і з’явилася можливість отримувати більш точні дані про реальні перегляди реклами на дзеркалах.


    *дослідження проводилося під час рекламної кампанії Marlboro Ice Boost на відеодзеркалах в м. Москва

    у жовтні 2010 р., 200 формалізованних інтерв’ю

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи: ,


    About the Author

    Керівник відділу продажів "АДВ Сістемс" — компанії оператора інноваційних рекламних носіїв, що першою почала розміщувати рекламу на відеодзеркалах.



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: