Транспорт digital-escalator-panels

    Published on 24.06.2014 | by Міла Марченко

    Цифрові панелі на ескалаторах у Віденському метро

    Esprit Digital, більше відома своєю мережею екранів в лондонському метро, нещодавно завершили свою першу установку цифрових панелей на ескалаторах для Віденського метро (Відень U-Bahn), повідомляє Daily DOOH.

    Мережа цих більш, ніж восьмидесяти 32-дюймових екранів, використовувє найсучасніше охолодження і технологію фільтрації повітря.

    Тім Картрайт, голова цифрового відділу в Exterion Media (британське медіа про зовнішню рекламу): “Як і раніше, цифрові панелі на ескалаторах залишаються самим відомим і популярним форматом DOOH для CBSO. Цифрові панелі на ескалаторах змінили правила гри, не тільки для нас, а й для всього OOH ринку”.

    Він також визнав, що такий формат реклами став особливою частиною досвіду, отриманого в метро.

    Пітер Лівсі, засновник Esprit Digital: “Після успіху інсталяцій екранних установок в Лондоні і Осло, ми раді, що Відень “вступив у партію” і сподіваємося, що інші метрополітени міст в усьому світі також приєднаються до цього формату в найближчому майбутньому”.

    Цифрові вивіски на ескалаторах містять всі інгредієнти успішного формату Dooh:

    • час затримки;
    • споживачів в безпосередній близькості від екранів;
    • потужні цифрові полотна.

    Але це була можливість запустити творчість на екрани, що дійсно хвилює креативні агентства і рекламодавців найбільше.

    digital-escalator-panels-3

    Фото: Esprit Digital

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи: ,


    About the Author

    Головний редактор Digital Signage UA Review до серпня 2017



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: