Освіта activefloor_image5 - Copy

    Published on 27.05.2014 | by Олег Богомолов

    Інтерактивна підлога: новий досвід пізнання для дітей

    У наш час «дитячий світ» у бізнесі – прибуткова і перспективна тема. Особливе місце в ній як важливий елемент розвитку дитини займають іграшки і дитячі ігри.

    На ринку представлені тисячі пропозицій: від звичайних пластикових ляльок до справжніх маленьких роботів, від простих настільних ігор до складних комп’ютерних світів. Вибір такий великий, що відшукати в цьому строкатому калейдоскопі вражень щось нове вкрай складно. А допитливий дитячий розум вимагає все нових відкриттів і вражень.

    Викликати інтерес у дитини, подарувати їй нові відчуття і цілком зацікавити незвичайним форматом ігор здатна технологія світлодіодної інтерактивної підлоги, яка стає все більш фінансово доступною. За наявності змістовного і добре виконаного наповнення подібне рішення не скоро набридне дітям: один рух – і на глянцевій поверхні підлоги виникають яскраві образи, з якими так цікаво грати. Катати віртуальний м’яч, збирати до купи хмари, тікати від зубастих піраній, вибудовувати армади кораблів і навіть вести стратегічні війни в космосі – на інтерактивній підлозі можна створити найфантастичніше ігрове середовище. Встановлена в ігротеці дитячого або навчального центру, інтерактивна підлога стане постійним джерелом позитивних емоцій для дітей та справжньою знахідкою для їх вчителів та вихователів.

    Чим же так цікаві інтерактивні світлодіодні підлоги?

    Розважально-ігрову функцію світлодіодної підлоги можна легко й ефективно поєднати з пізнавальною, використовуючи її як навчальну платформу для колективних ігор-занять. По суті, світлодіодна підлога – це база, основа, куди можна завантажувати різне навчальне наповнення і відеографіку.

    interactive-floors-brand-new-experience-of-perception-for-children-1

    Важливим плюсом подібних занять є можливість організовувати серед дітей командні ігри. Було відмічено, що в разі колективної діяльності діти активно допомагають одне одному з метою набрати більше балів і виграти. Подібна взаємопідтримка стимулює спілкування та обмін знаннями між учасниками, допомагає краще запам’ятовувати правильні відповіді. Крім того, динамічні колективні ігри сприяють розвитку соціальних навичок у дітей. Моделювання соціальних ситуацій у процесі гри стимулює дітей відпрацьовувати різні способи спілкування, а значить – активно практикувати мовні навички. Подібні комунікації з використанням світлодіодної інтерактивної підлоги створюють новий цікавий досвід для дітей.

    Окремою сферою застосування світлодіодних інтерактивних підлог є їх використання в дитячій реабілітаційній практиці. Завдяки ряду функцій ця технологія – ефективний інструмент для відновлення життєво важливих функцій у дітей, що вимагають особливого підходу в лікувально- педагогічній роботі. Результативність такого використання була доведена експериментально. У 2006 році вчені з Орхуського університету (Данія) провели цікаве дослідження. У його основу лягла теорія нейробіології, згідно з якою мовна функція людини безпосередньо пов’язана з руховою. Виходячи з цього, вчені припустили, що розвиток рухових функцій у дітей з порушенням слуху здатне стимулювати формування у них мовних навичок і вмінь.

    interactive-floors-brand-new-experience-of-perception-for-children-2

    Для практичного здійснення проекту в одній з датських шкіл була встановлена ​​інтерактивна платформа Wisdom Well. За допомогою проекторів і камер стеження була створена складна система, яка дозволяла визначати положення рук і ніг учасників на підлозі. Спеціально розроблений додаток Stepstone відтворював на поверхні підлоги навчальні ігри. Їх особливість полягала в тому, що діти взаємодіяли з підлогою за допомогою рук і ніг, не використовуючи курсор. Це виключало можливість порозумітися за допомогою жестів і змушувало дітей говорити, іншими словами – практикувати мову і слух в процесі колективної гри. Тестове впровадження інтерактивної навчальної платформи Wisdom Well показало високі результати: діти активно включалися в ігри, які замінили рутинні щоденні заняття з перевірки слуху. Світлодіодні інтерактивні підлоги володіють всім необхідним функціоналом для реалізації подібних реабілітаційних програм без проекторів і камер.

    Крім того, інтерактивна підлога – ефективне рішення для реабілітації дітей з порушеннями функцій опорно-рухового апарату. Широкий потенціал можливостей дозволяє використовувати їх у складі комплексної терапії для мотивації дітей до руху і взаємодії один з одним. Основна мета застосування цієї технології – стимулювати рухові функції дитини в процесі гри з яскравими спецефектами на поверхні підлоги. При наявності певного наповнення світлодіодну підлогу можна використовувати і для більш складної корекційної роботи: наприклад , для розвитку у дітей комунікативної поведінки, тренування зорово-моторної координації та інших реакцій.

    Таким чином, інтерактивна світлодіодна підлога – це унікальна навчальна платформа, яка дозволяє поєднати захоплюючу динамічну гру з інтелектуальною діяльністю. Подача навчального матеріалу і його закріплення здійснюється в ігровій, розважальній формі. Спеціально підібраний комплекс ігор виробляє у дітей швидкість реакцій і рухів тіла, тобто сприяє їх фізичному розвитку. В той же час це стимулює спілкування між дітьми і створює умови для мовної практики. Інтерактивні світлодіодні підлоги – корисне інноваційне рішення для дитячих центрів розвитку, дитячих садків, шкіл та реабілітаційних центрів.

    interactive-floors-brand-new-experience-of-perception-for-children-3

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи: , ,


    About the Author

    Керівник напрямку продажів компанії ЕКТА — українського розробника і виробника світлодіодних екранів і бізнес-рішень на основі світлодіодної технології.



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: