Published on 22.05.2014 | by Міла Марченко

    Драйвовий туризм за допомогою інтерактивного кіоску

    Реальні вулиці, пляжі і міста Філіппін демонструє глядачам інтерактивний кіоск у Нью-ЙоркуДепартамент туризму Філіппін використовував інтерактивний кіоск з системою управління жестами як частину своєї кампанії «It’s More Fun in the Philippines».

    Коли відвідувачі підходять ближче, то на екрані висвічується пропозиція взаємодіяти з кіоском. На вибір скелелазіння або підводне плавання. Кожен вид діяльності – це віртуальні враження. Початок пригод активується за допомогою системи управління на основі жестів.

    Після участі в одному з цих заходів, користувачі отримують листівку з фотографією їхніх дій і реєстрацію, що дозволяє виграти Ipad. Вони також можуть миттєво поділитися своїми фото в профілях в соцмережах і на сайті Департаменту туризму Філіппін.

    Цей мандрівний кіоск доступний протягом обмеженого часу в п’яти різних містах Північної Америки більше трьох місяців.

    Джерело: Reality Interactive

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи: , , ,


    About the Author

    Головний редактор Digital Signage UA Review — єдиного в Україні медіа про цифрові вивіски, інтерактивні технології та маркетингові комунікації.



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: