Published on 15.04.2014 | by Міла Марченко

    Новий термінал аеропорту Лос-Анджелеса: романтика польотів і цифрові медіа

    Найбільша мультимедійна система з усіх, які тільки є в аеропортах двох Америк, була встановлена ​​на початку осені 2013 року в новому терміналі імені Тома Бредлі в Міжнародному аеропорту Лос-Анджелеса.

    Управління міжнародних аеропортів Лос-Анджелеса виступило замовником компанії Moment Factory, яка разом з фірмами Sardi Design, MRA International і рядом інших перетворила термінал в найбільший мультимедійний майданчик, що забезпечує ефект занурення.

    new-airport-terminal-los-angeles-2-1

    Новий термінал з цифровими медіа

    Moment Factory зосередили увагу на враженнях пасажирів, іконографії Лос-Анджелеса, а також пунктах призначення, куди літають літаки, що обслуговують новий термінал. В результаті буі створений унікальний відеоконтент тривалістю 4 години і інтерактивні елементи системи, що не мають аналогів і в яких застосовуються останні технології створення зображень високої чіткості, тривимірні ефекти і навіть технології, що дозволяють системі безпосередньо реагувати на рухи людей та інформацію, яка передається в аеропорту в режимі реального часу.

    Кінцева мета інсталяції – посилити враження пасажирів і повернути до життя чарівність і романтику подорожей. Пригоди починаються в ту мить, коли пасажири заходять в новий термінал, повертаючись у часи, коли повітряні подорожі були екзотикою.

    new-airport-terminal-los-angeles-2-3

    Стіни привітання та побажання щасливої дороги

    Система, створена за останнім словом мультимедійних технологій, доповнює основні функції аеропорту, перетворюючи термінал в ефектне і гостинне місце, де можна приємно і з цікавістю провести час. Пасажирам досить подивитися навколо, щоб зануритися у світ живих віньєток старого Голлівуду, заспокійливих пейзажів далеких країн і зорових образів, які розбурхують уяву і викликають бажання побувати в нових місцях.

    Проект таких масштабів вимагав широкого взаємодії: концепції всіх семи мультимедійних складових були розроблені Sardi Design і MRA International; Fentress Architects спроектували термінал і забезпечили підтримку інтеграції мультимедійної системи; Smart Monkeys розробили і спроектували саму систему; Electrosonics виступили інтегратором, а Moment Factory створили унікальний контент.

    new-airport-terminal-los-angeles-2-4

    Вежа часу

    Маючи величезний досвід архітектурних мультимедійних інсталяцій, установки мультимедійного обладнання з ефектом занурення і сценічних постановок у всьому світі, команда Moment Factory взяла до уваги сучасні архітектурні особливості та розміри терміналу, щоб скласти концепцію і створити мультимедійний контент, який збереже ідеальне співвідношення між заспокійливої ​​красою і захоплюючою розвагою.

    Для цього компанія відправила знімальні бригади на три континенти, а також використовувала танцюристів, акторів і навіть папуг, перетворивши студію у віртуальний тропічний рай. Більше року роботи відбилося в мультимедійній екосистемі, в якій кожна анімація візуалізована за допомогою фізичних макетів і тривимірних комп’ютерних моделей. Всі компоненти були підігнані так, щоб створити плавне і захоплююче відображення мультимедійного мистецтва та дизайну.

    new-airport-terminal-los-angeles-2-5

    Дошка історій

    7 згаданих мультимедійних складових:

    1. Вежа часу – 22-метрова чотиристороння вежа з працюючими годинниками, побудована навколо основних ліфтів, повністю покрита екранами, на яких оживає все: від джунглів, де живе безліч тварин, до ери німих фільмів. Вежа часу також має інтерактивну поверхню, що реагує на рухи пасажирів за допомогою спеціально створених візуальних ефектів в режимі реального часу.
    2. Портали Північного і Південного залу – дві складові системи, що включають 10 інтерактивних 8,5-метрових колон з візуальними і звуковими ефектами, які постійно змінюються, відображаючи вирушають рейси і рухи пасажирів по мірі їх наближення.
    3. Портали, контент яких складається з мозаїчних плиток, відображень у воді, тотемних стовпів і струнних інструментів, навіюють думки про чарівності подорожі. При створенні тем, автори надихалися видами Токіо, Парижа, Сіднея і інших міст.
    4. Вітальна стіна – 25-метровий LED дисплей з оновляваними живими зображеннями, який бачать пасажири, які прибули в Лос-Анджелес.
    5. Стіна з побажаннями щасливої ​​дороги являє собою набір уповільнених кадрів з видами Лос-Анджелеса, знятих під враженням від серії Jumpology Філіпа Халсмана.
    6. Дошка історій – 37-метрова структура, що складається з декількох LED дисплеїв, на яких демонструються візуальні розповіді про Лос-Анджелес, про пункти призначення і про далекі куточки Землі.
    7. Дошка, присвячена пунктам призначення, відображає данні про рейси і візуальну інформацію про міста, в які належить відправитися пасажирам.

    За матеріалами HD Vision

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи: ,


    About the Author

    Головний редактор Digital Signage UA Review до серпня 2017



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: