Published on 04.03.2014 | by Міла Марченко

    Розумні технології в зовнішній рекламі Швеції

    Для реклами нової серії засобів по догляду за волоссям аптечний бренд Apotek забезпечив сітілайти на станціях метро Стокгольму надзвуковими датчиками, які реагують на прибуття поїзда.

    На анімованому постері зображена модель з густою шевелюрою, яка розвивається на вітрі, коли під’їжджає потяг, а дівчина намагається поправити зачіску.

     Apotek-Subway-Digital-BillboardДжерело: Mashable

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи: ,


    About the Author

    Головний редактор Digital Signage UA Review до серпня 2017



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: