Готелі wefr

    Published on 13.02.2014 | by Артем Ковальов

    Віртуальний консьєрж-сервіс в «Прем’єр Палас»

    Проект «Віртуальний консьєрж-сервіс» реалізувала в «Прем’єр Палас» компанія-системний інтегратор OptiVision влітку 2013 року. Система відео-консьєрж кардинально змінила підхід в обслуговуванні клієнтів. Вона збирає воєдино цілий комплекс послуг і барвисто візуалізує їх на яскравому 50-дюймовому екрані, розташованому за стійкою консьєржів.

    Алгоритм роботи системи такий, що в пасивному режимі вона відображає контент, призначений для зони готельного лобі, а при її активації через керуючий тачінтерфейс, стає інтерактивним помічником консьєржа при спілкуванні з постояльцем.

    За допомогою мережі Digital Signage відвідувачі готелю можуть дізнатися про додаткові послуги, що надаються працівниками готелю. Цифрові вивіски в готелі надають інформацію на сучасному рівні, зменшуючи витрати на друк плакатів та листівок, де вказані пропозиції послуг учасникам конференцій і відвідувачам.

    44

    Функції:

    1. Графічні та відеогалереї різних сервісів готелю: типи номерів, фітнес зал, ресторан і бари, конференц-холи, переговорні та інше. Тепер не потрібно витрачати час на відвідування номеру, щоб оглянути його або побачити вид з вікна, — все це доступно в галереях і 3D турі, навіть якщо це Президентський люкс.
    2. Карта з можливістю прокласти маршрут з урахуванням побажань постояльця і можливістю відзначити на ньому пам’ятки столиці чи ресторани з певним типом кухні, або з можливістю оцінити рівень завантаження міських доріг перед поїздкою.
    3. Пошук інформації для постояльців з виведенням результатів на екран, зручним переглядом фото і відео.
    4. Барвисте меню ресторанів готелю, а також спеціальних пропозицій і тематичних страв.
    5. Візуальний каталог доступних пропозицій готелю.
    6. Інформація про авіарейси в аеропорту «Бориспіль».
    7. Погода, курси валют і останні новини Києва та інших міст України та світу за бажанням постояльця.

    Управління системою максимально інтуїтивно для консьєржів і багато в чому схоже на меню сучасного смартфона. При цьому більшість завдань, таких як перехід в пасивний режим, оновлення контенту для модулів системи Відео-консьєрж та інші завдання, автоматизовані і реалізовані на основі зрозумілого веб-інтерфейсу.

    OptiVision як интегратору цього проекту було приємно почути відгуки постояльців про ефективність функціоналу і зручності використання системи відео-консьєрж.

    Інвестуючи в такі інновації, «Прем’єр Палас» в черговий раз довів свою першість на готельному ринку України.

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи: ,


    About the Author

    Директор OptiVision — професійного інтегратора аудіо- та візуальної техніки на об'єктах будь-якого рівня складності.



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: