Published on 21.01.2014 | by Міла Марченко

    Двері в Європу

    Зв’язати два популярних курорти між собою в реальному часі? Без проблем!

    Саме це і зробили у своїй новій рекламній кампанії SNC Railways, що займається пасажирськими перевезеннями залізницею. Рекламна кампанія носить горде ім’я «Європа – це за рогом».

    Розробники кампанії розставили поблизу самих прохідних пам’яток Європи і зв’язали між собою інтерактивні двері. За дверима ховалися безрамкові LED екрани, які транслюють живий відеопотік з іншого міста. Туристи могли спілкуватися між собою, перебуваючи в кілометрах один від одного.

    Таким чином, творці рекламної кампанії, агентство TBWA Paris, продемонстрували, що завдяки розвиненій інфраструктурі, поїздка в іншу країну стає проблематичніше поїздки в передмістя.

    In+Out. Нестандартные медиа

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи:


    About the Author

    Головний редактор Digital Signage UA Review до серпня 2017



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: