Транспорт 0_9a7b3_badb1063_orig

    Published on 26.12.2013 | by Мила Марченко

    Цифрові екрани і вивіски “виходять в море”

    Круїзний лайнер “Оазис морів” (Oasis of the seas), що належить компанії Royal Caribbean International, до недавнього часу залишався найбільшим круїзним лайнером, доки його вдосконалена версія «Морські чари» не випередила його на всього лише 2 дюйми в довжину.

    «Оазис» лише на 20 метрів коротше відомого нью-йоркського хмарочоса «Емпайр-стейт-білдінг» або в чотири рази довше футбольного поля. Думаю, ми переконали читачів, що цей лайнер з 17 пасажирськими палубами, 2800 каютами на 6400 пасажирів – один з найбільших у світі.

    Але завдання у нас не рекламувати розкіш і зручність морських подорожей, а показати, що всюдисуще цифрове інформаційне середовище проникає в усі куточки не тільки суші, але і моря.

    Місто-круїзний лайнер

    Посудина величезна. А тому, щоб зробити її зручною для пасажирів, весь простір розділено на сім тематичних зон: Центральний парк, Бродвей з працюючими каруселлями, Королівський променад, Молодіжна зона, спа, фітнес і Зона розваг (чого там тільки немає!). Саме велика кількість можливостей і місць для відпочинку і розваг і представляє основну проблему. Вибір завжди непростий. А тут ще виникає додаткова проблема інформованості пасажирів про можливості, які їм надають.

    У результаті, було вирішено створити дві доповнюючі одна одну системи інформації – статичну систему рекламних флаєрів і інтерактивну цифрову систему на основі екранів.

    40000 вивісок на одному кораблі?

    elevator_sign

    В кожному ліфті вбудовані інформаційні системи
    Фото: TGADesign

    TGADesign (Флорида, США) – міжнародна компанія, що спеціалізується в області графічного дизайну і покажчиків. Стратегічне партнерство з компанією, що володіє цілим флотом круїзних лайнерів, виявилося правильним діловим рішенням і повністю виправдовує себе.

    Вбудовані екрани та вивіски у всіх ліфтах та ліфтових холах розповідають пасажирам про послуги різних секцій і палуб корабля. Скрізь на екранах з планами корабля присутній всюдисущий покажчик “Ви знаходитеся тут”, який рятує пасажирів, що загубилися, від безплідних ходінь в лабіринті корабельних коридорів.

    Додатково на всьому лайнері розставлено 40 тисяч статичних покажчиків – від простих з інформацією типу “Вхід-Вихід” до складних з рекламою кінотеатрів. Чимало й вивісок, що попереджають про небезпеки та правила поведінки, що вказують на найкоротший шлях до центральних зон та інше. Оскільки туристи і пасажири потрапляють на лайнер з усіх кінців світу, вивіски і покажчики мають бути на різних мовах і супроводжуватися діаграмами і піктограмами, що саме по собі, непросте завдання.

    Цифрові технології в морі: Ідеальні піктограми

    oasis_plan

    Найкраще шукати дорогу, якщо графічні симовли ясні, чіткі та легко розпізнаються
    Фото: TGADesign

    Оскільки у лайнера два борти, то розробники використовували різні кольори для об’єктів по правому і по лівому борту, що істотно спрощує орієнтацію. Всі цифрові дисплеї на кораблі підтримують цю систему колірного зонування.

    Усі інформаційні системи на кораблі повністю інтегровані, що вимагало чимало зусиль і координації від розробників як статичної системи (TGADesign), так і цифрової частини системи (Four Winds interactive).

    Цифрові системи для орієнтації на кораблі

    Цифровая система для ориентации на корабле Фото: Four Winds interactive

    Цифрова система для орієнтації на кораблі
    Фото: Four Winds interactive

    Для орієнтації на такому гігантському кораблі потрібна складна гнучка і інтерактивна система пошуку. Саме таку систему зуміла розробити американська компанія Four Winds interactive з Денвера, що спеціалізується на розробці програмного забезпечення для інтерактивних цифрових систем і табло, розташованих, в основному, в аеропортах, вокзалах, лікарнях, а тепер ще й на круїзних лайнерах.

    Уявіть собі, що на кожному розі, в кожному холі або коридорі стоїть важливий стюард і відповідає на всі ваші запитання на всіх мовах світу. Саме таку систему і запропонували власникам лайнера фахівці Four Winds interactive, не забувши і про спеціальні системи, що опускають тачмонітори на висоту, зручну пасажирам в інвалідних візках.

    Створення цифрової інформаційної системи пройшло два етапи. На першому – 150 LCD екранів, розташованих у ключових пасажирських зонах. Екрани за запитом видавали інформацію про послуги для пасажирів лайнера, включаючи час і місце проведення різних розважальних заходів, час проведення екскурсій, інформацію про місця, які пропливав корабель.

    На другому етапі програма була ускладнена, екрани отримали функції тачскрін і постачають пасажирів вичерпною інформацією про все, що стосується лайнера і подій під час курїзу. Для зручності були обрані 46-дюймові вертикально-встановлені LCD екрани компанії Samsung, а також горизонтально встановлені екрани в холах корабля.

    Пошук на екранах індивідуалізований (пасажир вводить номер своєї каюти) і допомагає не тільки знайти дорогу, а й, наприклад, подивитися на наявність місць у ресторані або кінотеатрі, замовити столик та квитки.

    Цифровые дисплеи для ресторанов и кафе на лайнере

    Цифрові дисплеї для ресторанів і кафе на лайнері
    Фото: Four Winds interactive

    Розробники запропонували оригінальну і легко зрозумілу для всіх модель заповнення приміщень, наприклад, ресторанів і барів. Навпроти назви кожного з ресторанів розташовується своєрідний термометр, який показує “температуру заповнювання” і приблизну кількість вільних місць. Кольорове кодування додає наочності від “вільного-зеленого” ​​до “заповненого-червоного”​​. Програма, заснована на статистичній вибірці, показує також приблизний час очікування вільних місць, що, безумовно, один з найбільш зручних інструментів такого цифрового індикатора.

    Цифрові екрани і вивіски: сучасні вказівники

    Цифровые экраны на борту “Оазиса” с интерактивным меню: Проверяем наличие мест в ресторане Фото: TGADesign

    Цифрові екрани на борту “Оазиса” з інтерактивним меню: перевіряємо наявність місць в ресторані
    Фото: TGADesign

    Оригінальне рішення по орієнтації планів корабля запропонували розробники програмного забезпечення: горизонтальна розгортка плану корабля (ніс корабля праворуч або навпаки) або вертикальна (корма вгорі екрану, або навпаки) завжди відповідає місце положення екрану. Таким чином, пасажир завжди співвідносить план зі своїм реальним місцезнаходженням на кораблі. Коли екран розташований по ходу руху лайнера, на екрані пасажир бачить ніс корабля попереду, а прямуючи до корми, пасажир дивиться на екрани, що показують зверху плану кормову частину. Коли з’являється на екрані підказка, типу “поверніть наліво”, то вона завжди відповідає реальному стану екрану і фізичному положенню глядача.

    Представник компанії, Royal Caribbean, коментуючи гідність круїзного лайнера, зазначив систему цифрової інформаційної підтримки, як одну з головних, що реально допомагає пасажирам і отримує найбільший рейтинг і схвалення в анкетах із зворотним зв’язком.

    Очевидно, що з часом ця цифрова відеосистема буде тільки розширюватися і набувати нових функцій. Однак нам цікавий саме факт того, що цифрові технології стають настільки всюдисущими, що вже неможливо уявити собі публічний або суспільно значимий проект без інформаційної підтримки цифрових відео мереж.

    Джерело: www.screens.ru

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи: ,


    About the Author

    Главный редактор Digital Signage UA Review до августа 2017



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: