Реклама 3d-mapping-trend-of-advertising

    Published on 02.12.2013 | by Роман Кравченко

    3D-меппінг як останній тренд реклами

    Останній тренд реклами, що набирає все більшої популярності в світі, так звана 3D-меппінг технологія, яка дозволяє проектувати на різні нерівні поверхні зображення і відео. Ще її називають відеомеппінг, проекційний меппінг, 3D-mapping, 3D-маппінг, також широко використовується назва «відеомеппінг». За допомогою цієї технології можна влаштувати як в приміщенні, так і на вулицях міста шоу-програми, які прикують до себе погляд кожного, хто побачив це, і залишать по собі яскраве враження.

    Меппінг — порівняно молода технологія, яку можна застосовувати для демонстрації продукції на виставках і заходах, в якості зовнішньої реклами і внутрішнього оформлення.

    Як правило, 3D-меппінг використовується для трансляції проекційного шоу на будівлях, для чого створюється індивідуальний для фасаду кожного будинку 3D ролик, обігруються архітектурні деталі. Майстри 3D-меппінгу створюють вражаючі візуальні ілюзії, які змінюють геометрію простору і створюють фантастичні картини.

    Дана технологія має широку аудиторію , тому що на кожне подібне видовище збираються тисячі глядачів, які не тільки дивляться і захоплюються ним, але і записують його на відеокамери, після чого викладають в Інтернет, де відеоролик переглядають ще кілька тисяч людей.

    Сфера застосування технології 3D-меппінгу:

    Об’єкти, на які можна зробити проекцію:

    – будинок;
    – автомобіль;
    – декорація на сцені;
    – одяг;
    – частина виставкового стенду;
    – людське тіло (навіть в русі).

    Вперше 3D-інсталяція, створена для презентації телевізорів Samsung 3D LED, була показана на історичній будівлі Біржі Берлаге мешканцям і гостям Амстердама. Подивитись на проекційне шоу зібралося понад п’ять тисяч людей і ще більше ста тисяч переглядів було зареєстровано на відеопорталі Youtube. Слідом за амстердамським шоу багато компаній по всьому світу почали показувати на будівлях 3D-шоу.

    mapping_alfabank2

    Шоу-програми, створені за технологією «меппінг» — це видовищні проекції, що привертають увагу багатьох людей і залишають яскраві враження від побаченого.

    За ступенем впливу на людей її можна порівняти з феєрверком, тільки комп’ютерним.

    Сенс подібної візуалізації в тому, щоб надати нерухомості рух.

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи: ,


    About the Author

    Директор і засновник LiveBoard — компанії розробника програмного забезпечення для проектів Digital Signage будь-якої складності. Засновник конференції та премії Digital Signage UA.



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: