Published on 22.11.2013 | by Міла Марченко

    Плакат Сутінкової саги перетворили на інтерактивний щит

    Entertainment One перетворили офіційний плакат останньої частини Сутінкової саги в інтерактивний рекламний щит. Фанів запросили стати частиною плаката, відправивши свої фотографії за допомогою MMS або електронною поштою.

    Кожне фото було доставлено на екран миттєво через OpenLoop, де воно викликало на екрані анімацію, і користувач фотографував місце попадання в мозаїку відеоборд.

    Учасники також отримали текстове повідомлення з посиланням на їх момент слави.

    Кампанія – Digital Experiential, Interactive

    Бренд – eOne

    Агенство – Direct

     Grand Visual

    Якщо ви помітили помилку, будь даска, повідомте нас, натиснувши Ctrl+Enter.

    Теґи:


    About the Author

    Головний редактор Digital Signage UA Review до серпня 2017



    Back to Top ↑

    Повідомити про помилку

    Текст, який буде надіслано нашим редакторам: